Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ naisen deittimarkkinat, onko niitä?

Vierailija
29.04.2022 |

Hetken viihtynyt sinkkuna pitkän parisuhteen päätyttyä. Voiko 32v nainen löytää vielä rakkautta, parisuhdetta? Jos haussa about omanikäinen mies, n. 30-35v. Vai onko kaikilla haussa nuorempi.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin nettideiteissä on naisten markkinat, sen verran paljon miehiä on enemmän. IRL riippunee varmaan että missä asut.

Vierailija
2/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät vastauksen kysymykseesi varsin hyvin.

30 vuotias on kaunis jos on pitänyt huolta itsestään.

Palaako rööki?

Syötkö roskaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee markkinoilla jos tavaralla on sopiva hinta

Vierailija
4/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 vuotta vanhempien miesten markkinoilla sinulla on mahdollisuuksia.

Vierailija
5/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki menee markkinoilla jos tavaralla on sopiva hinta

Näinhän se on, Aki Palsanmäki.

Vierailija
6/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi 

Vierailija
7/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40v kaverini ovat pariutuneet noin 5 vuotta nuorempien miesten kanssa.

Mutta monet ihmiset deittailevat ihan hautaan saakka, mikäli ovat sinkkuja. Tiedän useamman yli 80v pariskunnankin, jotka ovat löytäneet toisensa sen ikäisenä ja ehtineet vielä naimisiinkin ennen kuin aika jättää.

Vierailija
8/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 48v kun mietin samaa. Olin varma, ettei kukaan halua noin vanhaa. Väärässäpä olin, hyvin kelpasi, jopa 10 vuotta nuoremmillekin.

Vierailija
9/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja aina nää onko markkinoita yli 30 kymppisillä miehillä/naisilla. Ei se ikää katso. Itse (nainen) seurustelin 26-30vuotiaana, erosin, vähän aikaa omillani (koska halusin), ja nyt 32 veenä uusi suhde 28v miehen kanssa.

Täytyy uskaltaa laittaa itsensä esille ja vähän hakea sitä rakkautta, mutta ei pakottamalla. Pakottamalla ei synny mitään. Eikä tarvitse ottaa sitä ekaa joka tulee vastaan ja osoittaa kiinnostusta, jos ei itse koe samoin.

Vierailija
10/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v nainen ja näytän teiniltä en edes kehtaa seurustella miesten kanssa.

Vierailija
11/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30v nainen ja näytän teiniltä en edes kehtaa seurustella miesten kanssa.

Se olkoon valintasi.

Vierailija
12/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuja aina nää onko markkinoita yli 30 kymppisillä miehillä/naisilla. Ei se ikää katso. Itse (nainen) seurustelin 26-30vuotiaana, erosin, vähän aikaa omillani (koska halusin), ja nyt 32 veenä uusi suhde 28v miehen kanssa.
Täytyy uskaltaa laittaa itsensä esille ja vähän hakea sitä rakkautta, mutta ei pakottamalla. Pakottamalla ei synny mitään. Eikä tarvitse ottaa sitä ekaa joka tulee vastaan ja osoittaa kiinnostusta, jos ei itse koe samoin.

Nuorempi mies lähtee lätkimään viimeistään muutaman vuoden päästä sitten kun ikäsi alkaa näkyä enemmän. Mies tajuaa, että on aika vaihtaa nuorempaan.

Noin on käynyt useimmiten, mitä olen sivusta seurannut. Syytä en tiedä, mutta joka tapauksessa ero on tullut.

Vierailija
13/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole suohirviö, niin seksiseuraksi kelpaat.

Vierailija
14/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalle naiselle on aina vientiä.

Vierailija
15/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummoni löysi rakkauden 90-vuotiaana. Voin sanoa että ei ollut kiinteä, rypytön tai erityisesti silikonilla täytetty.

Vierailija
16/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin nettideiteissä on naisten markkinat, sen verran paljon miehiä on enemmän. IRL riippunee varmaan että missä asut.

Ei ole. Ellet sitten tarkoita niitä miehiä, joita yksikään toinen nainen ei halua. Jos sen miehen haluaa yksikin toinen nainen niin 30+ täti häviää sille nuoremmalle ja kauniimmalle naiselle:) IRL kaikissa isoissa yliopistokaupungeissa on miesten markkinat. Naisten markkinat ovat peräkylillä, jonne on jäänyt peräkammarinpoikia, sieltä vaan katselemaan. Kyllä se peräkammarinpoika nöyrä elätti on hyväpalkkaiselle naiselle, joskin vähän laiska siivoamaan jälkiään ja viina saattaa maistua:)

Vierailija
17/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikalle naiselle on aina vientiä.

Koirien keskuudessa ehkä, miehet tykkäävät naisista ei luukasoista.

Vierailija
18/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä selitä. Ei kakarat halua 32v tätiä.

Vierailija
19/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on ylitarjontaa ja varmasti löytyy mies, mutta minkälainen? Se on ihan lottoa.

Vierailija
20/61 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat etsimään 40+ miehiä, niin kohtuulliset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi