Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän vappuherkut?

Vierailija
30.04.2022 |

Sima on tulossa ja munkkeja paistetaan tänään. Luultavasti avataan grillikausi. Mitä teillä syödään?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoa, viinirypäleitä ja keksejä.

Vierailija
22/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaattia, parsaa, nakkia, skumppaa, ei mitään makeita niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin niitä Fazerin sikakalliita pyöreitä munkkeja muutaman. Olihan ne hyviä. Juhlajuomaksi pieni Jaffa.

Salaatin tein vuolukanasta. Hemmottelin itseäni paprikalla.

Vierailija
24/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin munkit ja simat kaupasta. Positiivinen yllätys oli, että kaupasta löytyi kaksi hyvää simaa.

Ylä-Porkkalan sima on ihan kotitekoisen siman makuista. Suosittelen.

Jos ei ihan oikeasta simasta tykkää, mutta haluaa kuitenkin hyvää vappujuomaa, on Kaskein marjasima hyvä vaihtoehto.

Vierailija
25/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskaria teille kirjoitti:

viettäköön paperi miehet ja hoitsut työn juhlaa minun pitää olla töissä että saan vero kertymää jolla teidän pröstäilyt maksetaan. opettajatkin voivat lakkoilla ensi syksyyn pidempäänkin jos ei työ haluja löydy. ammattikunnat jotka noudattavat puuttinin käskyä

Just näin. Minäkin pienipalkkainen myyjä olen vappuaaton ja vappupäivän töissä. Ei paljon noiden märinät innosta nyt.

Vierailija
26/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan osta vapputyylistä syömistä, yksin kun elelen, mutta äsken kaupassa käydessä mukaan tarttui pakasteesta kermavaahtotäytteisiä tuulihattupalleroita. Nuo on hyviä!

Sovitaan että siinä on mun munkit.

On tuolla jotain perunasalaattia ja bratwurstia vielä lisäksi.

Vierailija
27/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradwursteja, kreikkalainen perunasalaatti, falafelit ja lisukkeet, munkki, sipsejä. Ei ihmeempää. Skumppaa kai tunnelman vuoksi vaikka en niin välitä. Miehen kanssa kaksin, koronatesti viikolla positiivinen. Pientä tukkoisuutta vaan.

Vierailija
28/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. 

Vierailija
29/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein alkuviikosta aroniasimaa, korkkasin ekan pullon äsken, ja kyllä - on hyvää! Kuohuukin juuri sopivasti.
Munkkeja paistoin jo eilen, saa nähdä, riittävätkö koko viikonlopuksi.
Tietenkin on perinteiset nakit+perunasalaatti (jota en itse syö, teen ihan tavallisen salaatin itselleni), valkospipulipatonkia, sipsejä, dippejä jne.

Aronia? Mihin vertaisit makua? Itse pidän raparperisimaa parempaa kuin sitruunasimaa, täyteläisempi. Olen kyllä muutenkin aikeissa kokeilla marja-aronian menestystä täällä.

Vierailija
30/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein alkuviikosta aroniasimaa, korkkasin ekan pullon äsken, ja kyllä - on hyvää! Kuohuukin juuri sopivasti.
Munkkeja paistoin jo eilen, saa nähdä, riittävätkö koko viikonlopuksi.
Tietenkin on perinteiset nakit+perunasalaatti (jota en itse syö, teen ihan tavallisen salaatin itselleni), valkospipulipatonkia, sipsejä, dippejä jne.

Saisiko aroniasiman ohjeen?? :) 

Vierailija
31/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia, yrttimarinoituja kanasuikaleita. Jälkkäriksi tuoreita mansikoita ja pashaa.

Vierailija
32/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalattia, fetasalattia, tonnikalasalaattia, nakki-/hallumihoduja, kebakkoja, nugetteja, raneja, rahkamunkkeja, kokista ja saunalonkero.

Vierailija
33/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta kauppaan. Jäätelöä vois ostaa.

Vierailija
34/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä mitä leipäjonosta sain.

Vierailija
35/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillataan tänään lakitulsen jälkeen herkkusieniä, pekonia, hotdogeja ja maissia. Herkutellaan munkeilla, rahkamunkeilla ja tippaleivillä sekä simalla. Illaksi poppareita. Huomenna lohikeitto. Illalla pihvit ja lohkoperunat.

Vierailija
36/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän lounas iltapäivän puolella oli haudutettua kaaliporsaspataa keitettyjen perunoiden ja karpalohillon kanssa. Tämä kypsyi sillä aikaa kun pyyhin pölyt, imuroin ja pesin kylpyhuoneen. Mokkapaloja kahvin kanssa meni siinä jälkkärinä. Oli aika kova nälkä. Illalla varmaan kuohuviiniä, mutta ei ole mitään erityistä syötävää sen kanssa, varmaan voileipä ja juustoa ja omenaa leivän päällä. Parempi keventää iltaa kohden. Kuohuviini oli ostettu jo uudeksi vuodeksi, mutta jäi juomatta, ei vaan maistunut silloin.

Vierailija
37/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä, joten sen mukaiset syömiset. Kuumetta 37,5C, vilunväristyksiä, päänsärkyä, lihassärkyä.

Kasviksia, marjoja, hedelmiä, auringonkukan-, hampunsiemeniä. Vihreitä.

Komputsaa ja vihermehua.

Vierailija
38/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Haluan laihtua ja olen antibioottikuurilla (ei saa käyttää alkoholia).

Tosin äsken sorruin muutamaan palaan Fazerin dumle bananas suklaaseen.

Vierailija
39/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli nakit ranskalaisten kanssa, munkkeja, simaa ja tänään makaronilaatikkoo ja illalla sipsejä :))

Vierailija
40/112 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin ravintolassa syömässä hyvä buffet, nyt riittää muutama keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä