Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasteni isä ei saa olla tekemisissä kanssani

Vierailija
29.04.2022 |

Olemme eronneet noin 10 vuotta sitten, lapset lähes aikuisia. Olemme aiemmin eron jälkeen olleet hyvissä väleissä, ei olla aikaa vietetty sen kummemmin yhdessä, mutta hoidettu lasten asiat asiallisesti ja pidetty lasten juhlat yhdessä. Jos lapsilla on huolia/ sairauksia tms, ollaan yhdessä ne ratkottu juttelemalla tosi sopuisasti. Tiedän ex- mieheni vaimon ja hänkin on ajoittain ollut mukana suunnittelussa ja myös juhlissa. Myös minulla on suhde jossa olen ollut 6 vuotta ja kaikki hyvin. Ex- mieheni on tavannut mieheni ja siinäkin kaikki ok. Nyt vuosi sitten tilanne muuttui kun lasteni isän puoliso teki lapsellemme todella törkeän tempun. Siis sellaisen,että itse en olisi suhdetta enää jatkanut sen jälkeen. Lasten isä oli tapahtumassa shokissa ja minä ja lapseni traumatisoiduttiin ja lapseni käy edelleen terapiassa. Myös ex-mieheni suku tuomitsi teon vahvasti. Ex- mieheni myöntää vaimonsa toimineen väärin mutta jatkaa suhdetta. Tämä tilanne on ilmeisesti aiheuttanut sen että me emme enää saa olla perheenä juuri yhdessä tekemisissä - Ts lasten isä ei saa osallistua juhliin koska minä olen siellä eikä ns. Äitipuoli ole kutsuttu koska lapseni ei häntä halua nähdä. Kun ohimennen tapaamme kahdestaan esim kaupassa sattumalta ex-mieheni kanssa, kaikki on hyvin, samoin puheluiden aikana jos hän on kotona yksin. Muuten sävy on eri ja on aina kiire tai viestit ovat aivan erisävyisiä. Luulen jopa että puoliso vastaa lasten isän puolesta. Minusta tämä on hyvin outoa. Lapset, vaikka isoja ovatkin, haluaisivat että kaikki olisi kuten ennenkin, jolloin välillä jopa soiteltiin ja tunnelma oli erilainen. Nyt emme saa olla Facebook- kavereita, emme voi olla samassa paikassa , esim lapsen koululla yhdessä. Minusta tämä on suorastaan sairasta. En ole sabotoinut heidän suhdettaan millään tavalla vaan minä olin se ketä petettiin kun heidän suhteensa alkoi. Silti olen antanut anteeksi kaiken ja olemme menneet eteenpäin. Onko muilla ex-pareilla tällaista?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvä että lapset näkee isäänsä omasta tahdosta, ei isojen lasten mukana tarvitse olla vahtimassa mitä tapahtuu, he osaavat itse kertoa asiansa. Palavereissa voi molemmat vanhemmat käydä vuorollaan.

Vierailija
2/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tämä puoliso teki? Oliko rikollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänään sulla on jo monta eri juttua pitkiä täällä ! Kittaatko viiniä? Viiniä jatkuvasti kittaavat naiset lihoo! Sammoi jos olet mies juot kaljaa,vatsa kasvaa,tosin naisillakin..Mutta jutua riitä tänään känissä.

Vierailija
4/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen sepustus.

Vierailija
5/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka sitä aikuista miestä kieltää?

Vierailija
6/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda jo puheen aihetta. Riitämiin noita perhe juttuja sinulta tällä tänään...

Vierailija
7/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tarina on joskus ollut täällä ennenkin.

Vierailija
8/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitäisi viettää aikaa perheenä kun ette enää ole perhe? Ette ole olleet sitä pitkään aikaan. Toivottavasti miehellä olisi selkärankaa jättää nainen joka on tehnyt ilmeisesti jotain todella vakavaa ja väärää hänen lastaan kohtaan. Tuo koko tilannehan kuulostaa siltä, että nainen jollain tasolla tietää tehneensä väärin mutta on ihmeen kaupalla saanut exäsi pidettyä suhteessa (ehkä vähättelemällä tekoaan) ja siksi kontrolloi nyt tiukasti sitä ettei mies vaan kuule sinulta totuutta. Mieshän se tässä nyt on jonka pitää pistää loppu tuolle kontrolloinnille.

Vierailija
9/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siis tietenkään aio puuttua tilanteeseen mitenkään, eihän se minulle sinänsä kuulu.
Emmekä nyt ennenkään missään yhdessä henganneet. Koulun tapahtumilla tarkoitan kevätjuhla, vanhoja tms , ei mitään palavereja.
Ne olemme hoitaneet vuorollamme.

Ehkä selostin huonosti, mutta minua siis ihmetyttää tämä. Hänen vaimonsa teki väärin ja me muut maksamme siitä- siis ennen kaikkea lapset.

Huomaan että nykyinen puoliso järjestää aina jotain ohjelmaa näille päiville, kun lapsilla olisi synttärit tai jotkut muut juhlat.
Lasteni isän pitää siis kiiruhtaa juhlista 20 min jälkeen pois jonnekin pubivisaan.

Vierailija
10/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisitkö kirjoittaessa kappalejakoa, sillä on raskasta lukea yhtä pitkää vuodatusta ilman minkäänlaista jäsentelyä.

Vierailija
11/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki käyttää, nyt se unohtui. Tein tän tekstin puhelimella enkä jaksanut niin oikolukea.

Vierailija
12/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tämä puoliso teki? Oliko rikollista?

Ei rikollista- ei siitä vankilaan joutuisi, mutta sosiaalipuolen asia olisi, jos olisin sen sinne vienyt. Ja olisi kyllä ehkä pitänyt.
Mutta kosks lasten isä haki tilanteeseen apua perheneuvolasta ja hommasi lapselle terapeutin annoin asian olla.

Vierailija
13/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tarina on joskus ollut täällä ennenkin.

Kukapa se aina uutta aihetta keksii?

Vierailija
14/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten maailmassa on vaan paljon uusperheitä.

Vierailija
15/27 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä r*skaväen ongelmia.

Vierailija
16/27 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tekee minusta valkoista roskaa?
Menin naimisiin rakkaudesta, sain kaksi lasta ja olimme yhdessä 16 vuotta.
Minua petettiin 2 vuotta, mies jäi kiinni, yritin edelleen korjata suhdettamme mutta eri tulonsa hyvå niin.

Minä korjasin itseni tämän jäljiltä, pidin huolta lapsista aina kun mies halusi viettää aikaa uuden naisen kanssa ja annoin heille anteeksI, hyväksyin tilanteen ja jatkoin elämää.
Sitten kyseinen äitipuoli tekee väärin lastamme kohtaan ja minä ja ennen kaikkea lapset saavat kärsiä tästä???

En koe aiheuttaneeni tilannetta miltään osin.

Vierailija
17/27 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka sitä aikuista miestä kieltää?

Tätä ihmettelen minäkin. Jos ex kerta suorastaan shokissa siitä miten uusi puoliso kohteli lapsia, on tilanne valitettava ja pelkästään exän ansiota, kun ei ole potkaissut sitä uutta pellolle. Antaa sen vielä kieltää kanssakäymisen! Mikä tossukka mieheksi!

Vierailija
18/27 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua petettiin 2 vuotta, mies jäi kiinni, yritin edelleen korjata suhdettamme mutta eri tulonsa hyvå niin.
Minä korjasin itseni tämän jäljiltä, pidin huolta lapsista aina kun mies halusi viettää aikaa uuden naisen kanssa ja annoin heille anteeksI, hyväksyin tilanteen ja jatkoin elämää.
Sitten kyseinen äitipuoli tekee väärin lastamme kohtaan ja minä ja ennen kaikkea lapset saavat kärsiä tästä???

Suurin osa meistä on ymmärtänyt asian. Anna provovastausten jäädä omaan arvoonsa. Tsemppiä sinulle, tilanne ei ole helppo. Toivottavasti exäsi jossain vaiheessa ymmärtää muuttaa tilanteen.

Vierailija
19/27 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsit väärän miehen.

Vierailija
20/27 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tänään sulla on jo monta eri juttua pitkiä täällä ! Kittaatko viiniä? Viiniä jatkuvasti kittaavat naiset lihoo! Sammoi jos olet mies juot kaljaa,vatsa kasvaa,tosin naisillakin..Mutta jutua riitä tänään känissä.

Tämä jutu on varmaan laadittu känissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän