Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä naista, kun olen ujo ja hiljainen

Vierailija
30.04.2022 |

En juhli. Olen absolutisti. Harrastan niinkin villejä harrastuksia kuin shakkia ja sudokuja. :D Olisin hyvä kumppani, mutta menen hukkaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnenpoika!

Vierailija
2/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnenpoika!

Ja millähän tavalla? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tapaa hyvä kumppani?

Vierailija
4/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi juhlia tai ryypätä, mutta komerosta ei kukaan tule hakemaan. Korkeintaan palomiehet.

Vierailija
5/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko vain liian kiltti

Vierailija
6/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekisi hyvän kumppanin? Miten viettäisimme esimerkiksi tätä vappuviikonloppua yhdessä?

Vierailija
7/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro maailmalle minkälainen olet. Maailmassa on pullisteleviin naistennaurattajiin kyllästyneitä naisia vaikka kuinka paljon.

Vierailija
8/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sopiva voi tulla vastaan missä vain.

Itse olen ollut tosi ujo ja hiljainen nainen. Tiedän siis ongelman. Itse olenkin koettanut löytää kumppania lähinnä nettideiteiltä.

Vierailija
9/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi jotenkin erityinen tai ainoa ihminen koko maailmassa, koska et juhli tai juo? Mikä tekee sinusta paremman miehen kuin miljoonista muista maailman miehistä?

Vierailija
10/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sopiva voi tulla vastaan missä vain.
Itse olen ollut tosi ujo ja hiljainen nainen. Tiedän siis ongelman. Itse olenkin koettanut löytää kumppania lähinnä nettideiteiltä.

Niin voi, voi tulla karhukin vastaan!

Vierailija
11/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kysynyt tuota, että miksi kuvittelen olevani hyvä kumppani. Noh, kun lukee ja kuulee näitä parisuhdeongelmia netissä ja oikeassa elämässä... niin tekisi mieli repiä oma pää irti ja heittää sillä näitä torveloita, jotka ei osaa KOMMUNIKOIDA! :D Tuntuu, että sellaiset 80 prosenttia kaikista ongelmista ratkeaisi siihen, jos immeiset osaisi puhua. Istua alas ja puhua asiallisesti ja toista kunnioittaen. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla? :D

Ja sitten se, että itse tykkään romantisoida juttuja, niin nainen saisi joko nauttia (tai kärsiä) sellaisista olevinaan söpöistä inside-jutuista, rituaaleista ja tavoista. :D Ja ne ei jäisi pelkästään erityisiin päiviin, vaan niitä olisi myös arjessa.

Niin, ja sitten kun lukee juttuja miehistä, jotka ei osoita rakkauttaan naisille esim. kukkien muodossa, niin. En. Voi. Ymmärtää. :D Haloo, erityisinä päivinä on tyyliin päivänselvää antaa kukkia JA/tai sitten joku tuollainen söpö inside-juttu.

Niin, ja itse näen parisuhteen sellaisena projektin kaltaisena juttuna, jossa leikataan kuvia lehdestä ja liimataan niitä paperille. :D En osaa sanoa selvemmin. :D

Vierailija
12/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi jotenkin erityinen tai ainoa ihminen koko maailmassa, koska et juhli tai juo? Mikä tekee sinusta paremman miehen kuin miljoonista muista maailman miehistä?

Pointtini oli se, että olen tylsä.

Vierailija
13/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli se, että olen tylsä.

Olet raskas. Liikaa kaikkea. Elämässä pärjää kohtuudella.

Vierailija
14/14 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää olla supliikkimies, kiltimpi ja hieman ujo mies ei kelpaa kuin ei ole supliikkia. 😔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan