Mika Aaltolalla kaunis ja koulutettu nainen, asunto Ullanlinnassa ja päälle terve pikkuvauva
Kommentit (185)
Kokoomuksen translain puolesta äänestäjät ovat sen verran friikkiänporukkaa, että ei välttämättä.
Varsinkin kun pitää julkisuudessa esitellä, ikään kuin voitonmerkkinä.
Mutta kun se kaikkein tärkein puuttuu; sydämen sivistys.
Epämiellyttävä t * r k*y.
Haavistosta tulee hyvä presidentti. :)
Taitaa olla taas joko Mika tai vaimonsa aloituksen takana.
Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on niin pitkään viivyttänyt isäksi tulemisesta?
Jotkut jaksavat etsiä sitä oikeaa eivätkä ruiski kaikkien randomien kanssa niitä lapsia. Todella fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt julkisuudessa sen takia, että nimi nousi esiin presidenttipelin yhteydessä. Ainakin kokoomuksella on se ongelma ettei ole oikein ketään kunnon ehdokasta. Näitä nyt sitten nostellaan.
Totuus on, ettei tutkijasta tule hyvää poliitikkoa juuri koskaan. Ja presidentillä pitää olla kokemusta diplomatiasta, siis käytännössä ei teoreettisena tutkimuskohteena.
Tutkija ovat pääsääntöisesti boheemeja introvertteja.
Muusta mulla ei ole mielipidettä mutta Aaltolan vaimo ei ole kaunis. Ihan tavallisen näköinen ja nätti. Jenni haukio on kaunis. Jennin kasvojen luusto on siro ja erittäin kaunis ja kroppa siroluustoinen hoikka, oikeilla missityyppisillä mittasuhteilla. Otin tämän esimerkin että voin perustella miksi mun mielestä tämä toinen on tavis ja toinen oikeasti kaunis ja elegantti.
Mika ei myöskään ole omasta mielestäni komea eikä hyvännäköinen mies, mutta jos joku pitää isoa, vähän vantterampaa ruumiinrakennetta komeana, niin ehkä se tulee siitä.
Molemmat siis ok, mutta ei mikään kaunotar ja komistus kuitenkaan.
Onneksi hän ei ole persu vaan vasemmistolainen. Persut ei taida sitä tietää kun hinkuvat hänestä presidenttiä :D
Eivätkä tiedä sitäkään, ettei häntä kiinnosta presidentin virka.
Vierailija kirjoitti:
Muusta mulla ei ole mielipidettä mutta Aaltolan vaimo ei ole kaunis. Ihan tavallisen näköinen ja nätti. Jenni haukio on kaunis. Jennin kasvojen luusto on siro ja erittäin kaunis ja kroppa siroluustoinen hoikka, oikeilla missityyppisillä mittasuhteilla. Otin tämän esimerkin että voin perustella miksi mun mielestä tämä toinen on tavis ja toinen oikeasti kaunis ja elegantti.
Mika ei myöskään ole omasta mielestäni komea eikä hyvännäköinen mies, mutta jos joku pitää isoa, vähän vantterampaa ruumiinrakennetta komeana, niin ehkä se tulee siitä.
Pitäisikö Mika Aaltolan ja hänen vaimonsa sitten olla Mister ja Miss Universum? Jotain geneettisesti täysin ylivertaisia.
Hän on hieno mies, muttei mikään onenpekka vaan ahkera ja hyvä ihminen. Älyn on tietenkin perinyt.
Matkusti alaikäisenä yksin New Yorkiin ja hankki työpaikan. Persut ei uskalla Juuasta Poriin työn perään.
Ei mitään karismaa tässä ihmisessä. Narisevaääninen tyyppi, jota ei jaksa kuunnella yhtään.
Palstaäijät on homoja, nyt se on todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään karismaa tässä ihmisessä. Narisevaääninen tyyppi, jota ei jaksa kuunnella yhtään.
Happamia, sanoi persu vasemmistolaisesta huippututkijasta.
mitä sen vaimon koulutuksella on väliä. pääasiassahan se elää kuitenkin mikan miljoonilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia, sanoi persu vasemmistolaisesta huippututkijasta.
Huippututkijasta? Päivän paras! :D
Ja sori, olen kokoomuslainen. :)
Minä olen ruma ja kouluttamaton nainen ja mulla on rikas ja komea mies ja ihania lemmikkejä eikä ollenkaan rääkyvää sinappitykkiä.
Pikkuvauva.. Millainen on isovauva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Mika Aaltolan ja hänen vaimonsa sitten olla Mister ja Miss Universum? Jotain geneettisesti täysin ylivertaisia.
Kerroin vain oman mielipiteeni ulkonäöstä. Joku toinen voi olla päinvastaista mieltä kuin minä.
Hän olisi edustava presidentti toisin kuin miesten peräröörejä hoonaava ylioppilas.
Pressa...