30+ naisen deittimarkkinat, onko niitä?
Hetken viihtynyt sinkkuna pitkän parisuhteen päätyttyä. Voiko 32v nainen löytää vielä rakkautta, parisuhdetta? Jos haussa about omanikäinen mies, n. 30-35v. Vai onko kaikilla haussa nuorempi.
Kommentit (61)
Löysin 32-vuotiaana deittipalvelun kautta komean ja ihanan 27-vuotiaan miehen. Ilmeisesti olen hänen mielestään upea ja kaunis eikä häntä tyttönikään haittaa. Niin joo ollaan muuttamassa yhteen ja vauvakin tulossa. Eli ainakin mulle löytyi ottaja :)
Mistä rautalangasta se pitää vääntää, että ikä on sivuseikka, jos olet kympin nainen?
Mun nuorimmat hoidot on inttikundeja, vanhin reippaasti päälle 60 v.
Kun pitää itsestään ja kropastaan huolta, muistaa ettei tee lapsia, hankkii kovan koulutuksen ja maksaa menonsa omalla palkalla, niin uskokaa mua: Saat kenet haluat.
N43
Löytyy josset ole liian vaativa niinkuin suurinosa. Kaikki etsivät sitä täydellistä miestä jota ei ole edes olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 10 vuotta vanhempien miesten markkinoilla sinulla on mahdollisuuksia.
Totta, mutta ei niiden menestyneiden miesten keskuudessa. Ennemminkin kannattaa katsella lähibaarien miehiä. 32v on jo ehtoopuolella oleva ruusu. Nainen saavuttaa markkina-arvo huippunsa 22 vuotiaana.
Entä, jos on nainen, joka ei juuri silloin kelvannut edes niille lähiöbaarin ukoille.
(Ei ryppyjä, hoikahko ja kaunis). Kukaan ei katsonut päinkään.
Todellakin oli huipulla oleva ja haluttu olo. :*DDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Mistä rautalangasta se pitää vääntää, että ikä on sivuseikka, jos olet kympin nainen?
Kun pitää itsestään ja kropastaan huolta, muistaa ettei tee lapsia, hankkii kovan koulutuksen ja maksaa menonsa omalla palkalla, niin uskokaa mua: Saat kenet haluat.
N43
:DDD Tuossa vanha, kulahtamassa oleva akka luulee olevansa kovakin saalis. :DDD
Vierailija kirjoitti:
N43
Ei kukaan epäile, etteikö inttikundit kävisi panemassa sinua, vaikka et kympin nainen olekaan. Mutta parisuhde onkin sitten ihan eri asia. Pelkästä seksistä jankuttaminen on typerää, koska naiset saavat vaikka myytyä seksiä miehille. Niin suuri ero on naisten ja miesten seksihaluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43Ei kukaan epäile, etteikö inttikundit kävisi panemassa sinua, vaikka et kympin nainen olekaan. Mutta parisuhde onkin sitten ihan eri asia. Pelkästä seksistä jankuttaminen on typerää, koska naiset saavat vaikka myytyä seksiä miehille. Niin suuri ero on naisten ja miesten seksihaluissa.
Pelkästä seksistä jankuttaminen on ihanaa, kun on ollut yli 20 vuotta naimisissa saman rikkaan äijän kanssa. 😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43Ei kukaan epäile, etteikö inttikundit kävisi panemassa sinua, vaikka et kympin nainen olekaan. Mutta parisuhde onkin sitten ihan eri asia. Pelkästä seksistä jankuttaminen on typerää, koska naiset saavat vaikka myytyä seksiä miehille. Niin suuri ero on naisten ja miesten seksihaluissa.
