Britannia: Venäjä aikoo julistaa sotatilan voitonpäivänä
Tämä tarkoittaisi sitä, että Venäjä pääsisi tekemään liikekannallepanon ja siirtämään valtavat massat sotilaita sinne. Eri asia sitten on, tekeekö niillä mitään, mutta ainahan nuo on lukumääriin luottaneet.https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4
Kommentit (165)
Jos nyt on ammattilaiset asialla, millaista jälkeä reserviläiset saavat aikaan? Ryssimisen maailmanennätys on jo rikottu.
Hyvä.
Siinä lähtee sitten Moskova ja puolet VENÄJÄSTÄ tuhkapilveksi avaruuteen.
Oletko VALMIS TÄHÄN VLADIMIR ?
Koko ikäni olen odottanut että pääsen ampumaan ry##iä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt on ammattilaiset asialla, millaista jälkeä reserviläiset saavat aikaan? Ryssimisen maailmanennätys on jo rikottu.
Kauhea teurastushan siitä tulee. Ikävää vaan että väkisinkin saavat tapettua myös ukrainalaisia siinä ryntäillessään.
Vierailija kirjoitti:
No saat odottaa edelleenkin. Sille on syynsä miksi sinulla on c-luokitus.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä.
Olen.
Terveisin Vova.
Siinä voi olla hyvätkin puolensa. Venäjän kansakin tajuaisi olevansa sodassa jonka ovat itse aloittaneet. Sillä voi olla putinille ikäviä seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä.
On valmis:
Putin lupasi kansalleen paratiisin ydinsodan jälkeen – Moni venäläinen kauhistui: ”Haluan helvettiin, jos siellä ei ole Putinia”
Venäjän älymystö ja oppositio ihmettelevät Vladimir Putinin erikoista kommenttia, jossa presidentti tuntui valmistelevan kansaansa marttyyrikuolemaan ydinsodan varalta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005873055.html
Henkinen mielentila kyseenalaistettiin jo v. 2018
– Hän on henkilö, josta riippuu meidän elämämme. Satojen miljoonien ihmisten elämä riippuu henkisesti epätasapainoisesta ihmisestä. Me olemme hänelle jo marttyyrejä ja ”he” joutuvat helvettiin. Mutta tiedättekö, minä en halua sen paremmin helvettiin kuin paratiisiinkaan. Minä haluaisin elää, tiedättekö? Haluaisin vain elää. Mutta nyt valmistellaan jo marttyyrikuolemaa. Minun marttyyrikuolemaani. Sillä hän menee bunkkeriinsa, mistä häntä ei voi savustaa ulos, Shenderovitsh sanoi Eho Moskvyn haastattelussa.
Miten tuo gearien laita? Ei taida enää löytyä? 1918 lukulaisten aseiden kanssa rintamalle
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi olla hyvätkin puolensa. Venäjän kansakin tajuaisi olevansa sodassa jonka ovat itse aloittaneet. Sillä voi olla putinille ikäviä seurauksia.
Näin ajattelin itsekin. Kun kaikki joutuu osalliseksi, ei voi ummistaa silmiään loputtomiin. Se on valittava mitä haluaa.
Massahyökkäykset kunniaan ja konekiväärit taakse varmistamaan, ettei kukaan peräänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saat odottaa edelleenkin. Sille on syynsä miksi sinulla on c-luokitus.
Ihan tästä sivusta sanon ettet sinä voi tietää minä luokitus kenelläkin on.
Jess
Päästään tuosta häirikkö naapuri maasta.
Venäjän LOPPULASKENTA on alkanut...
Enää 11 vuorokautta ja se on Moskova historiaa.
TÄTÄ ON OOTETTU.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa onko niillä miten paljon varusteita ja panssareita. Putin tekee tästä nyt ihan täysin itsetuntokysymyksen. Jos eivät saa vallattua sodanjulistuksen jälkeenkään, arvatenkin alkavat hamuta ydinasenappia.
Eihän rüssä heitä mitään pois. Tosin siinä voi mennä aikansa kun saavat niistä vanhoista tankeista rassattua ruosteet piipuista pois. Sähkölaitteetkin voi vaatia huoltoa.
Koko LÄNSI on VALMIUDESSA.
Antaa vaan mennä PUTLER.
Se on nyt näytön paikka .
Vierailija kirjoitti:
Pyhä sota homoeuroppaa vastaan?
Näemme Vovan ja Isä Kirillin paraatissa. Istuvat ukrainasta varastetuilla vessanpöntöillä. Hyvällä säkällä näemme myös mikä on kirkasta ja haisee pahalle.
Tietenkin Putinin mielestä on parempi jos miljoona tai vaikka kymmenen miljoonaa ihmistä menettää Putinin käynnistämässä sodassa henkensä, kuin se että Putin ns. menettäisi kasvonsa.
Meinaako venäläiset alistua ihan mihin tahansa? Vai käykö viimein niin, että Putler joutuu juoksemaan henki kurkussa pakoon raivostunutta väkijoukkoa?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin Putinin mielestä on parempi jos miljoona tai vaikka kymmenen miljoonaa ihmistä menettää Putinin käynnistämässä sodassa henkensä, kuin se että Putin ns. menettäisi kasvonsa.
Niissä kasvoissa ei ole enää mitää menetettävää.
Kiinnostaa onko niillä miten paljon varusteita ja panssareita. Putin tekee tästä nyt ihan täysin itsetuntokysymyksen. Jos eivät saa vallattua sodanjulistuksen jälkeenkään, arvatenkin alkavat hamuta ydinasenappia.