Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako sähköpotkulautaa ostaa ilman vedenkestävyyttä eli IP suojausta?

Vierailija
28.04.2022 |

Olen ostamassa ja löysin melko hyviä vaihtoehtoja alle 300 mutta niissä ei IP suojausta eli ei kestä vettä kait? Luulisi niiden kuitenkin pienet roiskeet kestävän

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako löytyä kunnon ip suojauksella lautoja.

Omassa laudassa n.750 mainitaan, että ei suositella sateella ajoa, olen kyllä ajanut ja mitään ihmeen ogelmia ei ole tullut.

Itse voi parantaa suojausta johtojen läpiviennin parantamisella, itse tursutin akryllimassa. Toinen ongelmakohta on elektroniikka näyttö/ kaasu jos sieltä pääsee vettä jostain....muuten on aika tiiviin olinen rakenteeltaan.

Mukava peli yhdellä latauksella yli 50km...

Vierailija
2/4 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutus yhtiöt eivät korvaa kun latauksesta syttyy tulipalo vaikka akku olisi sisällä jos ei ip vakuutus ei korvaa. väärä säästö kohde  voi maksaa miljoonia ja tuoda tappo syytteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa laudassa n.750 mainitaan, että ei suositella sateella ajoa, olen kyllä ajanut ja mitään ihmeen ogelmia ei ole tullut.
Itse voi parantaa suojausta johtojen läpiviennin parantamisella, itse tursutin akryllimassa. Toinen ongelmakohta on elektroniikka näyttö/ kaasu jos sieltä pääsee vettä jostain....muuten on aika tiiviin olinen rakenteeltaan.

IP suojaus on siis turha?

Vierailija
4/4 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IP suojaus on siis turha?

Jos löydät laudan jossa olisi IP 5 tai parempi IP6 suojaus, niin tietysti se olisi parempi, kuin ilman suojaa.

Älä aja sateella tai jos sade alkaa ajaa ihan hissukseen, niin ei roisku ja välttelet lammikoita...

En usko, että löytyy noita lautojs. Että olisi kunnon ip suojattuja, kintsut ne kuitenkin puolihuolimattomasti kokoavat...

Lautailun iloa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän