Mistä voisi löytää rikkaan miehen, olen kyllästynyt tähän köyhyyteen
Kommentit (18)
Kuvitteletko oikeasti, että joku haluaa sinut elättää?
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän moni varmaan haluaisi. Eipä tuo mitenkään harvinaista ole. Miehen tehtävänä on ollut elannon hankkiminen tuhansien ja taas tuhansien vuosien ajan. Moni mieltää roolin ominaiseksi tänäkin päivänä.
Hmmm kerro hieman itsestäsi lisää. en ole enää miljardööri mutta paljoa ei puutu että olisin taas.
Oletko töissä?
Jos olet niin varmimmin sieltä. Ainakin hyvätuloisen miehen, jos ei nyt ihan rikasta suorastaan. Esim. työpaikan omistaja tai johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän moni varmaan haluaisi. Eipä tuo mitenkään harvinaista ole. Miehen tehtävänä on ollut elannon hankkiminen tuhansien ja taas tuhansien vuosien ajan. Moni mieltää roolin ominaiseksi tänäkin päivänä.
kotiäideistä on valtava kysyntä mutta markkinat on "pimeitä" koska se on "sovinistista" haluta nainen joka arvostaa kodinhoitoa ja lasten kasvatusta jne. rikkaat hommaa vaimot venäjältä, italiasta, Aasiasta juuri näiden ominaisuuksien takia.
Katso esim. kauppaan mennessä jos joku mies tulee sinne hienolla autolla ja hakeudu sen lähettyville niin, että huomaa sinut. Ei toimi tietysti aukottomasti, koska miehellä voi olla jo nainen, mutta näin sitä pitää yrittää jos jotain haluaa.
Mitä tarjottavaa sinulla on? Ikä? Ulkonäkö? Onko lapsia? Suostutko kaikkeen mitä mies vaatii, myös erikoisempiinkin vaatimuksiin?
Ryhdy jahtitytöksi, kuten Meghan Markle aikoinaan. Saatat törmätä jopa kuninkaallisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kotiäideistä on valtava kysyntä mutta markkinat on "pimeitä" koska se on "sovinistista" haluta nainen joka arvostaa kodinhoitoa ja lasten kasvatusta jne. rikkaat hommaa vaimot venäjältä, italiasta, Aasiasta juuri näiden ominaisuuksien takia.
Juuri näin. Itselläni ei ole riittävästi rahaa tähän ikävä kyllä, mutta juuri noin itsekin haluaisin että käyn töissä ja nainen on lasten kanssa kotona (eikä ole feministi vaan perinteinen jolloin yhdessäolo ei ole yhtä sotaa ja kyräilyä lähtökohtaisesti). Ei naisten tarvitse koko ajan siellä kotona olla, en minä sitä tarkoita vaan sitä että minä hoidan oman osuuteni ja hän lastenhoidon ja kodin. Jos se tarkoittaa sitä että hänen ei tarvitse käydä töissä niin se on ok minulle, en vaan kykene tuota tarjoamaan nykypalkallani.
Mene harrastuksiin missä voisi olla varakkaita miehiä. Vaikkapa purjehdusseuraan. Ei välttämättä jäseneksi, mutta johonkin niiden tilaisuuksiin jne. Sinun on itse keksittävä keinot miten pääse sinne. Voit olla tarjoilijana, isäukkosi seurassa, kaverisi seurassa.
Luin joskus, että Titanicin aikaan äidit lahjoivat laivan vahteja, että heidän tyttärensä pääsi yläkansille näyttäytymään ja katsoomaan näkyisikö hyvin toimeentulevia miehiä.
Opiskelet ihan itse ja sitten ylitöitä niin ei kyllästytä.
Mä tapailin hetken todella varakasta miestä, oli pihi kuin mikä ja huono panemaan, kyllästyin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelet ihan itse ja sitten ylitöitä niin ei kyllästytä.
Varakasta miestä tässä etsittiin eikä oltu opintojen saati ylitöiden perään.
Bensamittarilla niitä näkyy tankkaamassa
Eikö naisille ole mitään sellaisia oppaita kun miehille on tehty naisensaannista :DD
Oletko nuori, nätti ja himokas?