Mihin muuttaisitte Helsingissä jos saisitte valita ilmaisen vuokra-asunnon mistä vain?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama trolli on joka päivä joko muuttamassa Helsinkiin tai kyselemässä siitä. Mikähän pakkomielle sillä on Helsinkiin.
,😃
Halu päästä kertomaan miten kauhea paikka se on ja HÄN ei menisi ILMAISEKSIKAAN
Tamminiemi. Pressanlinnakin kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama trolli on joka päivä joko muuttamassa Helsinkiin tai kyselemässä siitä. Mikähän pakkomielle sillä on Helsinkiin.
,😃Halu päästä kertomaan miten kauhea paikka se on ja HÄN ei menisi ILMAISEKSIKAAN
Joo ja sitten se luettelee aina nämä samat Ullanlinnat ja Eirat ja kantakaupungin jotka ei suinkaan ole mitään varakkaan Helsinkiläisen ykköskohteita.
Huvittava tyyppi
En haluaisi asua missään päin Helsinkiä, koska Helsinki on Suomessa enkä halua missään nimessä enää muuttaa takaisin Suomeen. Pian puolet elämästäni ulkomailla asunut, ei mitään vetoa sinne.
Olen opiskellut Helsingissä ja pidän siitä, ja voisin jo töiden takia muuttaa sinne. En kuitenkaan tunne paikkaa kovin hyvin. Missä toteutuisi nämä:
1) Meri tai Keskuspuisto lähellä
2) Ei uudistuotantoa eikä elementtejä, siis ennen -60-lukua rakennettu
3) Niin kantakaupunkia että raitiovaunulla ja pyörällä pääsee keskustaan.
4) Mahdollisimman kaukana valtaväylistä (ei siis todellakaan itä/länsiväylää tai Mannerheimintietä 1km lähempänä
Kaivarit ja Katajanokat on vähän pussinperiä sen lisäksi että niihin ei olisi varaa. Töölöstä tykkäsin mutta sekin on aika kallis ja hesalaiset näyttää ajavan sen läpi joka aamu ja ilta. Asuntoni oli lähellä Ruskeasuota ja se on kyllä ykkösvalinta tällä hetkellä.
Eiranranta, Kaivopuisto, Ullanlinna
No joku luonnonläheinen paikka.
Vartoharjusta tykkäisin. Sitten vuokraisin siitä läheltä Puotilasta viljelypalstan.
Ja kävisin syömässä Puotilan kartanon ravintolassa.
Ullanlinnaan ,parveke ja merinäköala.
Jollas olisi mun paikkani, jos saisin ilmaisen vuokran lisäksi myös vapaan autoedun ja autonasentajan kaupanpäälle. Itseasiassa, riittäisi, jos olisi nuo kaksi viimeeksi mainittua
fakta tieto kirjoitti:
Linnunlaulussa olisi kiva asua.
Nastolassako? On toiselta nimeltään Viimeinen kiekaisu
Munkkiniemeen. Kahteen eri otteeseen olen asunut siellä, ja voisin helposti asua taas. Upea seutu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva varmaan olisi vaikka muutama kuukausi asua Ullanlinnassa tms meren rannalla kantakaupungissa. Mutta kyllä minulla pitemmän päällä tulisi taas ikävä tänne kehä kolmosen ulkopuolelle.
Onko Ullanlinna laajentunut jo merenrantaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Torkkelinmäki
Torkkeli, kas kun ei piritori tai dallapen edusta :D
Vierailija kirjoitti:
,😃
Vastauksista päätellen kovasti kiinnostaa muitakin. Myös ilmeisesti sinua.
Munkkiniemi. Ihana ranta, Seurasaari vieressä ja toisella puolella Ruukinranta Espoossa