Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella yh-äidillä on varaa asua lastensa kanssa ison kaupungin keskustassa?

Vierailija
28.04.2022 |

Miten on?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöasunto

Vierailija
2/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex maksaa isoja elatusapuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän keskustoissa ole varaa asua muilla kuin kaikenlaisia yhteiskunnan tukia saavilla. 

Vierailija
4/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on huvittavia ennakkoluuloja,
että kaikki yksinhuoltajat, eläkeläiset, työttömät, omaishoitaja on köyhiä !

Omaisuutta on voinut kerryttää aikaisemminkin tai jotku yh:t käy jopa hyväpalkkaisessa töissä.

( Usko puolet mitä näet )

Vierailija
5/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinhuoltaja ole synonyymi vähävaraiselle. Ko. henkilö voi olla palkkatyössä käyvä tai yrittäjä. Voi olla perintöä tai sijoituksia. Voi saada elatusapua.

Vierailija
6/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun ekat neljä viestiä = ap.

Vierailija
7/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yh-äitejä jotka on akateemisesti kouluttautuneita. mm. lääkäreitä.

Vierailija
8/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaaalla

Yh ei ole synonyymi köyhän kanssa.

Vierailija
9/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki yh:t oo köyhiä. Mulla on kolme yh-äitiä työkaverina ja koska it-alalla on hyvät palkat, niin kaikilla on vara asua niin kuin ne haluaa.

Vierailija
10/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim yksityisellä sektorilla työskentelevällä juristilla tai erikoislääkärillä.

Vierailija
11/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka saa kunnalta tukea

Vierailija
12/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisella.

Vierailija
13/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär osti keskusta-asunnon eron jälkeen niin, että sai ennakkoperintöä 15 kEuroa, lahjaksi/lainaksi 5 k Euroa, 3 vuoden elarit etukäteen ja kaikki omat säästöt. Ilman järjestelyjä ei olisi saanut tarpeeksi isoa lainaa. Kesällä tulee 8 vuotta täyteen. Minä olen laskeskellut, että kun laskee lainakulut, yhtiövastikkeet ym varallisuus on karttunut 50 kEuroa. Asumistukea ei ole saanut, mutta ei olisi saanut vuokraankaan. Jos olisi mennyt vuokralle, olisi saanut asunnon lähiöstä. Nyt lapsenlapsi on ollut kävelymatkan päässä koulusta.

Vierailija
14/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä äidillä.

Vierailija
15/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär osti keskusta-asunnon eron jälkeen niin, että sai ennakkoperintöä 15 kEuroa, lahjaksi/lainaksi 5 k Euroa, 3 vuoden elarit etukäteen ja kaikki omat säästöt. Ilman järjestelyjä ei olisi saanut tarpeeksi isoa lainaa. Kesällä tulee 8 vuotta täyteen. Minä olen laskeskellut, että kun laskee lainakulut, yhtiövastikkeet ym varallisuus on karttunut 50 kEuroa. Asumistukea ei ole saanut, mutta ei olisi saanut vuokraankaan. Jos olisi mennyt vuokralle, olisi saanut asunnon lähiöstä. Nyt lapsenlapsi on ollut kävelymatkan päässä koulusta.

Miksi miinus?

Vierailija
16/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elarit etukäteen? Nehän on lapsen rahoja.

Vierailija
17/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt lapsia vain sen verran johon mulla olisi yksinhuoltajana varaa eron/kuoleman vuoksi. Tai miehelläni - mikäli minä kuolisin. Suosittelen kaikille.

Vierailija
18/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mydiäisillä jotka loisii hölmölässä suomalaisten piikkiin tottakai ja maksaa kaiken kela goldilla.

Vierailija
19/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kuluihin kuuluu myös tämän osuus asumisesta.

Vierailija
20/28 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole - ne rahat on tarkoitettu lapsen elatukseen. Minusta elatusta on kodin tarjoaminen lapselle. Se, että isä suostui järjestelyyn kertoo paljon ex-vävystä. Hän halusi auttaa lasta saamaan kodin hyvältä alueelta. Tuota voisi pitää lainana. Onko sillä väliä maksaako äiti lapsen vaatteet palkallaan vai elatusmaksulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan