Miten toimisit tilanteessani (äitienpäivä)?
Mies ei ole koskaan huomioinut äitienpäivää ja se harmittaa minua paljon. Meillä on 2 ja 4 -vuotiaat lapset eikä noin pienet tietenkään äitienpäiväkahveja keitä. Parisuhteessa menee huonosti ja ero on kai tulossa. Sain viime äitienpäivän jälkeen neuvon että jos äitienpäivänä haluaa mieheltä jotain muistamista niin se pitää sitten mieheltä suoraan vaatia. Mietinpä tässä nyt että vaatiako vai ei
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Meillä vauva syntyi vuoden alussa ja selitin innoissani anopille, miten mennään heille äitienpäivänä iltapäiväkahville ja luodaan uutta perinnettä. Anoppi sanoi, että ei ehdi, hän menee omalle äidilleen käymään. Tuli paha mieli, kun ei meidän vauvaa mitenkään ota huomioon.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole miehesi äiti, vaikka haluaisitkin jälleen päiväsi prinsessana.
Siitä ei ole kysymys. Vaan kun lapset ovat vielä noin pieniä, niin mies muistaa lasten kanssa yhdessä lapsinensa äitiä.
Eihän mieskään ole ap:n isä, mutta silti yleensä vaimo ostaa isänpäivä lahjan ja antaa sen yhdessä lasten kanssa isälle, isänpäivänä.
Jos lapset päiväkodissa, tekevät siellä yllätyksen äidille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan halunnut tehdä numeroa omasta äitiydestäni. Olen kolmen äiti ja kuuden mummo. Äitienpäivässä tärkeintä minulle on käydä viemässä ruusu rakkaan äitini haudalle.
Kylläpä oletkin hyvä ihminen, ohessa kuva mitalista jonka postitin sinulle juuri.
Ps. Elävillä on vahvemmat tunteet kuin kuolleilla, vanha lännen sanonta.
Kiitos, vaikka en ole ko. henkilö. Minä satun olemaan samanlainen ajattelija. En tee numeroa äitiydestä enkä mummona olemisesta. Toki lapset ja lapsenlapset muistavat.
Mina en tarvitse mitaan lahjaa kun on aikuinen lapsi joka muistaa aina kiittaa onneansa hyvista, rakastavista vanhemmista. Kuinka olemme neuvoillamme pelastaneet hanet monesta palkahasta.
Monet aitienpaivat olen viettanyt lahjoineen ja ruusuineen, nyt riittaa kortti ja puhelu.
Jos teille on ero nyt muutenkin jo tulossa, niin mitä turhaa mieheltä mitään enää vaatia. Vietä lasten kanssa hauska äitienpäivä, käykää vaikka hampurilaisella ja jätskillä.