Putin näyttää ihan sudelta
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Turvonneelta porsaalta se näyttää
Tärisevä säälittävä Parkinson-Possu se on
Vierailija kirjoitti:
Putin näyttää pieneltä, turvonneelta possulta.
Tää on kyllä jo kamala loukkaus possuja kohtaan. Pienet possut on söpöjä, mitä putte ei kyllä ole.
Siansilmäinen leuaton pitkänenä jolla on rulllahuulet kuin n-sanallla
Voldemortilta se näyttää. Nenän jos leikkaisi irti, niin olisi just eikä melkeen.
Epäonnistuneelta leningradilaiselta rosamunda-perunalta se näyttää.
Näyttää Harry Potterin Dobbylta https://static0.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2019/07/Harry-Po…
En normaalisti kommentoi ihmisten ulkonäköä mutta eilen ajattelin että kyllä osaa nuo oligarkit olla rumia kirvesnaamoja.
Suomeenkin tarvittaisiin vahva oman maan etua ajava presidentti
Vierailija kirjoitti:
Oman maan etua ajatellen Putin on ehkä maailmanhistorian epäonnistuneimpia tapauksia. Omaa etuaan hän toki vain yritti ajaa, mutta sekin meni päin persettä. Putte ajoi itsensä sellaiseen suonsilmään että sieltä ei tule olemaan ulospääsyä.
Aijaa, mulla tulee lähinnä mieleen joku buddhalaisten patsas
Minusta se näyttää ihan jääkaappiin unohtuneelta taikinalta.
Putin on kuin joku avaruusolento. Sillä ei edes ole persoonallista ääntä. Se ei kuulosta miltään! Kukaan ei osaa kertoa millainen ääni Putinilla on.
Ei ole kaunis ja uljas susi. Eikä siisti sika.
Mutta apinat kiusaa lajitovereita. Apinat on ilkeitä, ne onkin lähinnä ihmistä. Apinaa sanotaan viisaaksi eläimeksi ja voi oppia kaksivuotiaan ihmislapsen tasolle.
Sama mihin narsisti on jäänyt.
Ei empatiaa, ei kunnioitusta eikä ymmärrystä. Narsisti on apina. Tässä tapauksessa pöhöttynyt apina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, oman MAAN etua ajava presidetti on hyvä asia. Omaa egoaan pönkittävä ja omaa mahtavuuttaan pönkittävä presidentti on painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja Putin on ajanut venäjän etua miten?
Talous paskana, poikia haudassa, helvetin turha sota jossa kuolee turhaan jengiä.
venäjä on tehty naurunalaiseksi.
Niin, millä tavalla Putin on ajanut venäjän etua?
Vierailija kirjoitti:
Paljon olen tähän mennessä maailmalla kierrellessäni nähnyt, mutta läskipäistä sutta ei ole vielä tullut vastaan.
Itse asiassa kun mun koira söi venäläisen tikkuaskin, se näytti ihan putelta. Silmät oli muurautuneet viiruksi ja naama oli pallo. Eläinlääkärikin pidätteli naurua. Ei ollut kyllä edes susikoira, enemmän pystykorva.
Muuten niin viisas koira niin minkä helkkarin takia se semmoisen tempun teki, en ymmärrä vieläkään kun se oli muutenkin niin nirso.
Miksi joku ei leikkaa siltä kurkkua irti?