Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ajatellut ottaa yhteyttä entiseen kaveriin tai sukulaiseen jonka kanssa välit ovat hiipuneet?

Vierailija
30.04.2022 |

Ensin korona, nyt sotien laajenemisen uhka... Oletko ajatellut ottaa yhteyttä tuttuihin? Onko tullut mieleen mitä muille kuuluu vai oletko käpertynyt entistä tiukemmin itseesi ja omaan perheeseesi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi eilen mielessä laittaa viestiä kaverille jonka kanssa yhteydenpito hiljennyt. Mutta sitten alkoi tuntua että helpompaa näin. Jos ystävä ottaa yhteyttä niin toki vastaan jne. Mutta itse en koe tarvetta palauttaa suhdetta.

Vierailija
2/6 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin joskus vuosia sitten. Enää en ajattele.

Vierailija
4/6 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Soitti "kaveri" taas viimeyönä kahden aikaan. Viimeksi sama jouluaattona... En siis vastannut. Ei soita esim. Keskiviikko päivänä ikinä ja selvinpäin. Kolme vuotta olen vältellyt

Vierailija
5/6 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion joo, mutta ihan muuten vaan kun joskus tulee joku hyvä tyyppi mieleen jonka kanssa yhteydenpito jäänyt. Korona ja sodat ei sinänsä vaikuta, viesteillä voi aina. Tapaamaan olen laiskempi.

Vierailija
6/6 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saatan joskus ottaa yhteyttä vanhoihin kavereihin, jos satun lähistölle tai olen ohikulkumatkalla samalla suunnalla. En varsinaisesti ala järjestämään mitään, vaan saatan laittaa viestiä, että pidämme ohikulkumatkalla kahvitaukoa, olisi kiva nähdä samalla. Joskus onnistuu yhteiset kahvittelut/lounas tms. joskus ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi