Teidän vappuherkut?
Sima on tulossa ja munkkeja paistetaan tänään. Luultavasti avataan grillikausi. Mitä teillä syödään?
Kommentit (112)
Venlafaxiinia. 150mg Venlafaxiinia.
Vierailija kirjoitti:
Venlafaxiinia. 150mg Venlafaxiinia.
Tätähän se taitaa Vauva-palstalaisilla olla, ja varsinkin modeilla.
Ruotsalaisia lihapullia, perunamuusia ja rårörda lingon.
Ostin jotain Estrellan uusia sipulisipsejä ja pirkan paahdettu sipuli -dippiä. Lisäksi kaljaa.
Hieman olutta, 05 kolaa,pizza,pari paniinia,pähkinöitä ja limua.
T. Aamulla salille
viettäköön paperi miehet ja hoitsut työn juhlaa minun pitää olla töissä että saan vero kertymää jolla teidän pröstäilyt maksetaan. opettajatkin voivat lakkoilla ensi syksyyn pidempäänkin jos ei työ haluja löydy. ammattikunnat jotka noudattavat puuttinin käskyä
Mämminsyönti on hyvässä vauhdissa.
Camaracumin hölynpölyä. Hulluja nuo vappuherkuttelijat! NiiN!
Meillä on noin 30hengen porukassa (josta kolmasosa lapsia) TAPAS-ruoka perinteisesti vappuaattona. Minä vien lohirullia ja kanariisipasteijoita, siippa vie paketin roseviiniä. Muilta tulee varmasti espanjalaista perunatortillaa, taateleita pekonissa, pieniä leipiä joiden päällä jotain hyvää, itsetehtyjä kalapuikkoja, jne jne.
Jäämme yöksi, vappupäivänä on jauheliha-sulatejuusto-keitto, jonka kaveriksi leivomme itse patonkia. Joukossa ei ole ketään kasvissyöjää, vegaaneista puhumattakaan eli helpoksi muodostui suunnittelu tänä vappuna.
Istumme jo autossa, 2 tunnin kulittua perillä. Hauskaa VAPPUA 🍷🥑🍇🥐🍗
Kanapastasalaattia, perunasalaattia, nakkeja, tonnikalamössöä ja ruisnappeja. Simaa ja munkkeja.
Se perinteinen kattaus, skumppaa perunasalaattia nakkia silliä ja ranskalaisia
Tehtiin jo eilen tippaleipiä. Oon syönyt jo kolme ja tullut ihan hirveen läski olo, vaikka tänään hankitaan vielä lisää herkkuja... Onneks vappu on kerran vuodessa, eikä tää kauaa kestä!
Tein alkuviikosta aroniasimaa, korkkasin ekan pullon äsken, ja kyllä - on hyvää! Kuohuukin juuri sopivasti.
Munkkeja paistoin jo eilen, saa nähdä, riittävätkö koko viikonlopuksi.
Tietenkin on perinteiset nakit+perunasalaatti (jota en itse syö, teen ihan tavallisen salaatin itselleni), valkospipulipatonkia, sipsejä, dippejä jne.