Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin elämäntapavalmennusta, jossa ei tule ruokavalio- ja treeniohjelmaa

Vierailija
28.04.2022 |

Etsin elämäntapavalmennusta, jossa harjoitellaan asia kerrallaan uusia hyviä elämäntapoja pysyvästi osaksi arkea. Tähän asti kaikki valmennukset jota olen löytänyt, ovat sellaisia jossa läväytetään kerralla ravinto- ja treeniohjelma ja se muuttaisi kerralla arjen. Tiedän kokemuksesta että kuuriluontoiset ohjelmat eivät sitouta loppuelämäksi, ja minulla ei ole kiire muokata kehoa, vaan nimenomaan haluaisin opetella tapa kerrallaan pysyviä muutoksia arkeen.Toivottavasti joku hoksaa mitä haen ja osaa vinkata jos tällaisia on hankittavissa! Elän kiireistä arkea, olen sekä asiantuntijatyössä että opiskelen työn ohessa ja toimin myös vapaalla luottamustehtävissä. Tiedän että minulla ei ole jaksamista lähteä sellaiseen että heti huomisesta lähtien pitäisi katsoa joltain paperilta saman tien uusi ruokavalio ja sitoutua juuri tiettyyn treeniohjelmaan. Koska painoni on aina jojoillut, haluaisin nimenomaan opetella pysyviä muutoksia osaksi elämääni, ja sitä kautta myös ajan kanssa sekä pudottaa painoa, että elää terveellisemmin myös silloin kun on kiire.Minulle paras tulos valmennuksesta olisi omien arjen tapojen pysyvä muutos.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka sinulle tuon haluamasi ohjelman keksii, on NERO sillä esimerkiksi painonpudotus ilman minkäänlaista ruoan tarkkailua tuntuu ihan ufojutulta.

No miten olisi jos punnitsisit itsesi kiireisinäkin aamuinasi tarkalla vaaalla ja korvaisit jotkut iltaruuat porkkanoilla ja kraanavedellä? Vaikka 2 kertaa viikossa? Ja pakottaisit itsesi joka viikko joko lauantaina tai sunnuntaina kiireesikin keskellä 3 tunnin paussille kävelläksesi 5 km reippaasti yhteen suuntaan, istuaksesi johonkin kahville (tai salaatille tai) tunniksi romaanin tai ammattikirjallisuuden kera, ja kävelläksesi sitten taas kotiin.
Muuta en keksi. Mutta tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Hannu Gandhille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi