Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei mene suihkuun

Vierailija
30.04.2022 |

Lapsuus miehellä meni kerta viikkoon pesuilla kuulemma. Nyt ei näe tarvetta käydä useammin, vaikka on fyysinen työkin. Suhteen alussa kävi useammin, kun oli seksintarve kova. Nyt, kun ei ole enää niin kiihkeää, ni suihku jää. Kaljaa vetää kaksin käsin. Ollaan oltu pari viikkoa panematta ja taitaa jäädä haaveeksi tälläkin kertaa. En mä tommosen haisuliinin kanssa...oon puhunu usein asiasta. En voi sille mitään että otan asian henkilökohtaisesti. Niinkuin minä en merkitsisi hänelle tarpeeksi. Te jotka suihkuttelette harvoin, kertokaa ny mullekin mikä siinä pesemisessä on niin kauheaa. Hän sanoo et se meneminen on vaikeeta, että sais aikaseksi.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en tykkää mennä kun ärsyttää tukan kastuminen. 
Minulle on jo kasvanut aika pitkä tukka, koska ei ole ollut varaa käydä parturissa (eikä korona-aikana huvittanut muutenkaan) ja se on jotenkin inhottavan tuntuinen märkänä. 
En voi leikata kotona millisiiliäkään, kun ei sopisi yhtään. 
Pahat tilanteet siis. 

No käytä fööniä niin kuivuu nopeammin. Tai mee suihkuun heti töiden jälkeen niin siinä on koko ilta aikaa tukan kuivua.

Vierailija
22/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku olutdemoni estää miestä menemästä suihkuun. Pitäisikö vaihtaa juomien laatua. Tai ota joku selvempi.

Oluenhenki.

Ja tämä siis vastauksena siihen vulvan ihannointiin!

T. feministi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä itse sanonut olevansa vaan laiska eikä masentunut. Luulis nyt, että senverran viittis kuitenkin. Arkena hyvin harvoin jaksetaan kun työt on semmoset aikatauluiltaan.

Vierailija
24/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku olutdemoni estää miestä menemästä suihkuun. Pitäisikö vaihtaa juomien laatua. Tai ota joku selvempi.

Oluenhenki.

Ja tämä siis vastauksena siihen vulvan ihannointiin!
T. feministi

Oletko sinäkin feministi humalassa?

Vierailija
25/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään aloit seurustelemaan likaisen pellen kanssa🤢

Luitko aloituksen?

Vierailija
26/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä haisuli.. hyi olkoon.
Mahtaa tyyppi tuoksahtaa yököttävältä, samoin kotiinne tuon takia.
Pakotat sen suihkuun, joka ilta. Varsinkin kun tekee fyysistä työtäkin.

Vierailija
27/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakotat? Niinku miten?

Vierailija
28/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Se haju pinttyy sohvaan ja sänkyynkin. Itse taluttaisin ukon kädestä pitäen eteiseen, josta saisi valita jatkaako kylppäriin suihkuun vaiko ulos ovesta.

Vierailija
29/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ap  sinä ap tänne palastalle asiata postailet.?

Mitenkään ja missäänn olosuhteissa en tule koskaan tuota ymmärtämään.

Olet itse valinnut oman elämänkumppanasi,  ei sitä kukaan muukaan ole sulle ole tyrkkyttänyt, eikä valinnut.

On sun oma asia oma asiasi puhua kumppanisi kanssa hygienia säännöistä ja asioista.

Joskus nämä sairaan kummalliset alioitukset, ikävä kyllä, saavat minut ärsyyntymään.

Tämäkin aloitus on pelkkä vappuaaton trolli, kun palstalla on muutoin tosi hiljaista, eikä mikään aloitus saa eikä ketju saa  aikaan ykkösijaa eikä pääse kuningas sarjaan eikä liekkeihin.

Kerroha ap mikä sinua muka niin helvetisti ärsyttää.

Oma mieheni yrittäjä.  Hän toimii rakennus-ja maansiirto alalla.

Kun hänella on kiivain ja raskain työputki, hän tulee kotiin joskus klo 02 maissa yöllä.

Ja silloin hän on niin väsynyt, että kaatuu suoraan sänkyynsä.

Hän ei tule makuuhuoneeseen, jossa minä ja 11 kk vauva nukumme, sillä hän ei halua herättää meitä keskellä yötä.

Niinpä mies kotiin tullesa menee nukkumaan ns, vierashuoneeseen.

Ylimääräiseen huoneseen huoneeseen, josta ehkä vastaisudessa voi tulla meidän toisen lapsemme huone.

Siinä uupuneessa kunnossa, jossa mies tulee kotinn 17 tunnin jälkeen, ei yksikään ihminen vois vaatia häneltä,: Että mees ukko suihkuun!

Toki mieheni kun aamulla herää, menee vesssaan ja suihkuun ja peseytyee kunnolla, Sitten hän pari isoa mukillista kahvia, pari voileipää, jugurin tai viilin ja lukee päivän lehden, jonka minä olen postilaatikosta hakenut.

Mies kysyy pikaisesti akuutit asiat, silittää vauvan päätä, hyppää pakettiautoonsa ja kaasutta nykyiseen työpaikkaansa, joka tällä hetkellä on vain 50 km päästä kotoa.

Että miksikö täman tänne postailen,  Ihan vain siksi, että Suomessa elää niin monenlaisia perheitä ja erilaissiaa olosuhteissa ja erilaissa ammateissa kun vain olla voi, ja toki jokainen itse valitsee ammatinsa työnsä ja elämän jota haluaa elää.

Kaikissa elämän muodoissa ja elämäntavoissa on omat hyvät ja huonot puolensa.  Ja jostakinhan aina se elatus on perheelle on tienattava.

Itse olen vielä vapaalla, vaan kun lähden töihin, en voi missään olosuhteissa koskaan nojautua siihen, että mies hakisi lapsen tarhasta.

Sillä tuon alan yrittäjnä, mies voi olla töissä vaikka 200 km:n päästä kotoa.

Näin siksi, jotta mies yrittäjänän menee aina töihin sinne, minne hänen oman firmansa urakkatarjous on hyväksytty.

Joten minulle ei ole p#skan vertaa väliä sillä, onko mieheni käynyt suihkussa vai ei, silloi kun hän ehtii yleensä kotiin ehtii yöksi.

Joten samalla se siitä niiden yrittäjien suunnattomista rikkauksista  ja ökyelämästä.

Vierailija
30/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän Jake Gyllenhaal? Tai Ashton Kutcher?

Vierailija
31/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ämmät taas siidereissä. "miehet ei käy suihkussa tihihihihiii". Ttu etä olette säälittäviä.

Eihän sinun tarvitsekaan käydä suihkussa, sillä eihän sinulla mitään "ämmää" koskaan ole ollutkaan.

Vierailija
32/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko sohva perseeltä?

Vierailija
33/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ap  sinä ap tänne palastalle asiata postailet.?
Mitenkään ja missäänn olosuhteissa en tule koskaan tuota ymmärtämään.
Olet itse valinnut oman elämänkumppanasi,  ei sitä kukaan muukaan ole sulle ole tyrkkyttänyt, eikä valinnut.
On sun oma asia oma asiasi puhua kumppanisi kanssa hygienia säännöistä ja asioista.
Joskus nämä sairaan kummalliset alioitukset, ikävä kyllä, saavat minut ärsyyntymään.
Tämäkin aloitus on pelkkä vappuaaton trolli, kun palstalla on muutoin tosi hiljaista, eikä mikään aloitus saa eikä ketju saa  aikaan ykkösijaa eikä pääse kuningas sarjaan eikä liekkeihin.
Kerroha ap mikä sinua muka niin helvetisti ärsyttää.
Oma mieheni yrittäjä.  Hän toimii rakennus-ja maansiirto alalla.
Kun hänella on kiivain ja raskain työputki, hän tulee kotiin joskus klo 02 maissa yöllä.
Ja silloin hän on niin väsynyt, että kaatuu suoraan sänkyynsä.
Hän ei tule makuuhuoneeseen, jossa minä ja 11 kk vauva nukumme, sillä hän ei halua herättää meitä keskellä yötä.
Niinpä mies kotiin tullesa menee nukkumaan ns, vierashuoneeseen.
Ylimääräiseen huoneseen huoneeseen, josta ehkä vastaisudessa voi tulla meidän toisen lapsemme huone.
Siinä uupuneessa kunnossa, jossa mies tulee kotinn 17 tunnin jälkeen, ei yksikään ihminen vois vaatia häneltä,: Että mees ukko suihkuun!
Toki mieheni kun aamulla herää, menee vesssaan ja suihkuun ja peseytyee kunnolla, Sitten hän pari isoa mukillista kahvia, pari voileipää, jugurin tai viilin ja lukee päivän lehden, jonka minä olen postilaatikosta hakenut.
Mies kysyy pikaisesti akuutit asiat, silittää vauvan päätä, hyppää pakettiautoonsa ja kaasutta nykyiseen työpaikkaansa, joka tällä hetkellä on vain 50 km päästä kotoa.
Että miksikö täman tänne postailen,  Ihan vain siksi, että Suomessa elää niin monenlaisia perheitä ja erilaissiaa olosuhteissa ja erilaissa ammateissa kun vain olla voi, ja toki jokainen itse valitsee ammatinsa työnsä ja elämän jota haluaa elää.
Kaikissa elämän muodoissa ja elämäntavoissa on omat hyvät ja huonot puolensa.  Ja jostakinhan aina se elatus on perheelle on tienattava.
Itse olen vielä vapaalla, vaan kun lähden töihin, en voi missään olosuhteissa koskaan nojautua siihen, että mies hakisi lapsen tarhasta.
Sillä tuon alan yrittäjnä, mies voi olla töissä vaikka 200 km:n päästä kotoa.
Näin siksi, jotta mies yrittäjänän menee aina töihin sinne, minne hänen oman firmansa urakkatarjous on hyväksytty.
Joten minulle ei ole p#skan vertaa väliä sillä, onko mieheni käynyt suihkussa vai ei, silloi kun hän ehtii yleensä kotiin ehtii yöksi.
Joten samalla se siitä niiden yrittäjien suunnattomista rikkauksista  ja ökyelämästä.

Minä naisena tein yhdessä vaiheessa pitkää päivää raskasta työtä, usein 16h plus työmatkat. Mutta kotiin päästyä painuin suoraan suihkuun. Lapset oli jo nukkumassa. Sen jälkeen söin jotain, koska töissä oli vain yksi tauko. Yleensä mies ei ollut jättänyt mitään ruokaa minulle, vaikka itse oli toki lasten kanssa syönyt. Tämän jälkeen sitten suoraan nukkumaan. Ei olisi tullut mieleenkään käydä hikisenä nukkumaan. Ja aamulla taas ylös ennenkuin lapset heräsi.

Minun (ex)mies on myös haisuli, suihkussa käy pari kertaa viikossa. Vaikka osittain fyysinen työ hänelläkin. Kyllä se vaan suhteeseen vaikuttaa, jos toisen olemus jo ällöttää. Suhteen alussa toki piti hygieniasta paremmin huolta ja oli eri työssäkin. Mutta ei hän muutenkaan osaa ottaa toisia huomioon, ei edes omia lapsiaan.

Ja tämä on keskustelupalsta, täällä on tapana keskustella ja hakea vertaistukea. Jos ei miellytä, voi pysyä poissa.

Vierailija
34/54 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kiinnostaa, kun ei kuitenkaan ole mitään :(

Vierailija
35/54 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muista koska olis tullut käytyä suihkussa.
Alapään, pään ja muut tärkeät paikat pesen erikseen mutta koko kroppaa ei tarvitse kastella.

Vierailija
36/54 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko sohva perseeltä?

Vai perse sohvalta?

Vierailija
37/54 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut, jos kaljaakin kittaa paljon.

Vierailija
38/54 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään aloit seurustelemaan likaisen pellen kanssa🤢

Oli komea ja sillä oli moottoripyörä.

Vierailija
39/54 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain Mt-ongelmaa. Eikö se kutise, kun pesuväli on superharva? Peseekö kuitenkin hampaansa ym.?

Vierailija
40/54 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on kyllä yksi miehen elämän hankalimpia tehtäviä, riisua ja mennä valuvan veden alle.

Niin ja kun se vesikin täytyy valuttaa sieltä ylhäältä alas käsipelillä.