Tiedätkö pääpiirteittäin, mitä kerrostalosi ihmisten elämässä tapahtuu?
Kaikenlaisia elämänkohtaloita mahtuu isoon kerrostaloon.Niistä kuulee henkilöiltä itseltään, sekä talon tietotoimistolta.Oletteko itse perillä?
Kommentit (26)
En... En edes tajunnut että yksi kerrokseni naapureista on muuttanut perheineen, ennein kuin näin tyhjässä asunnossa remppamiehiä eilen. Jäi vähän häiritsemään että miten he ovat niin äänettömästi onnistuneet muuttamaan, koska normaalisti muutosta aiheutuu aina kolinaa ja tavallista enemmän hissitrafiikkia, ja en ole huomannut mitään vaikka olen ollut koko ajan kotona. Vasta muutama päivä sitten näin perhettä hississä.
En. En kerrostalossa asuessani edes tiennyt, keitä asuu seinänaapureinani.
Pääpiirteittäin kyllä. Jos kaupassa tulee vastaan niin en tunnista.
Noin 50 asuntoa. Omassa rapussa enemmän eri ikäisiä sinkkuja kuin perheellisiä. Rauhallista on kun kaksi bilettävää muutti pois.
Minä tiedän vähän liikaakin. Suurin osa asukkaista on kivoja ja mikä siinä kuunnellessa heidän asioitaan, mutta mukaan mahtuu aina joku katkera, joka kylvää ympärilleen synkkyyttä ja eripuraa. Sellaista en jaksaisi.
Miten ihmeessä saisi nuo riitapukarit elämään sovinnossa? No eipä tuohon ulkopuolinen voi vaikuttaa. Ja minusta tuntuu, että sellaiset, joilla on riitaa joidenkin kanssa, on usein riitaa useampienkin kanssa.
Joidenkin naapureiden kanssa jutellaan enemmän. Nämä yleensä eläkeläisiä lähinnä.
Aika paljon tiedän itse asiassa.
Tuossa pihalla jutellaan. Lähinnä oman rapun naapurit on tutumpia.
Kyllä ainakin seinänaapurien, milloin nussi...milloin pieretään ja riidellään. Olen kyllä luojan kiitos muuttamassa pois. Toivottavasti seuraava seinänaapuri on joku hiljainen ihminen.