Pelkästä seksistä jankuttaminen on ihanaa, kun on ollut yli 20 vuotta naimisissa saman rikkaan äijän kanssa. 😘😘😘
Fantasiointi on sallittua, jos se kohentaa mielialaasi. 😘😘😘
Onhan noita:
- sinkuksi jääneet 30+ miehet: sopii kysyä miksi näin kävi (esim. sitoutumiskammoinen pelimies, joka ei oikeasti halua mitään kunnon suhdetta, vaan on nyt paniikissa, kun tajusi, että kaikilla kavereilla on vaimot ja muksut, ja hänellä ei ole viikonloppuseuraa, tai heikompitasoinen mies, joka kerta kaikkiaan jäänyt ilman)
- eronneet toisella kierroksella olevat: voivat olla parisuhdetyyppiä, kuten itsekin olet, saattaa olla lapsia exän kanssa, tai jos ex jättänyt, voi vielä roikkua exässä.
Kummassakin kategoriassa voi olla hyviä tyyppejä, mutta on varmasti myös noita red flag -juttuja. Erona 20+ kategoriaan se, että kaikilla on jo jotain packagea kannettavanaan (lapsia, traumaattisia parisuhteita, eroja, katkeruutta naissukupuolta kohtaan, (mielen)terveysongelmia, työttömyyttä, peliongelmaa, pelimieshistoria, omiin rutiineihinsa liian kiinni jäänyt, jotain muuta, mitä?). Siitä vaan valkkaamaan sopivaa, kellä ei olisi liian raskauttavia juttuja menneisyydessä.
Ei ole ongelma löytää vielä viisikymppisenäkään seuraa. Ihan hyvin on natsannut itsellänikin. Olen luultavasti ihan tavallisen näköinen ja normaalipainoinen mies, ja minulla on hyvät käytöstavat. Näillä vaatimattomilla eväillä löytyy jopa ihan sitä ns. "parempi tasoista" naisseuraa. Saa jopa hieman valkata.
Itsestä se on kiinni. Pitää huolehtia vähän myös itsestään, ja käyttääntyy herrasmiehen tavoin. Eihän se ole sen isompaa taidetta. Se asia ja tavat on tainnut jo unohtua, niin miehiltä kuin naisiltakin?
No ainakin Tinderissä on noin 4 kertaa enemmän miehiä kuin naisia.
Eli Tinderissä aivan varmasti kysyntää riittää naisille, kun mies- ja naiskäyttäjien määrissä on noin iso epäsuhta.
Vierailija kirjoitti:
N43
Ummm... Tarkotettiinkohan nyt hoitoja? Hoitoja saa kyllä vähempikin kuin kympin nainen, eikä naisen koulutuksella ole varsinkaan irtoseksisuhteissa kummoista merkitystä. Naisen kannalta se, että 'saa miehen' tarkoittaa usein nimenomaan sitä että niitä lapsiakin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
30-40v kaverini ovat pariutuneet noin 5 vuotta nuorempien miesten kanssa.
Mutta monet ihmiset deittailevat ihan hautaan saakka, mikäli ovat sinkkuja. Tiedän useamman yli 80v pariskunnankin, jotka ovat löytäneet toisensa sen ikäisenä ja ehtineet vielä naimisiinkin ennen kuin aika jättää.
Muuten meni ihan hyvin, mutta et taatusti tunne kuin max yhden 80v parinkunnan, jotka löytäneet toisensa.
Tuon ikäiset kun eivät enää etsi / deittaile.
Vierailija kirjoitti:
Hoikalle naiselle on aina vientiä.
Päin vastoin, normaali painoiselle on vientiä enemmän ja runsaammalle eniten.
Hoikkia naisia yleensä katselevat vaan hiukan "erilaisemman" miehet, tutkittua tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Evoluutiopsykologi ja evoluutiobiologian dosentti Markus J. Rantala kertoo uudessa Rakkauden nallekarkit – suoraa puhetta sinkkuudesta -sarjassa, miten kysynnän ja tarjonnan laki vaikuttaa siihen, miten ihmiset kiinnostuvat toisista.
Rantalan mukaan miehet suosivat naisissa piirteitä, jotka ovat yhteydessä nuoruuteen ja korkeampaan hedelmällisyyteen. Mitä enemmän naisessa on näitä piirteitä, sitä puoleensavetävämpi hän on. Näitä piirteitä haetaan erityisesti nuorilta naisilta.
Tästä on olemassa myös tutkimus, jossa selvitettiin miesten suosimaa ikää.
– Vanhemmat miehet sanovat, että he suosivat etenkin itseään nuorempia, mutta usein 10–15 vuotta nuorempia. Kuusikymppinen mies harvemmin sanoo, että hän suosii 22-vuotiasta naista. Mutta sitten kun heidät laitetaan laitteisiin kiinni ja katsotaan, mitä he oikeasti suosivat, kokevat he seksuaalisesti puoleensa vetävämmäksi naiset, jotka ovat 22-vuotiaita, Rantala kertoo."
Lopeta jo jankutus., Ketään nuorempaa naista ei kiinnosta papparaiset
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html
Heh, pitikö ne miehet oikein laitteisiin sitoa että saatiin "oikea vastaus", miksi ei uskottu kun sanoivat ettei 22 kiinnosta? Tutkimus yrittää miespolojen orastavan aivotoiminnan palauttaa väkisin haarojen väliin. Annetaan nyt edes yli kuuskymppisten miesten käyttää yläpäätään kumppanivalinnassa jos haluavat, jookosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin nettideiteissä on naisten markkinat, sen verran paljon miehiä on enemmän. IRL riippunee varmaan että missä asut.
Ei ole. Ellet sitten tarkoita niitä miehiä, joita yksikään toinen nainen ei halua. Jos sen miehen haluaa yksikin toinen nainen niin 30+ täti häviää sille nuoremmalle ja kauniimmalle naiselle:) IRL kaikissa isoissa yliopistokaupungeissa on miesten markkinat. Naisten markkinat ovat peräkylillä, jonne on jäänyt peräkammarinpoikia, sieltä vaan katselemaan. Kyllä se peräkammarinpoika nöyrä elätti on hyväpalkkaiselle naiselle, joskin vähän laiska siivoamaan jälkiään ja viina saattaa maistua:)
Mutta todellisuudessa kyllä ihan joka paikassa on naisten markkinat.
Siis mitä. Mikä kysymys tää oli. Aloitetaan 22-25v ja kun kolmen kympin yli mennään, niin tehdään uusi valinta. Kiinteä ja treenattu se olla pitää. M57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä on ylitarjontaa ja varmasti löytyy mies, mutta minkälainen? Se on ihan lottoa.
Netissä ovat ne miehet, joita yksikään toinen nainen ei ole halunnut. Poislukien varatut miehet, jotka etsivät sivupanoa.
Ja juuri tälläsissä "sivupanoissa" kaikki voittaa. :)
Kotona juttu ja elämä luistaa huomattavasti sen jälkeen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kai miehet ja naiset haluaa suht oman ikäisen. Tietysti on poikkeuksiakin.
Tilastot osoittavat, että naiset pitävät haluttavimpana samanikäistä miestä, mutta miehet kiinnostuvat eniten 20-25 vuotiaista omasta iästään riippumatta. Miehet siis joutuvat tyytymään kun menevät naimiseen 3-kymppisen naisen kanssa. Kun katsoo suosituimpia miehiä, kuten Di Caprio, huomaa että toden totta, hän vaihtaa naista, kun nainen täytää 25v. Jokainen mies tekisi näin jos pystyisi.
Mun mies ei ainakaan tyytynyt, Olin hänen ensi rakkautensa kun tavattin 26 ja 27 vuotiaina. Mentiin vasta naimisiin siinä päälle 30v. Mies sanoo ettei voisi elää ilman minua. Menetin neitsyydennkin hänelle ja hän mulle. jos nyt tapaisit mieheni ja käskisit hänen vaihtaa naista 20 vuotiaaseen, niin voin lyödä vetoa että hän ei vaihtaisi minua mistään hinnasta. joten äläpä yleistä!
Hei, nyt jotain rajaa tuohon kerrontaan.
Jos olette kerran lestadiolaisia, niin olette menettäneet neitsyyden jo 13-15 vuoden kieppeillä kylän vanhimmille.
Nekin kerrat lasketaan, ei pelkästään naimisiin menon jälkeiset yhdynnät.