Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka paljon tai miten miehenne hemmottelevat teitä?

08.10.2006 |

Täällä päässä ollaan aika vaisuja, että mieheni ei paljon hemmettole! Ja jos hemmottelee niin siitä pitää kylllä MAINITA AIVAN ERITYISESTi, että esim. jos haluaa niskahierontaa niin kyllä pitää melkein käskeä että sitä hierontaa saa tai edes rasvanlevityksen hartioille saunan jälkeen...

Joten olisi kiva kuulla muitten hemmotteluhetkiä, kun niitä itse ei saa kokea.

Esim. lehdissä lukee kuinka isät kehuu maasta taivaaseen miten he haluavat helpottaa tulevan äidin odotusta kaikella pienellä arjen askareellakin...

En nyt tarkoita tällä, että se hemmottelua olisi pakko saada, mutta pienikin " huomio" tässä vaiheessa olisi TODELLA IHANAA!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on *perinteinen* mykkä mies =) En oikeastaan koskaan ole ajatellut, että hänen pitäisi minua jotenkin hemmotella. Elämään kuuluu ylä- ja alamäet, välillä jaksaa enemmän ja välillä vähemmän. Monesti sitä myös pitää asioita itsestäänselvyytenä eikä osaa arvostaa sitä, mitä on. Vaikka meilläkin mies osallistuu joihinkin kotitöihin, niin miksi toisaalta *niin kuuluukin* olla?!? Hänhän tekee paljon muuta, mitä minä en tee, mutta pitäisikö minun... Mielestäni tasa-arvo parisuhteessa ei tarkoita sitä, että miehen pitäisi osallistua puoliksi kaikkiin kotitöihin, vaan sitä, että asioista huolehditaan tasapuolisesti kummankin kykyjen, taitojen ja mahdollisuuksien mukaan.

Totta, että me naiset olemme enemmän huomionkipeitä, kaipaamme tavallaan vakuutteluja rakkaudelle, odotamme, että meitä kohdellaan *kuningattarina*. Miehen antama huomio ja *hemmottelu* voi olla jotain, mitä emme vain aina tajua... Ja toisaalta, kuka on ajatustenlukija?!? Lisäksi olen vakuuttunut siitä, että miehemmekin kaipaavat sitä hemmottelua =)

Täällä jo on sanottukin, että jokainen kaipaa erilaisia asioita ja kokee hemmotteluksi eri jutut. Niinpä! Lisäksi myös kaikki lienevät kokonaisuudessaan tyytyväisiä miehiinsä =) Niin minäkin, vaikka monia asioita voisi ollakin syytä muuttaa. Mitä siihen hemmotteluun tulee, niin... se on mielestäni jotain spesiaalia, harvinaista ja yllätyksellistä. Eli vaikka se pieni hetki ihan yksin ilman lapsia, ruoka pöydässä, hieronta, hellä sively sylikkäin, *treffit*, sauna ihan kaksin... jokin pieni työ/apu, joka helpottaa elämääni... se, että saan tuntea olevani Nainen...

Se, mitä tapahtuu päivittäin! Pusut ja halit, puhelinsoitot, päivän tapahtumien kertominen ja jakaminen... ja hän tulee aina kotiin =P

Vierailija
22/24 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TalviSalama! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ymmärsin ap:n kysymyksen niin, että miten mies hemmottelee raskausaikana. Muuten en mitään erityiskohtelua odota, tai tasa-arvoiseen parisuhteeseen kuulu mielestäni se, että molemmat osapuolet huomioivat toisensa ihan yhtä lailla. Voin itse viedä miehen syömään ja leffaan vaikka. Ja myös kotitöiden jakaminen sujuu hyin siten, että tehdän hommat puoliksi, mikä ei kuitenkaan aina tarkoita, että tehdään samat hommat. Minä esimerkiksi teen ruuat, mies puolestaan on hoitaa poraamiset ja puutyöt.

Raskausaikana olen kyllä suorastaan vaatinut ainakin tuota hierontaa ja muutenkin aikataulujeni ja tunteideni huomioon ottamista enemmän kuin tavallisesti. Mielestäni se on ihan kohtuullista, ja kuten sanottu, raskaus ei ole vain fyysisiä muutoksia minun kropassani, vaan yhteisen projektin alku. Näin loppumetreillä (la tänään) raskaudesta on monenlaista vaivaa, ja mies voi osaltaan auttaa niitä helpottamaan.

Ja olen ihan samaa mieltä siitä, ettei hemmotteleminen ole tärkeintä, vaan muut asiat, kuten rakkauden osoittaminen ihan arkipäivässä, luotettavuus ja molemminpuolinen kunnioitus. Onneksi on hyviä miehiä. :)

Vierailija
24/24 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsit kyllä ihan oikein alkuperäisen kysymyksen:)

Mutta tässä nyt ollaan ihan arkipäiväisiäkin asioita käyty läpi.

Toiset kun ottavat nekin pikku päivä askareet hemmottelun aiheiksi. Mikä on sinänsä hienoa, ettei " vaadi" mieheltä lisää huomiota.

Liekkö mieheni lukenut näitä sivuja tai jotain aavistanut " mun tarpeet" tai no halut, kun tuli kukkapuskan kanssa kotiin (mitä ei oo ikinä tapahtunu, aina on pitäny " käskee" ostamaan kukka mulle) ja sano hierovansa illalla.

;)

Ja tuosta hieromisestakin on aina pitänyt erikseen sanoa, nyt siis ihan vapaaehtoisesti.

Jotain tälläistä pientä sentään täälläkin päässä:D

Näistä kun on aina pitänyt erikseen sanoa...

Jos tarkemmin miettii niin meneehän ne kotityöt puoliksi ja mies tekee pitkää päivää töissä, kuten joku em. tekstissä mainitsi että 11 h päivää. Mutta onhan se totta, että me naiset kannetaan " raskas" taakka 9kk mahassa. Kärsitään erilaisista raskausoireista. Vaikka en ole itse kärsinyt pahoinvoinnista niin kyllä tässä on saanut " kärsiä" sitten muista pienistä vaivoista. Varsinkin sitten loppuaika saattaa olla tuskaisempaa kun on " ylimääräistä" painoa edessä ja alkaa tulla selkä ja jalka vaivoja jne jne...

Joten ei ole aina helppoa meilläkään, ja jotain pientä kivaa on ihana saada.

Silloin tällöin ei aina!

Lainatakseni taas jonkun sanoja:

" Siitä menee maku." :)

Mutta tästä on ainakin saatu kunnon keskustelu aikaan, ja monia mielipiteitä.

Mua ainakin on pistänyt mietityttää noi em. vastaukset.

On ihan hyvä kun joku palauttaa maanpinnalle, ettei haaveile liika, tai vaadi toiselta sellaista mitä toinen ei välttämättä edes tiedä mitä toinen haluaa....

" paluu maanpinnalle" ;)