Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tehnyt teille tyhjän lupauksen?

Vierailija
28.04.2022 |

Kertokaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
2/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran itselleni lupauksen
että viinaa enää koskaan ota en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on?

Tälläkö tasolla ihmiset ovat?

Vierailija
4/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat, että joku on luvannut minulle jotain mutta rikkonut lupauksensa eli ei ole pitänyt sanaansa, niin kyllä: useasti, lapsesta saakka olen kokenut sellaista. Kuinkahan monta kertaa olen kiittänyt tyhjästä, kun joku on luvannut jotain? Kaikkein eniten ihmettelen niitä, jotka oma-aloitteisesti tai pyytämättä lupaavat jotain mutta sitten ikään kuin unohtavat asian. Joskus nuorempana haksahdin muistuttamaan sellaisesta, mutta siitä seurasi vain riitoja ja välirikkoja, joten nykyään sivuutan kaikki lupaukset toteamalla, että "se olisi mukavaa" tms. Eipähän tule kiitettyä tyhjästä ja sitten saa yllättyä iloisesti, jos se lupaus pitääkin. Itselleni on todella tärkeää, että lunastan ne lupaukset, joita annan toisille.

Vierailija
5/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaukset ovat vähän sellaisia hyvän päivän puheita, mitä ei pidä ottaa niin kovin todesta. Pitää luottaa siihen mitä itse tekee, jos joku sitten tekee sen läpän mitä lupasi niin se on bonari, mutta ei kai nyt kukaan enää usko mihinkään lupauksiin? Lupailen itsekin läpällä milloin mitäkin, eihän se mua mihinkään sido. Läppä on läppää.

Vierailija
6/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaukset ovat vähän sellaisia hyvän päivän puheita, mitä ei pidä ottaa niin kovin todesta. Pitää luottaa siihen mitä itse tekee, jos joku sitten tekee sen läpän mitä lupasi niin se on bonari, mutta ei kai nyt kukaan enää usko mihinkään lupauksiin? Lupailen itsekin läpällä milloin mitäkin, eihän se mua mihinkään sido. Läppä on läppää.

Putinko siellä?

Vierailija
7/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin lupaukset on aina tyhjiä. Nytkin sanoi että voi ehkä hoitaa meidän lapsia yhden lakkopäivän (jos päiväkoti on kiinni), jos ei ole menossa jumppaan, eikä ole muuta menoa, eikä koira oke kipeä tms... eli ei todellakaan hoida lapsia, niin kun ei muutoinkaan tee, mutta halusi kuitenkin olla niin "ystävällinen" ja tarjota "apuaan", jota ei koskaan tule.

Vierailija
8/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Oma äiti, kovasti narsistinen, lupailee kuut ja taivaat. Koskaan ei mitään mitään anna. Varmaan yrittää luoda itsestään kuvaa anteliaana ja hyvänä ihmisenä. No, totuus on toinen. VIHAAN turhia / tyhjiä lupauksia! Jos jotain sanotaan, se pidetään!

Vierailija
9/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lasteni isä useinkin. Lapset siis isällään tällä hetkellä ja hän tekee ohareita jatkuvasti sovittujen tapaamisten suhteen. On siis sovittu että isä tuo lapset mulle tai että lähdetään yhdessä jonnekin mutta ei näy eikä kuulu miehestä eikä lapsista mitään. Eikä tule vastausta viesteihin kun yritän sovitun perään kysellä. Nauttii ilmeisesti kun saa roikottaa minua löysässä hirressä tyhjillä lupauksilla ja tolppien siirtelyillä.

Vierailija
10/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaus avioliitosta. Haaveeksi jäi.

Vierailija
11/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia tyhjien lupauksien anto ihmisillä aina ollut.Loukkavaa. Joten itse jätän sellaiset henkilöt taakseni,joihin en voi luotaa! Enkä pohdi asiaa sen enempää,jatkan vain elämääni!

Vierailija
12/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia tyhjien lupauksien anto ihmisillä aina ollut.Loukkavaa. Joten itse jätän sellaiset henkilöt taakseni,joihin en voi luotaa! Enkä pohdi asiaa sen enempää,jatkan vain elämääni!

Samoin.

Vierailija
13/13 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ap kerran...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi