Eikö minulla veronmaksajana ole mitään sananvaltaa siihen, että rahaa käytetään mielipuolisen syyttäjän pakkomielteiden toteuttamiseen?
"Päivi Räsänen: Syyttäjä valittaa hovioikeuteen käräjäoikeuden vapauttavasta päätöksestä"https://www.is.fi/politiikka/art-2000008783325.htmlKoska Räsänen kuitenkin tulee voittamaan kaikissa oikeusasteissa, valtavat oikeuskulut tulevat meidän veronmaksajien maksettavaksi. Eikö muka mikään taho pysty puuttumaan tähän tuhlaukseen?
Kommentit (23)
Olen ymmärtänyt, että ylemmissä oikeusasteissa on enemmän syyttäjän demlakavereita, joten suurempi todennäköisyys saada haluamansa tuomio.
Ap, syyttäjä on valtioin palveluksessa.
Ja valtio maksaa hänelle.
Sinä tuskin ansaitset niin paljon, että sulta valtion veroja perittäisiin.
Nimittäin valtion veroa ei joudu ollenkaan maksamaan luuserit, köyhät ja vähävaraiset.
He maksavat vain kuntaveroa.
Täytyy olla tietty määrä tuloja, ennenkuin valtion veroa edes peritään.
No ei mullakaan ole sananvaltaa siihen, mennäänkö Natoon ja pistetään siihen miljoonia. Ja minkä helkatin takia? Hankkikoot rikkaat omat turvamiehensä jos pelottaa. Ja poishan he Suomesta joka tapauksessa lähtisi jos täällä jotain sodan tapaista alkaisi. Kenekään 'arvorotteloita' Helsingin keskustassa en kyllä ala puolustamaan, antaa pommittaa vaan.
Samaten mulla ei ole taas mitään sanomista, että miljoonia syydetään Ukrainaan. Kaipa hallitus toivoo, että Ukrainan armeija tai mikä lie jatkaa taisteluaan ja pitkittää näin kansansa kärsimystä ja nuorien tapattamista, ja siten Venäjän huomio olisi kesän yli Ukrainassa ja Suomi saisi Ruotsin kanssa duunailla rauhassa. Aika härskiä politiikkaa. Poissa ovat Ahtisaaren ajat, jolloin vielä neuvoteltiin rauhasta aina kuin oli mahdollista. Nyt vain yllytetään älyttömään sotimiseen.
Ei ole sananvaltaa, mutta vähäiset veromarkkani kyllä kelpaavat.