Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa kun ihmiset katsoo kieroon tietämättä, että todennäköisesti varallisuuteni on suurempi, kun hänen

Vierailija
30.04.2022 |

Käytän vanhoja vaatteita, puhelimeni on vanha, leikkaan hiukset itse ja ajan vanhaa autoa.Samalla trenditietoinen sisko katsoo nenänvarttaan pitkin merkkivaatteet päällä uusin iPhone tonnin laukussaan. Ajaa rahoitusyhtiön autolla ja asuu pankin omistamassa asunnossa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikähän ne sääli sinua siksi, että olet löytänyt kasan ylimääräisiä pilkkuja ja yrität päästä niistä eroon.

Vierailija
2/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinua katsoa jotenkin eri tavalla eurojesi takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä olet olemukseltasi täysi hampuusi ja keräilet pulloja samalla itseksesi hekotellen omaisuutesi suuruutta.

Vierailija
4/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raha tee kenestäkään parempaa ihmistä.

Vierailija
5/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikähän ne sääli sinua siksi, että olet löytänyt kasan ylimääräisiä pilkkuja ja yrität päästä niistä eroon.

Eikähän minua muiden sääli haittaa.
Ap

Vierailija
6/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikähän minua muiden sääli haittaa.
Ap

Teit kuitenkin aika pikkumaisen aloituksen muiden reaktioista sinuun.

Vierailija
7/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen amis ja elämäntapatyötön ja tililläni on noin 45'000 euroa. Kummasti aiheuttaa kateutta. M27

Vierailija
8/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan tee. Siksi en koe tarpeelliseksi esitellä omaisuuttani. Asun mielummin vähän etäämmällä sivistyksen parista luonnon lähellä.
Ap

Vierailija
9/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan tee. Siksi en koe tarpeelliseksi esitellä omaisuuttani. Asun mielummin vähän etäämmällä sivistyksen parista luonnon lähellä.
Ap

Tänne piti kuitenkin tulla tekemään asiasta numeroa

Vierailija
10/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokin sinua silti ärsyttää. Mahtaako syy olla siinä, että olen tyytyväinen elämääni sellaisena, kun se on. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Ja jokaiselle palstalaiselle.
Ap

Vierailija
11/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan tyhmää jos on rahaa eikä tajuta käyttää sitä vaan kuljetaan keppikerjäläisen näköisenä.

Vierailija
12/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokin sinua silti ärsyttää. Mahtaako syy olla siinä, että olen tyytyväinen elämääni sellaisena, kun se on. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Ja jokaiselle palstalaiselle.
Ap

Ei se ärsytä, vaan se että ajattelet että omaisuutesi takia sinua pitäisi katsoa ylöspäin.

Vierailija
13/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä, ap, sen katsojan varallisuuden tiedät sen paremmin kuin hänkään sinun? Ihmeellisiä juttuja!

Vierailija
14/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on varallisuutesi? 6 miljoonaa vai vähemmän?

Vierailija
16/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei se ärsytä, vaan se että ajattelet että omaisuutesi takia sinua pitäisi katsoa ylöspäin.

Nyt taisit ymmärtää väärin aloitukseni.
Ap

Vierailija
17/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä, ap, sen katsojan varallisuuden tiedät sen paremmin kuin hänkään sinun? Ihmeellisiä juttuja!

Siinäpä se jekku piilee.
Ap

Vierailija
18/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, se sun sisko osaa elää. Jos hoitaa asiansa eikä joudu systeemillä pulaan, niin mitäs valittamista hänenkään elämäntyylistä on.

Sinä pistät rahat sukanvarteen, mutta mitäs niille käy kun kuolet. Oletko elänyt vai vain ollut elävinäsi. No, sun elämän idea on se, että mahdollisimman paljon rahaa niin kaikki hyvin. Tunnen samanlaisia tapauksia, ainoa millä merkitystä on se, että on rahaa tilillä ja sijoituksissa. Onpa mitä jättää lapsille, sittenpähän saavat kaikki tietää että olin rikas ja mulla oli varautta, olin jopa ahne mutta toki myös tarkka rahasta ja saita.

Vierailija
19/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan tyhmää jos on rahaa eikä tajuta käyttää sitä vaan kuljetaan keppikerjäläisen näköisenä.

Käytän tehdäkseni elämästäni mukavaa.
Ap

Vierailija
20/50 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, se sun sisko osaa elää. Jos hoitaa asiansa eikä joudu systeemillä pulaan, niin mitäs valittamista hänenkään elämäntyylistä on.
Sinä pistät rahat sukanvarteen, mutta mitäs niille käy kun kuolet. Oletko elänyt vai vain ollut elävinäsi. No, sun elämän idea on se, että mahdollisimman paljon rahaa niin kaikki hyvin. Tunnen samanlaisia tapauksia, ainoa millä merkitystä on se, että on rahaa tilillä ja sijoituksissa. Onpa mitä jättää lapsille, sittenpähän saavat kaikki tietää että olin rikas ja mulla oli varautta, olin jopa ahne mutta toki myös tarkka rahasta ja saita.

Tarkoitan siskolla kanssaeläjää. Elämänlaatuni tuskin muuttuisi, vaikka kaikki omistamani katoaisi. Minusta se on vapautta.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi