Onko teidän elämässä jotain muuta kuin ruoka, netti ja shoppailu?
Kommentit (21)
Työ. Nukkuminen. Liikuntaharrastukset. Ulkoilu ja pihatyöt. Lemmikit. Lapset. Tuttavat ja kaverit.
Itse en kyllä saa mitään erityistä nautintoa shoppailusta. - Sen sijaa nautin mm. lukemisesta, liikunnasta ja matkustamisesta. Ja kun aikataulut antaa myöten niin minulla on myös läheisiä ihmisä, joiden kanssa tykkään vaihtaa kuulumisia ja toisinaan myös nähdä heitä yhdessä ja erikseen.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Taide.
Tuo on hyvä! Taide monissa eri sen muodoissa on minusta paljon miellyttävämpää kuin vaikka sitten Ap:n mainitsema shoppailu. - Saanko kysyä "taiteiletko" e. teetkö taidetta myös itse?
Sinkkumies
Joo, noiden lisäksi seksi ja punaviini 😁 Lukeminen, leffat, koirat, käsityöt ja taide myös tuovat elämään sisältöä.
Elämääni ei onneksi kuulu shoppailu. Turhempaa asiaa saa ihan etsimällä etsiä.
Internetkin on itselleni vain alusta, ei nautinnon lähde.
Nautin liikunnasta, "eräjormailusta", työstäni, musiikista, kirjoista ja läheisteni kanssa viettämästäni ajasta. Ja suklaasta, ja viinistä!
Ystävät, liikunta, lukeminen, lähimatkailu puolison ja muiden läheisten ja ystävien kanssa. Mukava lähteä ravintolaan syömään hyvässä seurassa ja myös kahvilareissuille.
Ikinä ei shoppailemaan, ostoksille vasta viime hädässä.
Ei ole muuta kuin ruoka ja netti.
Aviomies, lapset, sukulaiset, luonto, kevät...
On. Lukeminen, lemmikit ja niiden kanssa touhuilu ja lenkillä käynti, elokuvat, matkailu.
Nettiä käytän töissä, tällä hetkellä shoppailen rakennustarvikkeita ja huonekalut 2. asuntoon, muuten tullut ostettua vain 1 asu tuleviin juhliin. Joskus selaan vauvapalstaa hetken.
Ruoka on aina iso juttu!
Nuo kattaa elämästä ehkä vain 10%.
Joo, sata muuta asiaa (ystävät, leffat, teatteri, fillariretket, lapset, lapsenlapset, matkat, kirjat, käsityöt.) ja tietysti ruoka. Mutta netissä olen hyvin vähän eikä shoppailu kuulu harrastuksiini. Eihän noilla mainitsemillasi kukaan oikeasti elä oikeaa elämää!!
On myös runkkaaminen, kuntosali ja videopelit.
M37
Syöminen, nukkuminen, telkkari, shoppaaminen, netti ja ryyppääminen. Siinä on mun elämäni valopilkut.
Netti on oikeestaan aika monta eri tekemistä.
Ryyppäminen, jota tosin yritän vähentää. Jotain muuta sisältöä elämään.