Mihin muuttaisitte Helsingissä jos saisitte valita ilmaisen vuokra-asunnon mistä vain?
Kommentit (62)
No en tosiaan asuisi Helsingissä ylipäänsä jos voisitte mistä vaan valita. Valitsisin jonkun metsäisen omakotitalon vuokralle jostain noin 50km päästä Helsingistä. Ainakin vähäksi aikaa.
Mielenkiintoinen ajatus, että joku haluaisi muuttaa pois Helsingistä vuokralle johonkin muuhun kuntaan.
Taka-Töölö, Meilahti tai Kaivopuisto.
Kumpula, vallila, töölö olisi vaihtoehdot. Lauttasaari ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajatus, että joku haluaisi muuttaa pois Helsingistä vuokralle johonkin muuhun kuntaan.
Mitä mielenkiintoista tuossa olisi? Onpas sulla hyvin rajoittunut ajatusmaailma.
Malminkartanoa haukutaan usein, mutta itse pidän täällä asumisesta. Palvelut lähellä, kauppavaihtoehtoja monia, helppo kulkea keskustaan, luontoa ja lenkkimaastoa löytyy ja mielestäni rauhallista. Jäisin siis tänne.
Vierailija kirjoitti:
No kun tässä tarjottiin ilmaista vuokra-asuntoa niin kai se nyt järkevämpää on ottaa se ilmainen vuokra-asunto jostain muualtakin. En minä nyt mihinkään muualle vuokralle tosielämässä lähtisi kun omaa varten tässä kovasti muutenkin säästetään, ja siksi asutaan tällä hetkellä todella edullisesti vuokralla. Juu, Helsingissä kyllä, mutta niin edullisesti että käytännössä ei kannata muuttaa edes lähikuntiin vuokralle jos siitä joutuu maksamaan koska näin edullisesti ei tämän kokoista asuntoa saa mistään. Plussaa vielä työpaikat lähellä.
Kaivari, vanha Eira yms. eli ihan ytimeen.
Helsingin Tuomiokirkon kellotorniin.
No jos ilmaiseksi saisi asua niin varmaan voisin asua aivan missä päin Helsinkiä tahansa. Tunnen Helsingin hyvin ja lähes kaikkialla on hyviä ja huonoja alueita.
Riippuu mitä painottaa.
Keskusta tosin houkuttaa vähiten.
Jonnekkin kalliiseen paikkaan OKThen
Vierailija kirjoitti:
Kaivari, vanha Eira yms. eli ihan ytimeen.
Hah. Trolli. Kaivarissa ei edes asu kukaan. Se on puisto.
Asun yhdessä Kampin kauppakeskuksen päällä olevista kolmesta talosta ja ehdottomasti haluaisin jäädä, joko nykyiseen taloon tai jompaankumpaan kahdesta muusta. Olen tykännyt todella paljon.
Ihan kiva varmaan olisi vaikka muutama kuukausi asua Ullanlinnassa tms meren rannalla kantakaupungissa. Mutta kyllä minulla pitemmän päällä tulisi taas ikävä tänne kehä kolmosen ulkopuolelle.
Varissuo