Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja yksinäiselle nuorelle

Vierailija
29.04.2022 |

Hei, Oon 17-vuotias tyttö. Mulla on noin 10 kaveria koulussa keiden kanssa jutella, mutta kukaan ei ikinä kysy minua olemaan kanssaan vapaa-ajalla. Välillä olen ollut kolmen eri ihmisen kanssa vapaa-ajalla, mutta niihinkin olen itse tehnyt aloitteen.Leikitään vaikka että näiden kolmen nimet ovat sara, anna ja emilia. Saran kanssa olen kahdestaan pari kertaa hengaillut omasta aloitteestani. Annan ja emilian kanssa olen myös välillä hengannut kolmistaan omasta aloitteestani, mutta he ovat keskenään parhaita ystäviä. Aina kun olemme koulussakin kolmistaan tunnun vaan roikkuvan mukana. He juttelevat keskenään ja minä olen vaan hiljaa kun en suunvuoroa saa. Aina jos kysyn vaikka annalta, mitä hän tekee viikonloppuna, sanoo hän menevänsä emilia luokse yöksi. Minua ei ikinä mukaan pyydetä.Jos kysyn tältä saralta, mitä hän tekee viikonloppuna, hän sanoo ajattelin pyytää annaa minun luokseni kylään. Tämä anna on sanonut vielä, että olen yksi hänen parhaista kavereista. Miksi hän siis ei ikinä pyydä minua olemaan kanssaan vapaa-ajalla? Annaa kuitenkin pystyy pyytämään, muttei minua?Näistä yllä mainitusta asioista tulee ihan hirveän ulkopuolinen ja yksinäinen olo olen nyt muutaman viikon ollut kysymättä näitä kavereita vapaa-ajan seuraksi, ja kas kummaa, emme ole yhtään olleet yhdessä. Ei tietenkään kun MINÄ olen aina se joka kysyn. Ei taida nämä ystävät oikeasti minusta pitää, ovat kanssani varmaan vaan säälistä välillä. Tuntuukin välillä että emilia käyttää minua vain paremman puutteessa hengaamaan esim välkillä jos annaa ei ole saatavilla. Nämä kaksi kaverusta chattaavatkin toistensa kanssa koko ajan, ovat kuin takiaisia. Minulle viestiä ei ikinä laiteta. Jos hengaamme vapaa-ajalla, suurimmaksi osaksi he puhuvat vain kahdestaan.Onnekseni omistan kuitenkin aivan ihanan poikaystävän, jonka kanssa olla vapaa-ajalla <3. Poikaystävällä on sen sijaan paljon kavereita, joiden kanssa viettää aikaa vapaa-ajalla. Tämäkin tuntuu niin surulliselta, silloinkun en hänen kanssaan ole löhöän vain kotona sillä aikaa kun hän pitää hauskaa ystäviensä kanssa :/ ehkä ystäväni eivät uskalla kysyä minua, jos luulevat minun olevan kiireinen poikaystäväni kanssa?Mitä voisin tehdä asialle? Jatkanko epätoivoista seuran kyselyä ystäviltäni vai olenko aina vaan yksin (tai poikaystävän kanssa)? Kaipaisin niiiin paljon myös ystävien seuraa vapaa-ajalle :/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki, kiitos järkevistä ja avartavista vastauksista.

Näistä kolmesta kaverista otan hieman etäisyyttä. Saa nähdä tulevatko he sitten enää edes koulussa juttelemaan.

Olen päättänyt lähestyä muutamaa kaveria, joiden kanssa juttelen välillä koulussa. He ovat todella mukavia ja sydämellisen oloisia ihmisiä, joita kiinnostaa kuulumiseni. Aion rohkeasti kysyä heitä hengaamaan kanssani koulun jälkeen!:)

-Ap

Vierailija
22/22 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki, kiitos järkevistä ja avartavista vastauksista.
Näistä kolmesta kaverista otan hieman etäisyyttä. Saa nähdä tulevatko he sitten enää edes koulussa juttelemaan.
Olen päättänyt lähestyä muutamaa kaveria, joiden kanssa juttelen välillä koulussa. He ovat todella mukavia ja sydämellisen oloisia ihmisiä, joita kiinnostaa kuulumiseni. Aion rohkeasti kysyä heitä hengaamaan kanssani koulun jälkeen!:)
-Ap

Hei, tämä kuulostaa oikein hyvältä. Hakeudu niiden kavereiden pariin, jotka osoittavat kiinnostusta. Uskon, että sinulla on kesään mennessä paljon parempi fiilis tästä asiasta kuin nyt. Hienoa, että sinulla on noin paljon kuitenkin kavereita, se kertoo siitä, että sinulla on hyvät sosiaaliset taidot ja olet pidettävä ihminen. Kaikkea hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme