Lasteni isä ei saa olla tekemisissä kanssani
Olemme eronneet noin 10 vuotta sitten, lapset lähes aikuisia. Olemme aiemmin eron jälkeen olleet hyvissä väleissä, ei olla aikaa vietetty sen kummemmin yhdessä, mutta hoidettu lasten asiat asiallisesti ja pidetty lasten juhlat yhdessä. Jos lapsilla on huolia/ sairauksia tms, ollaan yhdessä ne ratkottu juttelemalla tosi sopuisasti. Tiedän ex- mieheni vaimon ja hänkin on ajoittain ollut mukana suunnittelussa ja myös juhlissa. Myös minulla on suhde jossa olen ollut 6 vuotta ja kaikki hyvin. Ex- mieheni on tavannut mieheni ja siinäkin kaikki ok. Nyt vuosi sitten tilanne muuttui kun lasteni isän puoliso teki lapsellemme todella törkeän tempun. Siis sellaisen,että itse en olisi suhdetta enää jatkanut sen jälkeen. Lasten isä oli tapahtumassa shokissa ja minä ja lapseni traumatisoiduttiin ja lapseni käy edelleen terapiassa. Myös ex-mieheni suku tuomitsi teon vahvasti. Ex- mieheni myöntää vaimonsa toimineen väärin mutta jatkaa suhdetta. Tämä tilanne on ilmeisesti aiheuttanut sen että me emme enää saa olla perheenä juuri yhdessä tekemisissä - Ts lasten isä ei saa osallistua juhliin koska minä olen siellä eikä ns. Äitipuoli ole kutsuttu koska lapseni ei häntä halua nähdä. Kun ohimennen tapaamme kahdestaan esim kaupassa sattumalta ex-mieheni kanssa, kaikki on hyvin, samoin puheluiden aikana jos hän on kotona yksin. Muuten sävy on eri ja on aina kiire tai viestit ovat aivan erisävyisiä. Luulen jopa että puoliso vastaa lasten isän puolesta. Minusta tämä on hyvin outoa. Lapset, vaikka isoja ovatkin, haluaisivat että kaikki olisi kuten ennenkin, jolloin välillä jopa soiteltiin ja tunnelma oli erilainen. Nyt emme saa olla Facebook- kavereita, emme voi olla samassa paikassa , esim lapsen koululla yhdessä. Minusta tämä on suorastaan sairasta. En ole sabotoinut heidän suhdettaan millään tavalla vaan minä olin se ketä petettiin kun heidän suhteensa alkoi. Silti olen antanut anteeksi kaiken ja olemme menneet eteenpäin. Onko muilla ex-pareilla tällaista?
Kommentit (27)
Jaarittelen tai en, se ei ole oleellista nyt tässä.
Oli pakko kertoa laajemmin kun muuten ette olisi saanut kokonaiskuvaa😅
Hohh,hohh,hoijaa.
Satutäti vauhdissa.
Hullu?
Eikö se ole hullua että isä ei saa hoitaa lapsia koskevia asioita lasten äidin kanssa tai olla samassa paikassa?
Kuka tässä nyt on hullu?? Sinä ilmeisesti
Älä jaarittele. Jaarittelu sun pahin ongelma on ja ehkä ryyppääminen ja tyhmyys.