30+ naisen deittimarkkinat, onko niitä?
Hetken viihtynyt sinkkuna pitkän parisuhteen päätyttyä. Voiko 32v nainen löytää vielä rakkautta, parisuhdetta? Jos haussa about omanikäinen mies, n. 30-35v. Vai onko kaikilla haussa nuorempi.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
30+ nainen näyttää jo auttamatta vanhalta miesten silmään. Miehen biologiaan on koodattu erinomainen kyky noteerata hedelmällisyyden merkkejä. Käytännössä tämä näkyy siinä, kuinka paljon nainen miestä kiihottaa. Kiistaton tosiasia on, että +30 naisella iho, kasvot ja vartalonmuoto ja auttamatta paljastavat naisen vähemmän hedelmälliseksi. Sen vuoksi deittimarkkinat ovat tämänikäiselle naiselle ja huomattavasti kuivemmat kuin 2-kymppisenä.
😂😂😂😂😂😂🤣
Älä nyt viitti, niin läpinäkyvää että kirjotat monta kommenttia saadaksesi näyttämään siltä että ois joku yleinen mielipide.
Tosiasiassa 99% +30-vuotiasta naisista on kiihkeämpi seura- ja seksielämä ja isompi valikoima mistä ottaa, kuin sulla ikinä on, yhtään minkään ikäisenä. 🤓
Vierailija kirjoitti:
30+ nainen näyttää jo auttamatta vanhalta miesten silmään. Miehen biologiaan on koodattu erinomainen kyky noteerata hedelmällisyyden merkkejä. Käytännössä tämä näkyy siinä, kuinka paljon nainen miestä kiihottaa. Kiistaton tosiasia on, että +30 naisella iho, kasvot ja vartalonmuoto ja auttamatta paljastavat naisen vähemmän hedelmälliseksi. Sen vuoksi deittimarkkinat ovat tämänikäiselle naiselle ja huomattavasti kuivemmat kuin 2-kymppisenä.
Jaahas
Minä olen kurvikas ja hoikka nainen 50 vuotta.
Näytän 30 vuotiaalta..lähinnä Erika Wikmannilta.
Kaikki täällä syyttää minua valepukiksi???
Vierailija kirjoitti:
Netissä on ylitarjontaa ja varmasti löytyy mies, mutta minkälainen? Se on ihan lottoa.
Netissä ovat ne miehet, joita yksikään toinen nainen ei ole halunnut. Poislukien varatut miehet, jotka etsivät sivupanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30-40v kaverini ovat pariutuneet noin 5 vuotta nuorempien miesten kanssa.
Mutta monet ihmiset deittailevat ihan hautaan saakka, mikäli ovat sinkkuja. Tiedän useamman yli 80v pariskunnankin, jotka ovat löytäneet toisensa sen ikäisenä ja ehtineet vielä naimisiinkin ennen kuin aika jättää.Eivät ole koska kakara ei halua keski-ikäistä tätiä.
Juuri näin. Yksikään tasokas mies ei lähtökohtaisesti halua itseään 5 vuotta vanhempaa naista. Sitten on nämä macronit mutta he ovat poikkeus, joka vahvistaa säännön. Edelleen pätee, että menestyvä mies haluaa itseään nuoremman vaimon. Näin se ollut maailman sivu.
Makkosen Rauno sanoi, että nyt kun se jäi eläkkeelle, niin se voisi ottaa nuoren naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂🤣
Älä nyt viitti, niin läpinäkyvää että kirjotat monta kommenttia saadaksesi näyttämään siltä että ois joku yleinen mielipide.
Tosiasiassa 99% +30-vuotiasta naisista on kiihkeämpi seura- ja seksielämä ja isompi valikoima mistä ottaa, kuin sulla ikinä on, yhtään minkään ikäisenä. 🤓Veikkaan, että kuulut tuohon 30+ ikäryhmään, sen verran paksua itselleen valehtelua. Naisella ei ole pienintäkään valikoimaa yksinkertaisesti siitä syystä, että jos sen miehen haluaa yksikin toinen nainen niin se nainen häviää sille nuoremmalle ja kauniimmalle. Tietysti jos tarkoitat niitä miehiä, joita yksikään toinen nainen ei halua niin niistä nuorilla naisilla on valinnanvaraa.
Ja muistuttaisin vielä, että mies saa pikkurahalla hyvää seksiä Suomessa ja ulkomailla ilmaiseksi, mutta mistäs saisi ikäneidolle taitavan rakastajan?
Varmaan johtuu siitä, että miehelle riittää himojensa tyydytykseksi huoranreikä, nainen taas vaatii kuuta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta monet ihmiset deittailevat ihan hautaan saakka, mikäli ovat sinkkuja. Tiedän useamman yli 80v pariskunnankin, jotka ovat löytäneet toisensa sen ikäisenä ja ehtineet vielä naimisiinkin ennen kuin aika jättää.Eivät ole koska kakara ei halua keski-ikäistä tätiä.
Juuri näin. Yksikään tasokas mies ei lähtökohtaisesti halua itseään 5 vuotta vanhempaa naista. Sitten on nämä macronit mutta he ovat poikkeus, joka vahvistaa säännön. Edelleen pätee, että menestyvä mies haluaa itseään nuoremman vaimon. Näin se ollut maailman sivu.
Totta. Menestynyt mies eli mies jonka kaikki naiset oikeasti haluaisivat jos olisi valinnan varaa kuten Arthur Borges, ottaa nuoren ja hoikan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas
No miehen silmään erika näyttääkin (hyvin säilyneeltä) 50 vuotiaalta naiselta, joten en kehuskelisi tuolla. Et näytä miesten silmään 30veeltä, vaikka niin moni vanhempi hyvin säilynyt kuvitteleekin, näytätte ikäisiltänne, vaikkakin sieltä ikäistenne paremmalta puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas
Sitä on näköjään otettu jo reippaasti vappujuomia. Otahan lisää niin näytät vielä paremmalta ja nuoremmalta.
Aloitis on Provo. Tai sitten aloittajan pitää astua oikeaan elämään ja pois tältä palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, nämä miehet ovat johtoasemassa omassa korkeakoulutetussa työssään. Mutta ethän sinä sitä tajua, koska itse olet alemman tason mies.
Jos ei oo sysiruma tai muuten tosi rasittava niin aina on naisille vientiä, ei vaan saa olla liian ronkeli.
Yleensä kai miehet ja naiset haluaa suht oman ikäisen. Tietysti on poikkeuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, nämä miehet ovat johtoasemassa omassa korkeakoulutetussa työssään. Mutta ethän sinä sitä tajua, koska itse olet alemman tason mies.
"korkeakoulutettu työ" hahahahah
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kai miehet ja naiset haluaa suht oman ikäisen. Tietysti on poikkeuksiakin.
Tilastot osoittavat, että naiset pitävät haluttavimpana samanikäistä miestä, mutta miehet kiinnostuvat eniten 20-25 vuotiaista omasta iästään riippumatta. Miehet siis joutuvat tyytymään kun menevät naimiseen 3-kymppisen naisen kanssa. Kun katsoo suosituimpia miehiä, kuten Di Caprio, huomaa että toden totta, hän vaihtaa naista, kun nainen täytää 25v. Jokainen mies tekisi näin jos pystyisi.
Lähde Aasiaan. Siellä nuoret miehet arvostavat hieman vanhempaa naista.
Tai no, ei se Keski-ja Länsi-Euroopassakaan ole ongelma, jos haluat nuoremman miehen. Suomalaiset nyt ovat ihmeellisesti ikärajoittuneita eikä pelkästään tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot osoittavat, että naiset pitävät haluttavimpana samanikäistä miestä, mutta miehet kiinnostuvat eniten 20-25 vuotiaista omasta iästään riippumatta. Miehet siis joutuvat tyytymään kun menevät naimiseen 3-kymppisen naisen kanssa. Kun katsoo suosituimpia miehiä, kuten Di Caprio, huomaa että toden totta, hän vaihtaa naista, kun nainen täytää 25v. Jokainen mies tekisi näin jos pystyisi.
Mun mies ei ainakaan tyytynyt, Olin hänen ensi rakkautensa kun tavattin 26 ja 27 vuotiaina. Mentiin vasta naimisiin siinä päälle 30v. Mies sanoo ettei voisi elää ilman minua. Menetin neitsyydennkin hänelle ja hän mulle. jos nyt tapaisit mieheni ja käskisit hänen vaihtaa naista 20 vuotiaaseen, niin voin lyödä vetoa että hän ei vaihtaisi minua mistään hinnasta. joten äläpä yleistä!
"Evoluutiopsykologi ja evoluutiobiologian dosentti Markus J. Rantala kertoo uudessa Rakkauden nallekarkit – suoraa puhetta sinkkuudesta -sarjassa, miten kysynnän ja tarjonnan laki vaikuttaa siihen, miten ihmiset kiinnostuvat toisista.
Rantalan mukaan miehet suosivat naisissa piirteitä, jotka ovat yhteydessä nuoruuteen ja korkeampaan hedelmällisyyteen. Mitä enemmän naisessa on näitä piirteitä, sitä puoleensavetävämpi hän on. Näitä piirteitä haetaan erityisesti nuorilta naisilta.
Tästä on olemassa myös tutkimus, jossa selvitettiin miesten suosimaa ikää.
– Vanhemmat miehet sanovat, että he suosivat etenkin itseään nuorempia, mutta usein 10–15 vuotta nuorempia. Kuusikymppinen mies harvemmin sanoo, että hän suosii 22-vuotiasta naista. Mutta sitten kun heidät laitetaan laitteisiin kiinni ja katsotaan, mitä he oikeasti suosivat, kokevat he seksuaalisesti puoleensa vetävämmäksi naiset, jotka ovat 22-vuotiaita, Rantala kertoo."
Totta, mutta ei niiden menestyneiden miesten keskuudessa. Ennemminkin kannattaa katsella lähibaarien miehiä. 32v on jo ehtoopuolella oleva ruusu. Nainen saavuttaa markkina-arvo huippunsa 22 vuotiaana.