Mikä sellaista ihmistä vaivaa, joka sanoo ettei kestä olla yhtään yksin kotona ja sanoo että pakko päästä töihin?
Eikö tuokin kerro jostain, että vihaa omaa seuraansa?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä omia ajatuksiaan
Itsellekin tuli tää mieleen. Yksi ihminen (tuttu) avoimesti kertoi mulle tän. Varmaan luuli että se on hyvä tai normaalia asia mutta itsellleni tuli heti mieleen, ettei kestä omaa seuraansa. Itse nautin olla kotona.
Minä. Niin raskaita ja rankkoja asioita mielen päällä. Ei ketään kelle puhua. Kukaan ei ota halaukseen. Kukaan ei sano, ei hätää, rauhoitu. Asioihin ei ole tulossa muutosta tai apua. Elän hetki kerrallaan. Kun pääsen töihin, niin saan hetkeksi kauhun ja ahdistuksen helpottamaan. Kaikkea on yritetty. Tyydyttikö tämä vastaus sinua, ap?
Vierailija kirjoitti:
Minä. Niin raskaita ja rankkoja asioita mielen päällä. Ei ketään kelle puhua. Kukaan ei ota halaukseen. Kukaan ei sano, ei hätää, rauhoitu. Asioihin ei ole tulossa muutosta tai apua. Elän hetki kerrallaan. Kun pääsen töihin, niin saan hetkeksi kauhun ja ahdistuksen helpottamaan. Kaikkea on yritetty. Tyydyttikö tämä vastaus sinua, ap?
Juuh, mutta tuttuvan puolesta mietin onko hänellä kaikki ok.... :S
Kaikki eivät ole itseohjautuvia. Itsensä johtaminen on johtamista, ja kaikilla ei näitä taitoja ole. Pitää tietää mihin mennä ja miten päästä sinne
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu. Toka kesälomaviikko ja haluaisin vain takaisin töihin. Töissä kun joutuu keskittymään niihin töihin niin ei pääse omat kelat valloilleen.
Ja tosiaan kun ei ole ketään kenen kanssa jutella tai jota edes kiinnostaisi miten voin. Äitihän se ainoa oli ketä kiinnosti.
N47
En saa mitään aikaan ja elämä valuu hukkaan yksin kotona. Jotain muutakin kuin työ pitää tietysti myös olla.
Niin. Ehkä heidän mielikuvitus loppuu äkkiä. Ja muilla jatkuu. Eivät ymmärrä hyvän päälle ja levon tärkeyttä.
Ehkä ei kestä olla yksin ajatustensa kanssa niin menee mieluummin töihin niin saa muuta ajateltavaa.