Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, parisuhde ja seksi

Vierailija
28.04.2022 |

En tiedä saako tästä miehenä puhua ja aihe nolottaakin. "Se aika kuukaudesta" ja yritän olla mielin kielin, hieroa, passata... Tai on riitaa, väsymystä, tai vain jotain. Se että himottaa ja sille ei saa mitään vastakaikua. Rehellisesti minulla alkaa pinna kiristymään Ns. helpotuksen puutteesta, suutun turhista ja jopa haen kofliktia. Nainen heitäytyy selälleen ja sanoo "tee mitä haluat" ei oikein toimi minulle. Yleensä olen iloinen ja huomioiva, mutta puutteessa minusta tulee pinnakireällä oleva outo olio. Onko minussa jotain vikaa tai miten pitäisi toimia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää käteen.

Vierailija
2/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain vialla. Jos toinen on kivuissa, mitä sitä suuttumaan kun ei tee mieli. Kuvittele olevas ripulin kaltaisissa krampeissa, antaisitko jonkun panna sua takaa? En usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi toinen nainen jolla on kierto eri aikaa?

Vierailija
4/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä taas olen mies jota seksi ei kiinnosta. Kunpa löytyisi nainen, joka ajattelisi samoin. En tosin pidätä hengitystä odotellessa.

Vierailija
5/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli ongelma? Kannattaa olla sitten iloinen ja huomioiva, ei kukaan nainen pidä kiukuttelevaa miestä himottavana jos itse vuotaa verta ja kärsii kenties kivuista ja pms-oireista.

Vierailija
6/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helpota itse itseäsi jossei vertavuotava nainen kelpaa.

Vierailija
7/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Hienoa keskustelua, pitää sitten hoitaa homma itse ja lopettaa ilmeisesti parisuhde.

Vierailija
8/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotain vialla. Jos toinen on kivuissa, mitä sitä suuttumaan kun ei tee mieli. Kuvittele olevas ripulin kaltaisissa krampeissa, antaisitko jonkun panna sua takaa? En usko.

Häh?

Vierailija
9/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Hienoa keskustelua, pitää sitten hoitaa homma itse ja lopettaa ilmeisesti parisuhde.

Hieno uhriutuminen. Mikä tämän aloituksen idea edes oli :D

Vierailija
10/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä taas olen mies jota seksi ei kiinnosta. Kunpa löytyisi nainen, joka ajattelisi samoin. En tosin pidätä hengitystä odotellessa.

Hyvä että tulit kertomaan tämän. Sinua ei kiinnosta seksi ja hienoa että tulit kertomaan sen tähän keskusteluun.

Vierailija
11/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno uhriutuminen. Mikä tämän aloituksen idea edes oli :D

Kysyä naisilta mielipiteitä ja ajatuksia aiheesta. Ei kuulla miehiltä vastausta että runkkaa ja kuvittelin useamman miehen kärsivän samasta. Puhuin asiasta joka vaikeuttaa parisuhdetta ja mielestäni kohtelen naisia hyvin ja ymmärtävästi. Minussa on ongelma ja halusin kysyä aiheesta naisilta.

Vierailija
12/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritin aloittaa keskustelun joka itseä vaivasi ja se taisi hukkua nähin fiksumpiin aloituksiin. Yritän olla parempi mies ja kihistä vähemmän. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla muutama naisen kommentti tai neuvo asiaan.

Vierailija
13/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa minusta tulee noita-akka.

Vierailija
14/20 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,ihan ymmärrettävää,että pinna alkaa kiristyä kun halut on kovat mutta vastakaikua ei tule. Intohimo ja vilkas seksielämä on ihan äärettömän iso asia. Itse naisena säälin oikeasti miehiä,kun eivät oikein pysty ymmärtää miten perseestä olo on kuukautisten aikana,ja joutuvat sijaiskärsijöiksi kun rouvat äksyilee ja tuskailee-eikä ainakaan seksiin innostu. Ei se ole kivaa kenellekkään, vaatii ymmärrystä puolin ja toisin,eikai siinä muu auta. Koita vain jaksaa hemmotella rouvaa,ja hoitaa itse itsesi pari päivää,eiköhän hän sitten taas vuorostaan hemmottele sinua. Btw.,kierukka kummasti helpottaa asioita.

Vierailija
15/20 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Onko aloittaja suhteessa, jossa ei ole seksiä lainkaan? Vai onko naisella niin kivuliaat kuukautiset, ettei seksi niiden aikana kiinnosta? Miehenä ymmärrän, että ensimmäisessä kysymyksessä pinna alkaa kiristyä. Jos tilanne on jälkimmäisen kysymyksen mukainen, en ymmärrä. Eikä kenenkään muunkaan tarvitse ymmärtää. Ongelma on täysin miehen itsensä, pitäköön hyvänään.

Vierailija
16/20 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotaspa miehen vehkeestä kerran kuussa viikko verta,siihen päälle kauheat kivut ja vaimo vinkuisi kun mies ei pane tuskissaan. Miesten ääliömäisyys on jotain sellasta mitä ei pysty käsittämään

Vierailija
17/20 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyse on kuitenkin vain maks. viikosta kuukaudessa. Runkkaa, sillä niistä pahimmista pakotuksista pääsee.

Kyllä se voi oikeesti olla tosi kurja ja kipeä olo joskus menkkojen aikaan. Alavatsa on kipeä ja vatsa sekaisin. Mieli kurja ja maassa. Kyllä siinä kohtaa arvostaa miestä joka tuo vaikka suklaalevyn ja silittelee ja ehdottaa vaikka leffan katsellua. Sit kun menkat menee ohi niin kummasti enemmän haluttaakin tuollainen mies. Kuin taas sellainen, joka on kiukutellut kun et anna kun olet kipeänä.

Vierailija
18/20 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetää käteen.

Ja vaihtaa naista. Mahdillisimman nopeasti.

Vierailija
19/20 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitähän täällä on palstat täynnä. Ota heihin yhteyttä.

Vierailija
20/20 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko te aloitusta kokonaan, kun kaikki täällä vain toitottaa että menkat kestää muutaman päivän ja haluaisitko että sua pantaisiin kun vuodat verta ja kramppaat?
Eihän tässä ne menkat nyt olleet se ongelma, vaan se, että ap ei saa haluilleen vastakaikua, johtui se sitten menkoista, väsymyksestä, riidasta, mistä tahansa.

Minä tunnistan tuon saman naisena. Minua haluttaa usein mutta en välttämättä saa vastakaikua. Torjutuksi tuleminen on ikävää ja kun se toistuu useamman kerran, olen surullinen ja kiukkuinenkin. Tunnen itseni rumaksi ja epämiellyttäväksi, vaikka tiedän ettei syy ole minussa. Seksi on kyllä erittäin hyvää ja tyydyttävää aina kun sitä on, miehellä on nyt vain kausi kun ei haluta kovin usein. Ja joka seksikerran jälkeen mietin että kyllä tätä kannatti odottaa, mutta siltikin taas harmistun, kun seuraava torjunta tulee. Enkä toki tarkoita, että miehen pitäisi aina olla valmis seksiin kun minua sattuu haluttamaan, mutta olisi ihana pitää sellaista pientä eroottista säpinää yllä arjessa esim suudelmin, hipaisuin, kosketuksin tai seksistä puhumalla.

Ymmärrän toki nuo ap:n mainitsemat syyt. Väsyneenä haluaa mieluummin nukkua kuin rakastella, mutta toisaalta itse ainakin saan seksistä myös energiaa. Ja kukapa nyt ei olisi pikkulapsiarjessa (en tiedä ap:n tilannetta mutta meillä pienet lapset) väsynyt. Minulle se seksi on juurikin "pakokeino" pois sieltä arjesta nautinnon maailmaan. Ja jos oikein kovasti väsyttää, niin menee sitten ajoissa nukkumaan ja kokeillaan seuraavana päivänä uudestaan?

Ehdottaisin että keskustelisit ap tästä vaimosi kanssa. Mikä siihen on syy, että häntä ei niin haluta? Onko taustalla jokin tarve? Ja kerro miltä se sinusta tuntuu kun seksuaaliset tarpeesi jää täyttymättä. Onko suhteessa kaikki muu hyvin, onko seksiä kuitenkin välillä? Avoin keskustelu on likipitäen ainoa tie tilanteen korjaamiseksi. Ja toki se oman käden käyttö on hyvä keino purkaa enimpiä paineita, vaikkei ne korvaakaan sitä kahdenkeskistä seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän