Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies vaan Ihan täysi mul**u?

Vierailija
30.04.2022 |

Mies Veti hirveät lärvit -> alkoi hävettää ja lähdin juhlista pois ja mies lähti mukana. Nyt saan kuulla miten nolla olen ja miten minä olen nolannut hänet. Ei edes voi hiljaa vaan 1.5 h eri tavoin on nyt haukkunut minua. Kun en reagoinut mitenkään niin päätti kevyesti purra minua. Kyllä, minä olin se p**kapää, joka päätti lähteä juhlista kun miehen kävely alkoi sakkaamaan ja tiesin että huutoriita tästä tulee, jos ei nyt lähdetä. Miten mä rauhoitan tilanteen? En halua harvinaista la-su vapaatani pilata ton takia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra?!?

Vierailija
2/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Lähde pois kun vielä voit. Kaverin luo, sukulaisiin, hotelliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra?!?

Kyllä, käänsin selkäni sohvalla ja annoin miehen jatkaa haukkumismonologiaan, eikä hän saanut vastakaikua, joten puri kevyesti kankusta jotta kiinnittäisin huomion häneen. 40 v mies. T. Ap

Vierailija
4/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sekopää etkä osaa käyttäytyä.

Vierailija
5/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
6/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ojaan nukkumaan

Vierailija
7/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit tämän miehen?

Vierailija
8/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkälaiset juhlat olivat kyseessä? Oliko miehesi ainoa joka oli ottanut? 

Hautajaiset? Ristiäiset? 

Hirveät lärvit? Ahdisteli muita ja kettuili kaikille? Teki tarpeensa lattialle? 

Vierailija
9/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut aamubileet, kun kaikki tämä on ehtinyt jo tapahtua, eikä kello ole edes 20.00?

Vierailija
10/24 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä miehiä ja on pahoja miehiä. Hyvät on lottovoitto.

Vierailija
11/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissasi kysyt, onko se mies mul..u? No tietysti on! Jätät sen heti! Uusavuton!

Vierailija
12/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä mies-lapsi.

Vierailija
13/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra?!?

Kyllä, käänsin selkäni sohvalla ja annoin miehen jatkaa haukkumismonologiaan, eikä hän saanut vastakaikua, joten puri kevyesti kankusta jotta kiinnittäisin huomion häneen. 40 v mies. T. Ap

Siis puri oikeasti kevyesti kesken riidan? Narsisti se on. Juokse!

Normaali ihminen joko 1. Ei pure lainkaan 2. Puree niin että todellakin tuntuu, jos riita on päällä ja on tunnekuohussa

Nuo monologit ovat muutenkin narsistin perusjuttuja. 

Vierailija
14/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika?

Vierailija
15/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: On. 

Vierailija
16/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko oot ollut tämän purevan murkun kanssa? Jos nyt vasta välähti?

Vierailija
17/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No narsistihan mielellään pilaa sinulta sekä juhlat että harvinaisen la-su vapaan. 

Vierailija
18/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen alkoholinkäyttö ennen ollut ongelma ärsyttääkö vain tämä kyseinen tilanne? Eli onko ongelmana mies vai suurkulutus?

Vierailija
19/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Kuulostaa hyvin tutulta. Entinen aviomieheni harrasti vastaavaa humalapäissään. Ei kylläkään purrut mutta kaikin muin tavoin vaati jakamatonta ja katkeamatonta huomiota. Jos jätit vastaamatta syytöksiin ja haukkumiseen, siitä se vain pillastui pahemmin.

Myös se että hän oli vetänyt kännit ja käyttäytynyt huonosti, oli tietenkin minun vikani.

Jossain kohtaa lopetti juomisen kokonaan koska ei pystynyt yhtään hillitsemään käytöstään. Se ei kuitenkaan auttanut asiaa mitenkään, seurauksena muuttui sitten itsekeskeiseksi, puhumattomaksi, ylenkatseelliseksi ja piilovi**umaiseksi.

Viimeiset pari-kolme vuotta ennen eroa oli jo puhdasta henkistä väkivaltaa, kontrollointia ja alistamista.

Tuo mitä kerroit, ei todellakaan ole normaalia!

Vierailija
20/24 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Kuulostaa hyvin tutulta. Entinen aviomieheni harrasti vastaavaa humalapäissään. Ei kylläkään purrut mutta kaikin muin tavoin vaati jakamatonta ja katkeamatonta huomiota. Jos jätit vastaamatta syytöksiin ja haukkumiseen, siitä se vain pillastui pahemmin.
Myös se että hän oli vetänyt kännit ja käyttäytynyt huonosti, oli tietenkin minun vikani.
Jossain kohtaa lopetti juomisen kokonaan koska ei pystynyt yhtään hillitsemään käytöstään. Se ei kuitenkaan auttanut asiaa mitenkään, seurauksena muuttui sitten itsekeskeiseksi, puhumattomaksi, ylenkatseelliseksi ja piilovi**umaiseksi.
Viimeiset pari-kolme vuotta ennen eroa oli jo puhdasta henkistä väkivaltaa, kontrollointia ja alistamista.
Tuo mitä kerroit, ei todellakaan ole normaalia!

Kuulostaa siltä luodilta, jonka väistin, kun mun suhde alkoholiin menevään piilouhrinarsistiin päättyi muutaman kuukauden jälkeen. Toivottavasti olet jo toipunut <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän