Kertokaa olenko mennyt sekaisin vai mitä, kun luulen nähneeni ufon taivaalla.
Olen hieman ymmälläni eilis päivän tapahtumasta. En oikein muista muuta kuin että näin jotain liikettä taivaalla. Aluksi ajattelin sen olevan vain tähti mutta se tuli vain lähemmäksi. Sitten säikähdin että näinkö tässä käy, hyökkääkö alienit tänne. Onko pää pehmentynyt vai onko tälle joku luonnollinen selityskin?
Kommentit (15)
Mun äitini 76v uskoo näihin ufoihin.
Taivaalla tapahtuu erilaisia sääilmiöitä. Rauhoitu.
Kerrotko lähemmin ilmiöstä?
Näit jotakin, mikä hämmensi sinua.
Taivaalla näkyy monenlaista.
Trolli, ei yhtään epämääräisemmin voisi kertoa.
Iridium-satelliittipuhelinjärjestelmää varten alynperin laulaistut satelliitit ovat kummastuttaneet monia.
Niissä on isot aurinkopaneelit ja ne heijastavat valoa niin, että satelliitti kulkiessaan taivaalla kirkastuu erittäin kirkkaaksi himmeten jälleen.
Nämä kirkkauden muurokset moni havaitsija tulkitsee suunnan, nopeuden ja etäisyyden rajuiksikin muutoksiksi.
Kohti tulevan lentokoneen valonheitinkin voi näyttää tosi oudolta.
Olen minäkin joskus nähnyt. Mökillä, kirkas tähtitaivas, ei valosaastetta. Kirkas valo lipui taivaalla, ajattelin ensin että se on vain jostain syystä kirkkaampi satelliitti. Seurailin hetken ja se teki 90 asteen käännöksen ja kiihdytti vauhtiaan. Kaippa se oli sit ufo :)
Niin, näit siis tunnistamattoman lentävän esineen, onhan noita nähty, minäkin. On nähty, eikä sen kummosempaa tapahtunut.
Et. Ufot ja avaruusoliot on totta.
Ufoja ei ole ole olemassa. Eikä kummituksia.
Kyllä ufojakin varmasti on, mutta tuota liikkunutta valoa epäilisin ensisijaisesti droneksi.
Se voisi olla satelliitti, drone, venäjän tai länsimaiden laite, avaruusasema, meteoriitti, tähti, säähavaintopallo, foliopallo, lintu tai sitten jos se olisi "ufo", voisi olla positiivinen tai negatiivinen. Tuskin kuitenkaan sinua mukaan ottamassa, varsinkaan jos et lipitä alkoholia kuin sieni tai käytä mitään aineita. Eli olet turvassa vaikka näkisit jotain taivaalla. Voisit kai tutkiakin mitä siellä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ufoja ei ole ole olemassa. Eikä kummituksia.
Ihmiset useinkin näkevät taivaalla jotain, mitä eivät tunnista.
Ufoja siis kiistatta on.
U.F.O. = unidentified flying object
Näissä reptiloid- tarinoissa on ilmeisesti jotain perää. Katsokaa Vatikaanin reptiloid-arkkitehtuuria. Eikö olekin hauska yhteensattuma? Vatikaanissa on jotain pahaa.
Se oli demoni. Yrittävät eksyttää ihmisiä.