Oletko ajatellut ottaa yhteyttä entiseen kaveriin tai sukulaiseen jonka kanssa välit ovat hiipuneet?
Ensin korona, nyt sotien laajenemisen uhka... Oletko ajatellut ottaa yhteyttä tuttuihin? Onko tullut mieleen mitä muille kuuluu vai oletko käpertynyt entistä tiukemmin itseesi ja omaan perheeseesi?
Kommentit (6)
Ajattelin joskus vuosia sitten. Enää en ajattele.
En. Soitti "kaveri" taas viimeyönä kahden aikaan. Viimeksi sama jouluaattona... En siis vastannut. Ei soita esim. Keskiviikko päivänä ikinä ja selvinpäin. Kolme vuotta olen vältellyt
Aion joo, mutta ihan muuten vaan kun joskus tulee joku hyvä tyyppi mieleen jonka kanssa yhteydenpito jäänyt. Korona ja sodat ei sinänsä vaikuta, viesteillä voi aina. Tapaamaan olen laiskempi.
Joo, saatan joskus ottaa yhteyttä vanhoihin kavereihin, jos satun lähistölle tai olen ohikulkumatkalla samalla suunnalla. En varsinaisesti ala järjestämään mitään, vaan saatan laittaa viestiä, että pidämme ohikulkumatkalla kahvitaukoa, olisi kiva nähdä samalla. Joskus onnistuu yhteiset kahvittelut/lounas tms. joskus ei.
Kävi eilen mielessä laittaa viestiä kaverille jonka kanssa yhteydenpito hiljennyt. Mutta sitten alkoi tuntua että helpompaa näin. Jos ystävä ottaa yhteyttä niin toki vastaan jne. Mutta itse en koe tarvetta palauttaa suhdetta.