Täytän kohta 25 ja kukaan ei ole halunnut minua
En mielestäni ole niin ruma mitä voisi tuosta olettaa. En mikään Instagram-mallikaan tosin. Anorektikkokin olin yhdessä vaiheessa, mutta miehet eivät silti kiinnostuneet. Lapsiin olisin jo liian vanha, mutta tahtoisin silti yhä parisuhteen, mutta ei kai näin vanhaa kukaan enää aidosti rakastaisi.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Joo olet liian vanha
Setä71
Mutta ei kukaan halunnut minua nuorempanakaan.
Ap
Etsi itsellesi joku mukava harrastus, jonka kautta voit myös tapailla mahd. ehdokkaita! Ja sinkkumiehiä on kyllä tarjolla, enkä puhu nyt mistään peräkammarin pojista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olet liian vanha
Setä71Mutta ei kukaan halunnut minua nuorempanakaan.
Ap
Soita!
Mä oon kohta 32 eikä kukaan oo koskaan ollut kiinnostunut musta millään tavalla. :( Mut mä oonkin ruma, sairas ja läski, enkä ikinä käy missään kun oon niin vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olet liian vanha
Setä71Mutta ei kukaan halunnut minua nuorempanakaan.
Ap
Ei se toimi noin.
Sinun on myös itse haluttava.
Tuon ikäisenä haetaan kokemuksia yöelämästä.
Jos näytät kuolleelta säilykkeeltä niin saat lähteä yksin pois.
Laittakaa vähän meikkiä ja puhtaat siistit vaatteet ja menkää kaupungille eri baareihin ja diskoihin. Kyllä siellä miehiä on. Niin ja hiukset kannattaa kasvattaa mahdollisimman pitkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa vähän meikkiä ja puhtaat siistit vaatteet ja menkää kaupungille eri baareihin ja diskoihin. Kyllä siellä miehiä on. Niin ja hiukset kannattaa kasvattaa mahdollisimman pitkiksi.
Hiuksia ei todellakaan kannata kasvattaa "mahdollisimman pitkiksi" ellei ole hyvät hiusgeenit. Tuo on ihan typerä neuvo, sama kuin sanoisi kaikille miehille, että älkää vaan koskaan leikatko haivenianne.
Hiuslisäkkeitä voi toki ottaa, mutta siinähän ei tarvitse olla omasta takaa pitkät hiukset.
Älä pukeudu harmaaseen . Tätimäiset vaatteet tekevät vanhan näköisesi. Mene purjehduskursille.. Laita vakoista sinistä ja punaista päälle, Opettele meikkaamaan näitisti. Tukka pitkälle poninhännälleja vaaleanpunaiset tai valkoiset lenkkitossut. Tavataan sitten rannassa.
Et sä voi tietää muiden haluamisista. Ehkäpä joku on joskus hyvinkin halunnut sinua, mutta ei ole ollut sellaista yhteistä kohtaamista jossa olisit sen toisen haluamisen huomannut. Ei ihmiset tule vain sanomaan kadulla (ja sehän olisi tosi pelottavaakin) että hei, mä haluan sua. Pitää olla sosiaalinen, tekemisissä ihmisten kanssa. Sama pätee miehillä. Oma halu pitää tehdä selväksi, mutta vasta kun ollaan tutustuttu muuten vaan ensin.
No minäpä panen (pun intended) paremmaksi: kohta 47v, eikä minuakaan ole kukaan vielä halunnut. Paitsi muutama känniääliö, joiden mielestä tällä naamalla ei pitäisi olla mitään vaatimuksia, tai edes omaa tahtoa petikumppaneiden suhteen.
up