Jos olisi pakko mainita 5 eläinlajia, jotka katoaisivat nappia painamalla?
Mitkä ne olisivat? Itse sanoisin 1. Ihminen, 2. punkki, 3.hyttynen, 4.paarma, 5.hirvikärpänen
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Puolet ihmiskunnasta. Ne keskimääräistä tyhmemmät ja tuhmemmat yksilöt veks.
Punkki
Ahma
Lapamato
Räkättirastas
Koska poistin vain puolet ihmiskunnasta, niin saan valita kuudennen lajin, josta otan vain puolet pois. Ehkä joku polttiaismuurhainen sitten.
ymmärrät varmaan että tyhmät on juuri niitä jotka ei arvosta omaa elämää.
Tällä hetkellä keppoisaa elämääni eniten häiritseviä eläimiä ovat:
1 punkit
2 hirvikärpäset
3 käärmeet
4 hyttyset
5 peurat
Sudet voisivat myös muuttaa hieman kauemmaksi, ettei tarvitsisi varoa pikkukoiran vuoksi.
Kettumaista (heh) tässä on se, että peurat tuovat mukanaan punkit, sudet ja hirvarit :(
Mehiläinen
Kimalainen
Perhonen
Kärpänen
Kovakuoriainen
Ei nyt tarkalleen ottaen ole lajeja mutta ei tässä muutkaan ole eksaktisti lajeja listanneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla eläimillä on oma paikkansa täällä, vaikkei kaikista niin tykkäiskään
Niinpä. Mä en varmaan uskaltaisi toivoa minkään eläimen katoamista. Jos toivoo jonkun hyttysen katoamista, niin linnuille ei riitä syötävää ja niistä kuolee suurin osa, jonka takia taas jotkut toiset eläimet katoaa jne.
Tylsää että tämmöinen leikkimielinen keskustelu tullaan taas pilaamaan. Olisi ollut tosi mielenkiintoista lukea että mistä eläimistä muut haluaisivat päästä eroon mutta ketju täyttyy ihmisiä vihasvista tosikoista. Perustakaa oma ihmisvihakeskustelu, älkää pilatko tätä :(
Luteet jotka elävät sisällä
Täit
Punkit
Paarmat
Kirvat. Aina ne tulee ja tappaa minun basilikat
1 Koirat
2. Kissat
3. Hevoset
4. Hirvet
5. Kalkkunat
Nämä siksi koska he eivät ole elämälle enää tärkeitä. Kissa ja koira ovat pelkkiä seuraeläimiä, hevosta ei enää käytetä työntekoon... Hyöntesillä ja muilla on oma tehtävänsä yhteiskunnassa
Siideriva las
Sänkylah na
Sotanor su
Munahauk ka
Sovinistisi ka.
Ilmeisesti ovat palstalla sensuurin hampaissa osa näistä.
Vierailija kirjoitti:
ihminen ei ole eläin. tämä asia käytiin jo läpi antiikin kreikassa mikä on pohjana länsimaalaiselle sivistykselle. harmi että monet heittää perus asiat romukoppaan ja haluaa tehdä samoja asioita kuin eläimet.....
Oletko sitten kivi, kasvi vai sieni?
Tällä hetkellä riittäisi, että kissat ja koirat katoaisi. Käyvät tonkimassa meidän kasvimaita, kun niissä tuoksuu kivasti kakka. Olen vienyt eläinhoitolaan, mutta seuraavaksi olen valmis ajamaan vaikka yli 100km jonnekin korpeen.
Hämähäkki, punkki, hyttynen, hirvikärpänen ja hämikset vielä kerran, kun ne on niin karseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla eläimillä on oma paikkansa täällä, vaikkei kaikista niin tykkäiskään
Mutta ihminen on kuitenkin se tyhmin laji, joka tuhoaa planeettaa ja eläinlajeja.
Monikin laji pystyy tuhoamaan paikallisesti jonkun alueen ekosysteemiä, varsinkin jos niiden kanta on liian suuri alueelle eikä löydy jotain petoja jotka ne pitäisi kurissa. Esim. ne kuuluisat heinäsirkat joista raamatussakin vitsauksena puhutaan.
Puolet ihmiskunnasta. Ne keskimääräistä tyhmemmät ja tuhmemmat yksilöt veks.
Punkki
Ahma
Lapamato
Räkättirastas
Koska poistin vain puolet ihmiskunnasta, niin saan valita kuudennen lajin, josta otan vain puolet pois. Ehkä joku polttiaismuurhainen sitten.