Vitalis voide pilattu?
Onko muita käyttäjiä jotka huomanneet saman? Olen käyttänyt vuosia huulirasvana, käsirasvana ym. ja ostin nyt uuden purkin niin tuote oli muuttunut! Aina siinä on ollut sellanen mummohaju mutta nyt haju oli tosi pistävä ja voimakas entiseen verrattuna, samoin suuhun tuli paha maku kun laittoi huulille. Lisäksi koostumus oli muuttunut ohuemmaksi. Klassikko on pilalla :(
Kommentit (28)
Ostin just pari päivää sitten vitalis purkin ja oli aivan hirveen hajusta. Vasta sitten luin näitä keskusteluja että ei enää sama tuote ja että on tullut uutuutena tutulla hajulla oleva vitalis. En nyt ole varma mitä erää ostamani oli (ei ollut sydäntarraa päällä). Oli ihan samannäköinen keltainen purkki kuin aina ennenkin eikä mitään varoitusta että olisi mitenkään muutettu. Kävin vielä varmuudeksi tarkastamassa sen sydäntarrallisen (tuttu tuoksu). Ei mielestäni ollut se vanha tuoksu. Ja eikä ollut parafiinia tuoteluettelossa näissä kummassakaan uudessa (jota vanhassa oli). Eli pilattu mikä pilattu. Enkä ainakaan itse enää osta vitalista jota varmaan 40 vuotta olen joka päivä huuliin laittanut. Tarvis vaan löytää joku uusi hyvä huulivoide jonka hajua näin migreeniä sairastavakin voi sietää.
Ostin tätä tänään. Lapsena tätä oli aina kotona. Mikä pettymys!!! Väri oli sama , mutta mikä tuo HAJU on?? Todella pistävä
Juuri eilen loppui vanha Vitalis purkki. Netistä olin verkkokaupasta tilannut syksyllä uuden purkin jo odottamaan. "Tuttu tuoksu" sydän oli kannessa mutta tuoksui parfyymille ei samalle mille ennen. Ei pysty naaman lähelle tuomaan sen verran ottaa tuoksu nenään. Ei ollut tietoa tuoksun/koostumuksen muuttamisesta ennen kuin googlasin kun ihmettelin outoa hajua. Luulin jo että kesällä sairastettu korona on vääristänyt hajuaistin mutta ei.
Harmittaa. Toivottavasti palautuu se vanha tuoksu Vitalikseen, sopi hajuherkällekin. Paras huulirasva purkki jota käyttänyt parikymmentä vuotta jo....
Olen samaa mieltä,miksi tuoksu otettu pois?Vitalis aivan pilalla,oli viimeinen purkki minkä ostin.Olen ennen käyttänyt sitä vuosikausia.
Kyllä olen huomannut,aivan pilalla koko tuote
Äidilläni oli tapana 80-l laittaa tuota voidetta sen ajan oppien mukaan naamaani "pakkasvoiteeksi." Myöhemmin toki on uutisoitu, että se voi edesauttaa paleltumien syntyä. Itselläni aina posket kylmettyivät lapsena ja punoittavat nykyäänkin herkästi. Tuoksu tuossa voiteessa oli kyllä miellyttävä ja tuttu.
Vitalis ostettu helmikuussa 2024. Tuoksu on vaihdettu, roskiin. Voi hölmöt!
Muutettu kai palautteen takia v 2023 taas "ennalleen"! Itsellä tosi vanha. Onko tuodta ihan uudesta kokemuksia jollakin?