Täti-ihminen, miten on mennyt perjantai?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Miten täti-ihminen määritellään ? Olenko minä 43v- nainen tätiliini ?
Kerro nyt vaan.
Aika väsynyt meininki. Raskas viikko takana. Katson tvof ja join lasin simaa. Mitäs siellä?
Kävin kävellen teinipoikani kanssa kilsan päässä kaupassa, ostin vessapaperia, munkkeja, simaa, leipää ja beceliä. (oli eka kerta kun ostin ko levitettä, sain juuri tietää että kolesterolini on koholla. Tämä jos mikä on keski-ikäistä :D )
Pojalle ostin karkkia ja Pepsimaxia.
Sitten söin keittoa ja leipää ja puolikkaan munkin sekä lasin simaa.
Makaan sohvalla ja katson vitoselta ysärileffaa, jossa Mel Gibson ja Goldie Hawn ovat vielä nuoria!
Mies on yövuorossa ja poika pelaa huoneessaan koneella ja pälättää kuulokkeetvpäässä kavereilleen.
Kohta menen nukkumaan.
Aloitin aamulla työt ennen 8, etätyön etuja. Kävin päivällävajaan tunnin lenkillä,söin keiton ja jatkoin hommia tietsikalla. Yksi kokous, joka vaati osallistumista ja toisen vain kuuntelin. Samalla tein töitä. Sit töiden jälkeen nautin yhden gintonicin, lämmitin toissapäiväsen lasagnen loput perheelle. Tein verovähennyksen verkossa, ja kävin sit pyöräilemässä ja kiersin lähimetsässä, jos löytyis korvasieniä. Ajattelin nyt katsoa jonkun murhamysteetin.
Kävin kaupassa. Koitin turhaan tavoittaa narkkarilastani. Laitoin ruokaa. Nyt juon olutta.
Sitten juon viiniä ja jossain vaiheessa nukahdan koira kainalossa. Mies on reissussa kavereidensa kanssa.
Kävin hakemassa auton huollosta, samalla hain viikonlopun ruokaostokset. Illalla paistoin nakkeja perheelle ja nyt köllötän sohvalla. Kohta voisi mennä nukkumaan.
Opiskelin pari tuntia, kävin koirien kanssa ulkona, nyt sohvaperunoin hetken ja sitten nukkumaan. Huomenna aamuvuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vaan.
Kiitos hyvin. Sain työtl loppuun ( perheyritys ja tein tänään töitä kotoa)ennen neljää, ja teimme ruuan kodassamme. Soitin lapselleni kuulumisia ruuan jälkeen ja kyselin ehtiikö auttaa minua teknisen homman kanssa ( opiskelee alaa ) , nähdään ensi viikolla.
Kävimme saunassa ja selailin tätä pöllöpalstaa .
Leivoin pullaa ison satsin.
Itse olen syönyt vain yhden pullan, mutta kylään tulleet aikuiset lapset söivät jokainen ainakin kolme pullaa.
Olen iloinen että pullani maistuivat. . Mikäs se enempää tällaista tätiä ilahduttaisi, kun muut elämän iloittelut ovat jo vähissä.
Kävin viemässä lapsen isälle, alkoi siis vapaa viikko. Kävin saunassa kaikessa rauhassa. Vedin sipsiä ja katsoin telkkaria. Avasin nettideitin ja tän viikon aikana tullut näköjään 5 viestiä 20-23v pojilta. Mietin juuri, että viitsinkö vastata kenellekään. Kuitenkin viikonlopuksi vähintään yhdet treffit tiedossa, kenties kahdet. Tuttujen miesten kanssa. Kohta nukkumaan.
N39
Juon kaljaa, pelaan pelejä ja katon Twitchiä
Todella jees. Viimeinen työpäivä ennen kesän taukoa. Keli on ollut kylmä, mutta sekään ei himmennä iloa. Lihakset ovat jumineet, kyynärvarret ovat taas pahana, joten ammuskelin niitä lihashuoltovasaralla samalla kun olen palstaillut, nettishoppaillut ja mättänyt herkkuja. Toki tiskari ja pyykkäri pyörivät taustalla.
Hyvin. Heräsin kahdeksalta, lenkitin koiran, istuin koneelle tekemään töitä. Lopetin jo kolmelta, tuntisaldoa kertyi eilen kun oli pitkä päivä ja jo sitä ennen oli +/-10 tuntia. Lenkitin jälleen koiran, nukahdin hetkeksi sohvalle, menin pihatöihin ja tein pari tuntia hommia, lenkitin jälleen koiran. Puoliso oli lämmittänyt saunan, sieltä tulin tuossa vähän aikaa sitten, puoliso jäi vielä peseytymään. Kohta hän tulee ja katsoo todennäköisesti kymppiuutiset, Sitten juodaan viiniä ja syödään pientä iltapalaa ennen kuin mennään nukkumaan.
Entä sinun perjantaisi, miten on mennyt?
N59
Kävin kavereiden kanssa retkeilemässä, nyt tvn ääressä ja kohta avaan oluen.
Työpäivä, kotimatkalla hain leivontatarvikkeita ja orvokkeja, juttelin yhden tutun kanssa. Kotona imuroin, siivosin keittiön ja pesin vessan. Kävin puuhastelemassa ulkona. Syötiin perheen kanssa. Makoilin sohvalla ja kuuntelin lasten juttuja, viestittelin yhdessä ryhmässä. Suihku, iltapala, lapset nukkumaan. Yritän katsoa elokuvaa, mutta ei jaksa keskittyä. Pesen hampaat ja menen nukkumaan.
No täällä ryyppään kotona jo vappua aloitellen ja teini kummi poika huitelee ties missä nyt ulkomailla kartsalla missä asuu
Krapulassa. Nää on ihan parhaita päiviä. Maata ja syödä ja kattoo kaikkee hömppää tv:stä. Kivaa.
Tylsää taas kuten aina työelämästä syrjäytyneen elämä. Iltapalan laittoa, saunassa käyntiä, join siiderin. Teini pelaa yläkerrassa, mies katsoo olkkarissa televisiota. Itse olen toisessa huoneessa. Huomenna kampaaja.