Millainen ihminen ei tee omia vappusimoja ja tippaleipiä?
Kuka on tämä ihminen? En halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja lapsianikin kiellän leikkimästä hänen lapsiensa kanssa.
Kommentit (42)
En juhli vappua, enkä oikeen tykkää tippaleivistä.. Turha tehdä jos kukaan ei syö.
Voihan nenä;
Kyllä minäkin näin yksin asuvana teen monta litraa simaa ja lisäksi munkit, tippaleivät ja rosetitkin vielä.
Syön ja juon myös kaiken ihan itse!
Tippaleivät on niin out. Pitää olla churroja ja kuorrutettuja uunidonitseja. Niitä minä teen.
Niin, olen miettinyt samaa....
Itse ainakin juuri teurastin sian ja nyt olen tekemässä luonnonsuolesta nakkeja. Perunat on kasvatettu perunasalaattiin myös itse. Hirvenlihasta tein taas lihapullia, ihan itse kaadettusta hirvestä. Sahti on myös tulilla, ettei kaupasta tarvitse ostaa.
Vähän myös kotipolttoista, mutta siitä ei pidä mennä huutelemaan.
Kyllä täytyy myöntää, että jotkut ne vain on laiskoja, eikä mitään viitsi tehdä.
Onhan nyt sentään VAPPU, täytyyhän siitä nyt stressiä ottaa :)
Miksi me edes "puolustellaan" tapojamme typerälle aloittajalle ?
Hänellä on "ongelma", joka on typeristä typerin...
En tee simaa enkä tippaleipiä, ja mielestäni olen aivan normaali ihminen.
Kuka ei pidä vappuna bleiseriä ja vappunenää?
Kierrän sellaiset kaukaa
Ei yhden hengen talouteen kannata simaa tehdä, kuka sen joisi?
Itse ostan torilta pienen pullon raikasta sitruunaista simaa, se riittää vappusimaksi.
Ei myöskään kannata alkaa vääntämään yhdelle henkilölle rasvan käryssä tuoreita vappumunkkeja.
Kun tuoreet munkit ja tippaleivä saa leipomoista.
Senmoinen, joka tekee simaa ja munkkeja nyt ainakin. Tai no siman teki kyllä poika 20v. ja luulenpa, että hän on aika helpottunut, että ei tarvitse leikkiä lastesin kanssa. 😁 Aika nuupahtanut trolli tämä kyllä.
Minä, koska asun yksin enkä juo simaa enkä syö tippaleipiä. Yhden siskon tekemän munkin aion syödä.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden hengen talouteen kannata simaa tehdä, kuka sen joisi?
Itse ostan torilta pienen pullon raikasta sitruunaista simaa, se riittää vappusimaksi.
Ei myöskään kannata alkaa vääntämään yhdelle henkilölle rasvan käryssä tuoreita vappumunkkeja.
Kun tuoreet munkit ja tippaleivä saa leipomoista.
No ei tietenkään tarvitse. Mutta ei kyllä ole hankalaa tehdä yhdelle tai vaikka antaa paria pulloa tutuille. Itse tehdyt munkit ovat aivan järkyttävän, järjettömän hyviä. Pakastamme loput ja ne kyllä häviävät hetkessä. En edes pidä leivonnaisista, mutta ne munkit..
Mutta kuten sanot, jokainen tekee just miten haluaa ja se on siitä kiinni, ei kannattavuudesta.
Kuka on tämä ihminen, joka teki tämän törpön aloituksen ?
Kerropa, niin tiedämme välttää sinua ( sekä "lapsiasi").
Millainen ihminen tykkää tippaleivistä? Jos tykkää niin on varmaan itsekin yhtä kuiva ja mauton...
Saasta. Yks vappu tein munkkeja puolen (maito) litran taikinasta, lihosin kolme kiloa kun jouduin ne yksin syömään. EI ikinä enää. Luulen että ap:n lapset on aika yksinäisiä.
Millainen ihminen ei kirnua omaa voitaan, kerää itse kananmuniaan,omaa kasvihuonetta, jossa kasvattaa itse vihannekset, ompele omia vaatteitaan? En halua olla missään tekemissä tälläisten ihmisten kanssa.
t. piika 1800-luvulta
Normaali ihminen. Me tilattiin simat ja munkit paikalliselta ravintolalta 😊
Ap on vähän yksinkertainen kun ei tajua että maailmassa on yli 7 miljardia ihmistä jotka EIVÄT edes tiedä tippaleivistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein simaa. Join sitä lasillisen ja maha oli kuralla päivän. Enää ei ehdi tekemään uutta satsia, joten ostin kaupasta. Omatekemänä on parempaa, mutta en tiedä mikä meni tänä vuonna vikaan.
Kihahtiko pattiin? Teit kiljua.
Sinkku, joka ei tykkää simasta tai tippaleivistä. Sen yhden munkin tai donitsin voin ostaa kaupasta, kun en tarvi niitä saavikaupalla.
En myöskään koristele kotiani serpentiinillä enkä palloilla. En osta vappupalloa. Enkä naamioidu. Enkä edes ryyppää. Olen usein töissä vappuna.