Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radiokanavat huutaa kaupoissa

Vierailija
28.04.2022 |

Saakeli että ärsyttää radioiden pitäminen päällä taustamölynä kaupoissa! Kiinnostaa ihan hitosti ne tekopirteät räkättäjäjuontajat, koko ajan puskevat paskauutiset, aivoton muovimusiikki ym. kaupassakäynnin taustalla... olisi EDES jotain hissimuzakkia! Tai vaikka jotain kaupan mainoskuulutuksiakin kuuntelisi mieluummin. Tai sitten - voitteko kuvitella - ei mitään hälisevää mökää, hiljaisuus, onko sula mahdottomuus tässä adhd-kulttuurissa??!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman huomasin lähikaupassa. juontamista en ole kuullut mutta suomalais naislaulajien lässyttävää tai kissan rääkkäys ulina laulua sitten tuhat kertaa kuultua tuhannen yötä saa valvoa joo.

myös j karjalainen vonkuu. on siis luvat auennut että saavat soittaa näitä "hittejä"

hissi musiikkia olen myös kaipaillut sellaista lounge/ kahvila tausta musiikkia. kunhan ei ole se rikkinäinen lelu kitara ukulele.

Vierailija
2/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonaldseissa ja joillakin huoltoasemilla huutaa musiikki koko ajan kovalla. Ihan s**tanan ärsyttävää. Keskikesällä ei niin haittaa kun voi mennä terassille mutta muuten erittäin syvältä ja poikittain... Ja miten ihmeessä ne työntekijät jaksaa kuunnella sitä autotunetettua pop-ulinaa mitä sieltä kuuluu koko ajan kaiuttimista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kauppa maksanut teostomaksut?

Vierailija
4/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kauppa maksanut teostomaksut?

tämä eli olen luullut että ne on rauenneet kun niin monessa paikkaa saa soittaa...

Vierailija
5/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa soi musiikki niin hiljaa ettei siihen siellä kiinnitä huomiota, mutta sitten kotiin kävellessä alkaa joku laulu soimaan korvamatona ja tajuaa kuulleensa sen kaupassa. Todella ärsyttävää sekin.

Vierailija
6/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisivat edes euroviisumusikkia niin olis kivempaa käydä asioimassa ruokakaupassa. Omasta mielestäni hyvä euroviisumusikkia saa mut aina hyvälle mielelle.

T: euroviisufani

Vierailija
7/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhka-aikaan seisot kassajonossa ja joku Adele, Sanni tai Haloo Helsinki vonkuu täysillä. Hyhhyh.

Vierailija
8/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuhka-aikaan seisot kassajonossa ja joku Adele, Sanni tai Haloo Helsinki vonkuu täysillä. Hyhhyh.

toi haloo Helsinki pitäisi kieltää vedoten suomen perustus lain 7 § toiseen lauseeseen.

Vierailija
9/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse minua!

Vierailija
10/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on adhd ja kauppareissut yhtä tuskaa juurikin tuon ylimääräisen äänisaasteen takia. Jopa mun psykoterapiapaikan aulassa soi Suomipop tai Radio Nova aivan täysiä. Laitoin siitä palautetta, ehdotin tilalle joko hiljaisuutta tai luonnon ääniä. Eivät suostuneet, koska se mökä on tarkoitettu peittämään se ettei terapiahuoneista kuulu odotustilaan ääniä.

Vissiin se on niin, että neurotyypilliset nauttivat Aamulypsystä, jatkuvista huippukivan mainoksista ja edm-renkutuksista. Kaikki ei adhd-kaverini tykkäävät ainakin..

Vierailija
11/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palaute!

Vierailija
12/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow! En ole vielä ikinä kuullut radion soivan kaupoissa, ainoat mitä yleensä siellä kuulee on: pyydämme anteeksi aiheetonta hälytystä jne....

Vierailija
13/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyiset ei tajua häiriintyä? Hivuttava melusaasta ok?

Vierailija
14/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se peittää "sisäisen puheen", joilkakin on kuulemma runsasta ja melutörky kelpaa sitä peittämään.

Vierailija
15/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjät ei jaksa asiakkaita, vääntää volyymiä omin päin... häätää asiakkaat.

Mutta millainen kauppias ei valvo.

Vierailija
16/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin ruokakauppaa ihan sen vuoksi, kun  aina oli päällä Radio Nova. 

Vierailija
17/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow! En ole vielä ikinä kuullut radion soivan kaupoissa, ainoat mitä yleensä siellä kuulee on: pyydämme anteeksi aiheetonta hälytystä jne....

Tämä! Ja edelleen ne taukoamattomat maskikuulutukset. Ihan kuin oltaisiin jossain neukkulandiassa. Voisko ne jo pikkuhiljaa lopettaa!

Vierailija
18/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi sitä älämölöä pitää tulla kaupoissa ja vielä niin kovalla ettei omia ajatuksiaan meinaa kuulla! Täällä paikallisessa Tokmannissa ja Supermarketissa on välillä volat ihan kaakossa, ja soittavat jotain hemmetin ISKELMÄÄ. Eikä siinäkään vielä mitään, mutta kun tää iskelmä on jostain 70 luvulta tai vieläkin aikaisemmin, siis todella raivostuttavaa, ärsyttävää, vanhanaikaista ja kamalaa. Tokmannilla varsinkin soi välillä jotkut sota-ajan itkuvirret, ja ne soi niin lujaa ettei ihan oikeasti voi olla niitä kuulematta. 

Monta kertaa olen jättänyt ostosreissuni kesken tämän takia, ja poistunut kaupasta kun ei kertakaikkiaan pysty enää olemaan siellä tämän melusaasteen takia. Miksi ei vaan voi olla ilman mitään taustamökää??? Voisko joku kauppias vastata?????

Vierailija
19/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään, että kaupoissa yms. soi radio. Toki jossain myymälöissä volyymit on kyllä liian kovalla.

Aivan kamalaa se hissimusiikki! Esim. Halpahallissa oli joku aika sitten juuri tuota. Olin positiivisesti yllättynyt kun eräänä päivä taustalta kuuluikin ihan jotain normibiisejä sen torvimusiikin sijaan.

Ahdistavaa jos ei ole mitään musiikkia. Esim. kenkäkaupassa ainoana asiakkaana kuolemanhiljaisessa myymälässä. Myyjä vaan seuraa tiskin takaa katseellaan kuin hai laivaa ku yrität sovitella kenkiä.😬

Olin itse joskus yhdessä ruokakaupassa töissä ja siellä oli valmis soittolista, jota sitten kuulutettiin päivän mittaan. Koko ajan ne samat biisit. Radio olis ollut kiva. Toki tuokin oli sata kertaa parempi kuin se mikälie je3sushissimusiikki.

Vierailija
20/21 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän