Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kodista pitää tehdä hotelli?

Vierailija
28.04.2022 |

Miksi "hotelliverhot", "hotellisänky" ja "hotellisisustus" ylipäätään? Koti on koti eikä hotelli. En ymmättä. Kertokaa!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen saa sisustaa haluamallaan tavalla?

Ei saa.

Kerro ihmeessä mikä on tämä ainoa oikea sisustustyyli niin voimme ottaa oppia tai yökötellä.

En kerro. Pidän sen salaisuutena.

Vierailija
22/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tämä tyylisuuntaus ole jo niin mennyttä maailmaa? Lukuun ottamatta tosiaan tuota ylellistä Ritz-tyyliä, joka kestää aikaa ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva naureskella, kun beigetyttöset hehkuttavat toisilta kopioituja tylsistä tylsimpiä beigejä laattaverhojaan somessa ja huokailavat kun on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanat, että....... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
24/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa.

Kukas se sinä olet kieltämäänkään :D

Sisustuspoliisi

Kierrätkö kaikkien kodit, että löytyykö oikea tyyli? Joutuuko vankilaan vääränlaisesta sisustamisesta?

Vierailija
25/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin ulkomailla kylppärit pitää olla tyyliä SPA. Sekin varmaan jossain vaiheessa leviää tänne.

Spa-tunnelma katoaa siinä silmänräpäyksessä, kun aviomies käy hikilenkin jälkeen pyöräyttämässä pallinkarvat pitkin kylppärin seiniä.

Vierailija
26/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa.

Kukas se sinä olet kieltämäänkään :D

Sisustuspoliisi

Kierrätkö kaikkien kodit, että löytyykö oikea tyyli? Joutuuko vankilaan vääränlaisesta sisustamisesta?

Kyllä. Liian vääränlaisesta sisustamisesta voi saada elinkautisen.

Vierailija
27/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän siitä, että sisustus kertoo ihmisen persoonasta jotain. Hotellisisustus ei kerro mitään. Hotellisisustaja on persoonaton zombi.

Kylläpäs sinulla menee tunteisiin.

Voiko oikeasti olla niin, että et hahmota ihmisillä olevan erilaisia mieltymyksiä? Ulottuu ihan jokaiselle elämän osa-alueelle. Toiset tykkäävät simppelistä ja eleettömästä, toiset muusta.

Vierailija
28/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa.

Kerro ihmeessä mikä on tämä ainoa oikea sisustustyyli niin voimme ottaa oppia tai yökötellä.

No tämänhän te epävarmat massalampaat haluaisitte kuulla. Miettikääpä ja visioikaa itse oma persoonallinen sisustustyylinne. SE on se juttu. Ei muilta kopiointi.

Vierailija
29/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sisustamalla "hotellimaisesti" haetaan tyylikkyyttä tai muuta vastaavaa. Mulle hotellimaisesta sisutuksesta tulee mieleen persoonaton tila, jossa ei näy mitään tavallisen elämisen jälkiä, ja jossa vain käydään ja lähdetään pois.

Totta. Meinaa tulla oksennusta suuhun, kun pikkupimpsukat tulevat innosta pinkeinä ostamaan hotelliverhoja. Sitä samaa tylsää muovitettua beigen väristä pimennyskalvoa sekä kylkeen päivettyneen sävyistä valoverhoa. Hoooooooooooooooooohhoijaa. On tyylikästä - on!

Katsoin Siepon uutta kotia, siellä sitä beessiä on niin että tuntuu. On kyllä yhtä mauton kun on emäntäkin.

Vierailija
30/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän siitä, että sisustus kertoo ihmisen persoonasta jotain. Hotellisisustus ei kerro mitään. Hotellisisustaja on persoonaton zombi.

Kylläpäs sinulla menee tunteisiin.
Voiko oikeasti olla niin, että et hahmota ihmisillä olevan erilaisia mieltymyksiä? Ulottuu ihan jokaiselle elämän osa-alueelle. Toiset tykkäävät simppelistä ja eleettömästä, toiset muusta.

Siellä hotellisisustaja vaahtoaa. Osui ja upposi.

Vierailija
31/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autenttista hotellitunnelmaa lisää se, että jätätte spermat kuivumaan yöpöydän ja sängynpäädyn kylkiin. Samoin olut- ja viiniroiskeita seinälle, kuivuneita juomalasirinkuloita pöytätasoille sekä häpykarvoja ja hiuksia vuodevaatteiden ja pyyhkeiden lomaan - ehkä myös ikkunaverhoihin.

Sinäpäs hienoissa hotelleissa yövyt.

Vierailija
32/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sisustamalla "hotellimaisesti" haetaan tyylikkyyttä tai muuta vastaavaa. Mulle hotellimaisesta sisutuksesta tulee mieleen persoonaton tila, jossa ei näy mitään tavallisen elämisen jälkiä, ja jossa vain käydään ja lähdetään pois.

Totta. Meinaa tulla oksennusta suuhun, kun pikkupimpsukat tulevat innosta pinkeinä ostamaan hotelliverhoja. Sitä samaa tylsää muovitettua beigen väristä pimennyskalvoa sekä kylkeen päivettyneen sävyistä valoverhoa. Hoooooooooooooooooohhoijaa. On tyylikästä - on!

Katsoin Siepon uutta kotia, siellä sitä beessiä on niin että tuntuu. On kyllä yhtä mauton kun on emäntäkin.

Ja wannabesiepot jo kohta säntäävät haalimaan tägättyjä tuotteita ja tuotemerkkejä myös itselleen, jotta saavat samanlaiset.

Vierailija
33/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman erikoista pahoittaa mielensä toisten sustuksista

Vierailija
34/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman erikoista pahoittaa mielensä toisten sustuksista

SISUSTUKSISTA.

Vierailija
35/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa.

No tämänhän te epävarmat massalampaat haluaisitte kuulla. Miettikääpä ja visioikaa itse oma persoonallinen sisustustyylinne. SE on se juttu. Ei muilta kopiointi.

Ei tarvitse olla spesiaalia tai persoonallista, on ihan OK tehdä helppoja ja turvalliselta tuntuvia hankintoja.

Tärkeintä että itse tykkää, ja ei hanki laadutonta kertakäyttötavaraa.

Vierailija
36/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kuulostat mauttomuuden huipulta. 

Vierailija
37/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen miksi sisustuksen tai vaatetuksen pitäisi olla niin kauheen persoonallista. Jos haluaa ilmentää persoonallisuuttaan niiden kautta niin ok. Jotkut kuitenkin haluaa vain kodin missä on omasta mielestä miellyttävää olla ja joka näyttää siistiltä, jotkut taas haluaa ainoastaan käytännöllisyyttä ja kaikki muu on toisarvoista. Jos tykkää hotellisisustuksesta niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
38/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hotellisisustus on kiva. En ole ollenkaan kiinnostunut sisustamisesta, ja haluan vain siistin kodin, jossa on laadukkaat ja kestävät huonekalut. Ainoa mitä hankin on taide ja kirjat. Ei kiinnosta vaihdella sohvatyynyjä tai tuikkukippoja joka vuodenaikaan sopivaksi.

Vierailija
39/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä haetaan sitä sellaista arjen luksusta. Monille hotellissa käyminenhän on luksusta; valkoiset lakanat, laadukkaat petivaatteet ja kylpytakki, selkeä seesteinen sisustus ilman sotkua jne. Haetaan lomatunnelmaa kotiin.
Ja ei kai kukaan hotellisisustuksesta puhuessaan ajattele mitään rupusia 90-luvun holiday clubin hotelleja vaan vähän tasokkaampia paikkoja.

Vierailija
40/48 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on jonkinlaista perfektionismia ja näyttämisen halua. Ja toki myös sitä, että rahaa riittää luksustyyliin. Mun koti on nukkavieru ja sisustettu muiden vanhoilla kalusteilla, jotka olen saanut ilmaiseksi. Kertoo lähinnä siitä, että olen köyhä :D