Mies ei mene suihkuun
Lapsuus miehellä meni kerta viikkoon pesuilla kuulemma. Nyt ei näe tarvetta käydä useammin, vaikka on fyysinen työkin. Suhteen alussa kävi useammin, kun oli seksintarve kova. Nyt, kun ei ole enää niin kiihkeää, ni suihku jää. Kaljaa vetää kaksin käsin. Ollaan oltu pari viikkoa panematta ja taitaa jäädä haaveeksi tälläkin kertaa. En mä tommosen haisuliinin kanssa...oon puhunu usein asiasta. En voi sille mitään että otan asian henkilökohtaisesti. Niinkuin minä en merkitsisi hänelle tarpeeksi. Te jotka suihkuttelette harvoin, kertokaa ny mullekin mikä siinä pesemisessä on niin kauheaa. Hän sanoo et se meneminen on vaikeeta, että sais aikaseksi.
Kommentit (54)
Ei kai siinä mitään. Käy suihkussa silloin kun kokee tarpeelliseksi. Mutta minun lähelle/minun sänkyyn ei ole tulemista pesemättömänä.
Miksi ylipäätään aloit seurustelemaan likaisen pellen kanssa🤢
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kyllä yksi miehen elämän hankalimpia tehtäviä, riisua ja mennä valuvan veden alle.
🤣😆👍
Jotkut on tollasia. Työpaikallanikin on pari miestä, jotka hajusta päätellen eivät pahemmin suihkussa käy. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kyllä yksi miehen elämän hankalimpia tehtäviä, riisua ja mennä valuvan veden alle.
Eipä tuo ole minulle ainakaan ikinä vaikeuksia tuottanut.
m38
Ämmät taas siidereissä. "miehet ei käy suihkussa tihihihihiii". Ttu etä olette säälittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ämmät taas siidereissä. "miehet ei käy suihkussa tihihihihiii". Ttu etä olette säälittäviä.
Sissijuustolta haiseva, akkain palstalla vappuna viihtyvä omega"mies" jyrähtää :D:D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Lievä masennus?
Laiskuus
Vierailija kirjoitti:
Lievä masennus?
No jos kaljaa kittaa kaksin käsin, sekin jo aiheuttaa masennusta ja ahdistusta. Ja seuraavaksi joku kaljahemmo tulee tänne huutamaan, että ei piä paikkaansa ämmät, hik!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on tollasia. Työpaikallanikin on pari miestä, jotka hajusta päätellen eivät pahemmin suihkussa käy. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa?
Ei jän ihme kyllä haise(vaikka haisuliiniksi sanoinkin) hiukset rasvoittuu ja alakerta..no niin tiiätte kyllä..etoo hommailla..
No itse en tykkää mennä kun ärsyttää tukan kastuminen.
Minulle on jo kasvanut aika pitkä tukka, koska ei ole ollut varaa käydä parturissa (eikä korona-aikana huvittanut muutenkaan) ja se on jotenkin inhottavan tuntuinen märkänä.
En voi leikata kotona millisiiliäkään, kun ei sopisi yhtään.
Pahat tilanteet siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievä masennus?
No jos kaljaa kittaa kaksin käsin, sekin jo aiheuttaa masennusta ja ahdistusta. Ja seuraavaksi joku kaljahemmo tulee tänne huutamaan, että ei piä paikkaansa ämmät, hik!
No ee piäkkään! Varsinnii jos kuunteloo Irwinijä samalla!
Vierailija kirjoitti:
Lievä masennus?
Ei se tossa vaiheessa kyllä enää lievää ole jos perushygienia jää.
Joku olutdemoni estää miestä menemästä suihkuun. Pitäisikö vaihtaa juomien laatua. Tai ota joku selvempi.
Vierailija kirjoitti:
Joku olutdemoni estää miestä menemästä suihkuun. Pitäisikö vaihtaa juomien laatua. Tai ota joku selvempi.
Oluenhenki.
Mites kun tuli suihkussa mieleen, et olispa alaston Elena Leeve tossa edessä ja tissit olis suihkugeelissä ja tuhero vaahdossa... Vois tintata sapelin koloon...Ja tuntuuhan tuota luomugeeliä Sperm tuottuvan...
T. Mies.