Elämäntapatyötön mies tässä, kysy mitä vaan haluat
Oon ihan hyvä hemmo, mut mä nyt en vaan jaksa kouluttautua taikka mennä duuniin enää. Ikää on 42v. Nyt viides työttömyysvuosi menossa putkeen. Vielä pitäis löytää nainen rinnalle. Onko täällä työttömyyskuningattaria? Yhdessä voitais lorvailla sohvalla ja eleskellä keskiluokkaisten veronmaksajien piikkiin.
Kommentit (76)
ap, jos et saisi valtiolta rahaa menisitkö töihin, alkaisitko kerjäämään vai hankkisit tulon epärehellisesti?
Vierailija kirjoitti:
ap, jos et saisi valtiolta rahaa menisitkö töihin, alkaisitko kerjäämään vai hankkisit tulon epärehellisesti?
Kysymys on epäolennainen, Suomessa olen ja valtiolta tulee rahaa.
Tuleeko sulla sisalisoitua muuten arkisin?
Mitä katsot netflixistä? 👀
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsot netflixistä? 👀
🤣😂Piti kirjoittaa sosialisoitua
Vierailija kirjoitti:
Haiseek munasi?
Ei, tuoksuu vanilja lakritsille.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli toisin sanoen sinulta ei saa kysyä kaikkea. varsinkaan yhteiskunnallisia asioita joka koskettaa meitä kaikkia jotka maksaa veroja.
noh minä olen eläkeläinen ja jos en saisi tukia niin valitsisin epärehellisen tien. kerron tän koska minulla on selkärankaa.
Näiden vuoksi äänestän aina niin oikeistoa kuin suinkin voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuitenkin munasi haju ei ole epäolennainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö TE-keskus pakota töihin? Huomisesta lähtien on pakko lähettää joka viikko hakemus Nokian pääjohtajaksi, miten toimit?
"Hei, olen X. Haen täten ilmoittamaanne työpaikkaa XXXXX.
Syy : te-keskus velvoittaa hakemaan.
Toivon että löydätte kyseiseen paikkaan motivoituneen työntekijän.
Ystävällisin terveisin,
NIMENI
sähköpostini"
Ap.
Itse ajattelin pistää ihan perushakemuksen menemään mutta lisätä loppuun "Toivottavasti yrityksenne ei teetä hakijoille huumetestejä, käytän nimittäin kannabista ahdistukseen ja kiputiloihin päivittäin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö TE-keskus pakota töihin? Huomisesta lähtien on pakko lähettää joka viikko hakemus Nokian pääjohtajaksi, miten toimit?
Ystävällisin terveisin,
NIMENI
sähköpostini"
Ap.Itse ajattelin pistää ihan perushakemuksen menemään mutta lisätä loppuun "Toivottavasti yrityksenne ei teetä hakijoille huumetestejä, käytän nimittäin kannabista ahdistukseen ja kiputiloihin päivittäin".
ei sillä ole väliä sillä voivat palkata sinut koska ketään ei saa syrjiä vamman tai muun sairauden takia. huumetestit tekevät niin silloin sinä esität lääkärin määräyksen kyseiseen lääkkeeseen. eikö niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsot netflixistä? 👀🤣😂Piti kirjoittaa sosialisoitua
Ei tule ihan niin paljon sosialisoitua arkisin kuin mitä haluaisin. Tällä hetkellä katson Russian Doll-sarjaa. Monesti naisten persoonallisuudet ovat mielenkiintoisempia kuin miesten, siksi hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Millainen koira sulla on? Miten rahasi riittää koiran ylläpitoon ja paljonko siihen menee esim. vuodessa? Kiinnostaa, koska en itsekään ole töissä.
Mulla on keskikokoinen koira ja se syö ehkä 45e/kk, sillointällöiset namupalat mukaan laskettuna. Se hyvä tuuri on, että hän on koko ajan perusterve eikä eläinlääkärille ole ollut asiaa. Se olisikin sitten pahempi, jos yhtäkkiä vaatisi jonkun monta satkua maksavan hoidon.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko eläkkeellä ottaa yhtään rennommin?
Sitten kun koira on kuollut, ap voi jättää ulkolenkit tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisin terveisin,
NIMENI
sähköpostini"
Ap.Itse ajattelin pistää ihan perushakemuksen menemään mutta lisätä loppuun "Toivottavasti yrityksenne ei teetä hakijoille huumetestejä, käytän nimittäin kannabista ahdistukseen ja kiputiloihin päivittäin".
Onpas teillä kova luotto siihen, että olette niin mahtavia ehdokkaita, että saisitte työpaikan ilman tuollaisia typeriä lauseita. Iso joukko ihmisiä hakee töitä ihan tosissaan. He täyttävät jopa kaikki vaatimukset ja oikeasti haluavat töihin. Silti eivät tule valituiksi.
Ja te olette niin itsenne lumoissa, että kuvittelette, että pitkäaikaistyöttömänä olisitte yhdenkään firman toivelistalla. :D
Kuulkaas, ihan riittää se, että kirjoitatte haluavanne kovasti töihin ja olevanne joustavia työaikojen ja palkan suhteen. Ei tarvitse loruilla addiktioistanne tai muustakaan negatiivisesta. Joku muu tulee kuitenkin valituksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli toisin sanoen sinulta ei saa kysyä kaikkea. varsinkaan yhteiskunnallisia asioita joka koskettaa meitä kaikkia jotka maksaa veroja.
noh minä olen eläkeläinen ja jos en saisi tukia niin valitsisin epärehellisen tien. kerron tän koska minulla on selkärankaa.
Jos en saisi valtiolta rahaa menisin töihin ja/tai alkaisin pienyrittäjäksi. Mä tosin tein 12+vuotta töitä matalapalkka duunissa, ihmisläheisessä sellaisessa, missä syljettiin päälle, potkittiin, hakattiin, purtiin jne. melkeinpä joka päivä. Sitten en vaan eräänä päivänä jaksanut enää. Näin kelan tuilla saan melkein saman määrän rahaa kuukausittain kuin siitä työstä, joten ei paljon huvita "omalle alalle" hakeminen enää.
Mikä on mainitsemasi hypoteettinen epärehellinen tie?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noh minä olen eläkeläinen ja jos en saisi tukia niin valitsisin epärehellisen tien. kerron tän koska minulla on selkärankaa.Jos en saisi valtiolta rahaa menisin töihin ja/tai alkaisin pienyrittäjäksi. Mä tosin tein 12+vuotta töitä matalapalkka duunissa, ihmisläheisessä sellaisessa, missä syljettiin päälle, potkittiin, hakattiin, purtiin jne. melkeinpä joka päivä. Sitten en vaan eräänä päivänä jaksanut enää. Näin kelan tuilla saan melkein saman määrän rahaa kuukausittain kuin siitä työstä, joten ei paljon huvita "omalle alalle" hakeminen enää.
Mikä on mainitsemasi hypoteettinen epärehellinen tie?
Ap.
kysymys oli hypoteettinen se tarkoittaa kuvitteellinen tai teoria tasolla mahdollinen.
epärehellisyydellä viitattiin epärehellisesti tulojen hankkimiseen.
miksi et ole hakenut työkyvyttömyyttä tai toista alaa?
Vierailija kirjoitti:
Iljushin_77 kirjoitti:
Milloin aiot maksaa takaisin työväenluokalta pummimasi rahat...?
En milloinkaan, ja joka tapauksessa maksan jo 20% veroa mun työmarkkinatuesta. Aion vaan lorvailla koko elämä työssäkäyvien piikkiin, kun systeemi sen kerran sallii.
Ap.
Tosin valtio ei tienaa noilla "veroillasi" penniäkään, sillä ne työttömyysrahat kustannetaan mm. työläisten ja firmojen maksamista oikeista veroista.
Miten olet välttänyt kuntouttavan työtoiminnan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa tuohon sinulle jo useasti esitettyyn kysymykseen? Ei luulisi olevan vaikeaa.
Ystävällisin terveisin,
NIMENI
sähköpostini"
Ap.