Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko isokin rikos ostaa vanhojen tanssijalle 2 siideriä? Vastatkaapa

Vierailija
30.04.2022 |

Kaverini mielestä olen tehnyt väärin, kun ostin kaksi siideriä vanhojentanssien illanviettoon nuorelleni, jolla on ikää 17 vuotta 10 kuukautta.Hän valisti ja ohjeisti. Itsellään lapset 2&5 vanhat.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin lapsi oli juhli vanhojentansseja eilen. Missään nimisessä en ostanut hänelle alkoholia. Se oli ilmiselvää. Samoin kuin on selvää, että ei saa nyt kotona vappukuohuviiniämme. Ei yhtään. Tiedän (itse kertoi), että oli juhlissa juonut muutaman siiderin. Tiedän, kuka ne hänelle osti. Tämä oli oikein ok. Tarjolla oli huomattavasti enemmänkin alkoholia, mutta tiesi rajansa. Oli aivan selvän oloinen, kun kello 4 aikoihin tuli kotiin ja pääsi treeneihin aamulla.

Äh, ekaan lauseeseen meni ylimääräinen oli.

Vierailija
42/46 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt sitä perustetta ostaa alaikäiselle alkoholia, että parempi ostaa itse, kun antaa juoda jonkun vieraan epämääräisiä juomia. Silloin kun minä olin nuori, tehtiin samaa kuin nykyisin. Äiti osti osan ja kaverin isosisko loput. Eli ne vanhempien ostamat olivat vain pienet pohjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt sitä perustetta ostaa alaikäiselle alkoholia, että parempi ostaa itse, kun antaa juoda jonkun vieraan epämääräisiä juomia. Silloin kun minä olin nuori, tehtiin samaa kuin nykyisin. Äiti osti osan ja kaverin isosisko loput. Eli ne vanhempien ostamat olivat vain pienet pohjat.

Miten joku EI tajua tätä?

Vierailija
44/46 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan oikeesti rikos Suomen lakien mukaan.

Jep, näin on. Ei se silti haittaa. Lain vastainen toiminta silloin kun siitä ei ole muille haittaa ei ole paha asia.

Vierailija
45/46 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tanskalaisilla on paljon fiksumpi suhde alkoholiin.

Vierailija
46/46 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tanskalaisilla on paljon fiksumpi suhde alkoholiin.

Lähes kaikilla mailla on fiksumpi suhde päihteisiin kuin suomella. 

420

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä