Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni, mutta jestas mikä pari me nykyään ollaan

Vierailija
30.04.2022 |

Ollaan oltu jo 20 vuotta yhdessä, nuoresta siis.Kummasti elämä ihmisiä muuttaa, ulkoisestikin. Jotkut parit alkavat muistuttaa toisiaan, me emme kuulu heihin. Mies on tatuoinut itseään, nyt on jo toinen puoli kropasta tatskoja täynnä. On alkanut pitää lippistä aina ja kaikkialla, myös sisätiloissa. Käyttää kaikenmaailman räikeitä bändipaitoja ja tilasi juuri takin, jossa on salaman kuva ja noin miljoona vetoketjua ympäriinsä. Polttaa tupakkaa ketjussa.Minä: villakangastakki, siististi leikattu sileä pitkä polkkatukka, maltillisesti vaaleita raitoja. Tummansiniset farkut. Toimistotätityyli. Ei tatskoja, ei tupakkaa.Olen rauhallinen ihminen. Mies kertoo usein toivovansa, että ottaisin tatskoja ja värjäisin hiukseni kirkkaanpunaisiksi (hehe, naurattaa ajatuskin itsestäni moisessa tyylissä, hyvin kaukana persoonallisuudestani) No, tasapuolisuuden nimissä minäkin kerron toivovani, että ottaisi lippiksen pois edes ruokailujen aikana, ja lakkaisi polttamasta tupakkaa. Mielelläni näkisin hänet myös tyylikkäässä pikkutakissa, mutta taitaa olla turha toivo :DMites teillä muilla, sama vai eri tyyli puolison kanssa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies timmi ja urheilullinen, minä plösö sohvaperuna.

Vierailija
22/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen kannalta äärimmäisen vaarallinen yhdistelmä... Vaarallisempaa olisi vain, jos roolit olisivat toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ällö, mikä t ra s h mies. Sillä varmaankin joku pinkkipää salarakas, jos tuollaisia puhuu?

No joo, ulkoisesti ehkä ei niin tyylikäs minunkaan silmään, mutta maailman kultaisin muuten.
Tuo edelleen, 20 vuoden jälkeen mulle viikottain kukkia. Tekee kotitöitä, vaihtaa autooni renkaat, laittaa ruokaa. Halaa ja pussaa. On yleensä aina hyvällä tuulella.
:)
Ap

Tää selittää. Mäkin kyllä katsoisin noita heikkouksia sormien läpi jos mies muuten näin ihana :) Vähän ohiksena, jos lippiksen käyttö alkanut viime aikoina niin voi liittyä esim hiusten harvenemiseen?

Vierailija
24/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti matkoille 3 vk ennen minua. Oli treffit hotellin aulassa. Huomasin että meillä oli tasan samanväriset teepaidat ja shortsit päällä. Mitään ei oltu sovittu eikä yhdessä ostettu.

Vierailija
25/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteen kannalta äärimmäisen vaarallinen yhdistelmä... Vaarallisempaa olisi vain, jos roolit olisivat toisin päin.

Ei mies ole vieraissa hyppijä-tyyppiä. Ja jos löytää toisen, senkus menee witten. Pärjään kyllä.

Vierailija
26/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees viitti lukee loppuun, kun tuosta kaikesta paistaa niin WT LÄPI!!! 😂😂😂

Vierailija
27/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ees viitti lukee loppuun, kun tuosta kaikesta paistaa niin WT LÄPI!!! 😂😂😂

Ja sinun tekstistä suunnaton tyhmyys.

Vierailija
28/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen on sohvaperuna mutta hoikka?

Vierailija
29/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa 😊 Sisin ratkaisee.

Kyllä varmasti, jos parisuhdetta on takana 20 vuotta. Muutoin "sisin" on se ja sama.

Sisin on se, millä päästään sinne 20 vuoteen saakka. Ei se onnistu, jos elämältä haluaa eri asioita kuin kumppani.

Meillä on kaksi vanhaa hippiä, parrakas pitkätukkamies reisitaskuhousuissa ja parraton pitkätukkanainen pitkissä helmoissa. Yhdessä kotona ja tien päällä 17 vuotta.

Vierailija
30/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen on sohvaperuna mutta hoikka?

Näyttää yleensä paskalta 30+

Vierailija
31/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto enkä halua mitään mitään nahka tatuointeja katsella. Koittaisin järkeä puhua viimeiseen asti ottamasta myrkkyjä kehoonsa ja onneksi meistä kumpikaan ei sekoaisi noihin ikinä. En kehtaisi kesällä kulkea jonkun tatuoidun kanssa kun se näyttäisi naurettavan lapselliselta pelleltä ja tyhmältä. Tämmöinen iho maalausvimma on huomionhakuisuutta niin että katsokaa kun ei huomio saa muuten.  

Vierailija
32/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 22 vuotta, aika harmaahiirulaisia ollaan molemmat. En tiedä voiko puhua "tyyleistä", tilanteen mukaan mennään, yleisimmin varmaan puhutaan farkut ja t-paita -linjasta. Mut ollaan kai aika samannäköisiä, naimanaamoiksikin kutsuttu...

Vierailija
33/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme nuorina urheilijoina. Minä olen jatkanut liikuntaa, mies lopetti vamman vuoksi. Hänellä on noin 40 kiloa ylipainoa. Minä olen samoissa mitoissa, kun tavatessamme. Ärsyttävintä on, että miehelle on hirveän tärkeää, etten liho. Joskus lomalla on tullut pari kiloa lisää ja mies saa siitä karmean stressin.

Vierailija
34/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan aika perussporttisia, farkut paljon käytössä, ei kovin vahvaa kantaa mihinkään suuntaan. Minussa asuu kuitenkin pieni salagootti, eli mustaa pitsiä koetan piilottaa asuun edes johonkin kaulukseen. Ennen etätöitä käytin toimistolla usein mustia mekkoja ja korkoja, mutta nykyään ne tuntuvat yleensä liian laitetuilta kun on tottunut kotivermeisiin.

Isoimmat yhteiset tekijät on elämäntavat ja inho kovin konservatiivista kauluspaitalookkia kohtaan (itsellä, muilla ei häiritse).

Vierailija
35/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mies pokaa jonkun paikallisen räkälän jännä-Jennican shokkivärjätyillä hiuksilla joka polttaa röökiä ketjussa, löytyy tatuoinnit ja taistelukoira. Jennica on ammatiltaan työtön parturikampaaja, joka on allergisoitunut hiuslakalle eikä pysty töihin enää. Lapsia on 3 eri miehelle, yksi lapsen isä on Senegalista. Ap jää nuolemaan näppejään.

Vierailija
36/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävintä on, että miehelle on hirveän tärkeää, etten liho. Joskus lomalla on tullut pari kiloa lisää ja mies saa siitä karmean stressin.

Tuollainen on henkistä väkivaltaa, itse en katsoisi kovinkaan pitkään moista käytöstä.

Vierailija
37/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tyyli. Smart casual. Helpompi elämä kun puolison tyyli ei ärsytä kumpaakaan.

Vierailija
38/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on sellainen sporttisen jannun tyyli ollut aina, ite olen rockhenkinen. Ehkä näytetään olevan eri paria, mutta parikymmentä vuotta jo kuljettu yhdessä.

Vierailija
39/39 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta mies pokaa jonkun paikallisen räkälän jännä-Jennican shokkivärjätyillä hiuksilla joka polttaa röökiä ketjussa, löytyy tatuoinnit ja taistelukoira. Jennica on ammatiltaan työtön parturikampaaja, joka on allergisoitunut hiuslakalle eikä pysty töihin enää. Lapsia on 3 eri miehelle, yksi lapsen isä on Senegalista. Ap jää nuolemaan näppejään.

Jennican kannattaisi hakea terveydenhoitoalalle sillä hänellä on jo valmiiksi paljon tietoa ja kokemusta allergioista, vastustuskyvystä ja homeopatiasta. Koulutus tulisi olemaan rankka, mutta hän fiksuna naisena läpäisee helposti opinnot. Työelämässään hän voisi tehdä hyvin myös vuorotyötä, sillä Ap:n mies hoitaisi lapset sillä välin. Räväkän luonteensa ansiosta hän pääsisi etenemään pian tiiminvetäjäksi omassa yksikössään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi