Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala krapula taas

Vierailija
30.04.2022 |

Helvetti en kestä tätä oloa. Joka viikonloppu lupaan että tämä oli viimeinen kerta mutta kun perjantai saapuu niin lähden kuitenkin ulos. Kun saavun kotiin juon viiniä kunnes sammun. Herätessäni kämppä oli taas sotkuinen ja olin kait yrittänyt tehdä jotain ruokaa kun keittiö on aivan sekaisin. Vessa jossa on oksennusta ja ripulia vetämättä. Ja nyt mulla on niin kamala olo että otan aamupaukun jotta edes jotenkin saisin päivän käyntiin. Miks ihmiset puhuu ryyppäämisestä niinkuin se olisi muka hauskaa kun tässä ei ole mitään hienoa. Sydän tykyttää, kädet vapisee, vatsaan koskee. Miksi en pysty lopettamaan? Olen siis keski-ikäinen töissäkäyvä sinkkunainen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alkoholisti? Kuulosti siltä.

Vierailija
2/2 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tarvitset apua, tuo ei ole enää normaalia, mutta taidat tietää sen itsekin. Mitä jos selvittäisit, onko paikkakunnallasi vertaistukiryhmää jos et lääkärin kanssa halua keskustella? Vapina ja sydämentykytys voi tarkoittaa sitä että olet jäänyt kiinni sekä fyysisesti että psyykkisesti. Se on vaarallista. Kaada lavuaariin ne loppuviinit, ota suihku, juo paljon vettä ja koita syödä jotakin. Siivoa kämppä, käy kavelyllä,raitis ilma saattaa piristää. Tänään on se uusi alku- ei huomenna, ei ensi viikonloppuna- TÄNÄÄN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla