Olen laihtunut 8 päivässä 4,7kg
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laihtunut kuukaudessa kolme kiloa. Ei oo kovin hyvin, mutta en pysty menemään alle 1200- 1400 kcal/päivä, tulee liian huono olo ja mitään ei jaksa :(
Mä olen pudottanut heinäkuusta 40 kiloa enkä ole kertaakaan laskenut kaloreita.
Mulla on "vain" kymmenen kiloa pudotettavaa ja ruokavalioon ei ole aikaisemminkaan kuulunut hirveesti mitään ylimääräistä (esim. kun työkaveri lopetti oluen juomisen ja karkin syömisen, se laihtui 10kiloa. Minä juon olutta harvoin, en edes joka kuukausi ja karkkia syön puolikkaan pussin viikossa. noiden jättäminen pois ei auttaisi), joten kaloreiden laskeminen, eli käytännössä annoskokojen pienentäminen, on varmaan ainoa tapa mulle saada kilot alas.
Joo, jos haluat tehdä asiat mahdollisimman vaikeasti ja typerästi. Jos et, tutustu paastoon.
Mulla on tään kanssa käytössä 16:8 jo, kiitos vain :)
Kuulostaa siltä, että teet sitä väärin. Ja jos 16:8 ei tehoa --> 18:6, 20:4 tai OMAD. Joillain se sokeriaineenvaihdunta ja rasvanpoltto on häiriintyneempiä kuin toisilla. Rasva ei kuitenkaan pala ennen kuin opetat kehosi polttamaan rasvaa.
Olet TODELLA ylipainoinen ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laihtunut kuukaudessa kolme kiloa. Ei oo kovin hyvin, mutta en pysty menemään alle 1200- 1400 kcal/päivä, tulee liian huono olo ja mitään ei jaksa :(
3 kg kuukaudessa on ihan ok. Ja ei tuon alle pidäkään mennä, ei mikään nälkäkuuri ole hyvä laihdutuskeino pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on "vain" kymmenen kiloa pudotettavaa ja ruokavalioon ei ole aikaisemminkaan kuulunut hirveesti mitään ylimääräistä (esim. kun työkaveri lopetti oluen juomisen ja karkin syömisen, se laihtui 10kiloa. Minä juon olutta harvoin, en edes joka kuukausi ja karkkia syön puolikkaan pussin viikossa. noiden jättäminen pois ei auttaisi), joten kaloreiden laskeminen, eli käytännössä annoskokojen pienentäminen, on varmaan ainoa tapa mulle saada kilot alas.
Joo, jos haluat tehdä asiat mahdollisimman vaikeasti ja typerästi. Jos et, tutustu paastoon.
Kuulostaa siltä, että teet sitä väärin. Ja jos 16:8 ei tehoa --> 18:6, 20:4 tai OMAD. Joillain se sokeriaineenvaihdunta ja rasvanpoltto on häiriintyneempiä kuin toisilla. Rasva ei kuitenkaan pala ennen kuin opetat kehosi polttamaan rasvaa.
Minä en hirveesti kyllä lähtisi enää tuota aikaikkunaa rajoittamaan, koska jo tämän kanssa pitää tarkkaan suunnitella elämää, koska olen huomannut että esim. salilla (3 kertaa viikossa käyn) tuloksiin vaikuttaa todella paljon se, mihin aikaan syön ja mitä syön. Samoin kestävyysurheilussa, teen 1,5 - 2 h pyörälenkkejä pari-kolme kertaa viikossa ja syöminen vaikuttaa siihenkin, miten jaksaa polkea. Olen miettinyt, että voi olla jopa niin, että tämä paastoaminen yhdistettynä matalaan kaloritasoon voi olla mun ongelma. Jos näyttää, että paino ei ala pudota, niin jätän paastoamisen.
Irrotit jalan?
Tyhjä pää seuraavaksi.
Vauhti näkyy naamassa iäkkäällä ainakin 😵😣
On tämä ihmisen aineenvaihdunta kyllä kummallinen; Itse jätin KAIKEN turhan napostelun pois viikko sitten ja olen tietoisesti lisännyt kasvisten syöntiä. Muuten ruokavalio on ollut ihan tavallinen, normaalia kotiruokaa kuten yleensäkin. Selvästi kevyempi olo, mutta vaa'alla paino noussut puoli kiloa. Prkl, jatkan siis keksien ja karkin puputtamista, jos paino kerran pysyy niillä samoissa lukemissa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vesipaastolla, niin joo onnistuu. Ehkä jopa 7 kiloa.
Eipä muuten onnistu. Ihminen kuluttaa noin 2000 kcal päivässä x 7 = 14 000 kcal. Tämä on kaksi kiloa rasvaa. Vesipaastolla tuskin liikut hikihatussa ylimääräistä.
Ok. Ehkä 4 kiloa. Ja tuohan riippuu painosta...
Vierailija kirjoitti:
Tuo 4.7kg ei ole rasvaa ja läskiä. Suurinosa on nestettä.
Kyllähän minä sen nyt tiedän. Mutta vaaka näytti 4,7kg vähemmän mitä 8 päivää sitten.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen juu aika lihava. 8 päivää sitten painoin 87,2kg ja, nyt 82,5kg. Pituutta 158cm. Suunta on vain alaspäin. Tavoitepaino sitten joskus on 60kg eli vain reilu 20kg pois, ei paha.
ap
Et ole. Laihtuminen on rasvan menetystä, jossa 1 kg vaatii -7000 kaloria. Paino on voinut laskea tuon verran, jos elimistön nesteet poistuneet paljon samoin suolisto tyhjä.
Ihmiset tuijottavat usein vaakaa ja painon saa laskemaan esim. diureeteilla, ei ole mitään laihtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juu aika lihava. 8 päivää sitten painoin 87,2kg ja, nyt 82,5kg. Pituutta 158cm. Suunta on vain alaspäin. Tavoitepaino sitten joskus on 60kg eli vain reilu 20kg pois, ei paha.
ap
Hae apua ravitoterapeutilla, tuolla asialla en kehuis. Oikein voit ehkä päästä pysyvään muutokseen.
Vai haluatko kertoa meille, milloin olet lihonut 4,7kg?
Vierailija kirjoitti:
On tämä ihmisen aineenvaihdunta kyllä kummallinen; Itse jätin KAIKEN turhan napostelun pois viikko sitten ja olen tietoisesti lisännyt kasvisten syöntiä. Muuten ruokavalio on ollut ihan tavallinen, normaalia kotiruokaa kuten yleensäkin. Selvästi kevyempi olo, mutta vaa'alla paino noussut puoli kiloa. Prkl, jatkan siis keksien ja karkin puputtamista, jos paino kerran pysyy niillä samoissa lukemissa :)
Jospa alkaisit syömään epätavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa alkaisit syömään epätavallisesti.
Jos suolisto on täynnä, painoa voi olla jopa pari kiloa enemmän kuin esim ripulin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo 16:8 tarkoittaa? t. laihdutusta yrittävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin leivän syönnin vähälle viikko sitten. Aamulla vain kaksi palaa.
Kahviherkut pois. Näin paino nyt 2 kg kevyempi.Hiilihydraatit sitovat nestettä kehoon. Tuosta on rasvaa tuskin grammaakaan.
Sillä ei taas ole mitään väliä. Ylipainoa minulla n. 3 kg ja nyt on niin keveä olo.
Katsotaan mitä viikon kuluttua.
Tuo 4.7kg ei ole rasvaa ja läskiä. Suurinosa on nestettä.