Onko hullua rakastua mieheen, joka on todellinen renttu?
Pitää naisia lähinnä panoina, arvostaa joitakin omalla tavallaan (näin ilmeisesti myös minua, mutta en tiedä..).
Onko kukaan saanut kesytettyä tällaista miestä omakseen? En halua muuttaa häntä, mutta haluaisin olla hänelle jotain muutakin kuin pano.
Kommentit (17)
rasittavaa ja ahdistavaa. Tiedän, etten voi vaatia häneltä mitään, enkä halua häntä ahdistella, mutta.. kun ne tunteet!
Lisää kokemuksia tällaisista miehistä? ap
ketään ei pysty pelastamaan eikä muuttamaan. jos mies ei arvosta naisia, ei hän sinuakaan siis tule arvostamaan. olet hänelle vain esine, jonka tunteillaei ole niin merkitystä, etenkään sen jälkeen kun on saanut sut koukutettua itseensä.
voin kertoa, mitä suhteenne tulisi olemaan.. itkua, kyyneleitä, tuskaa, surua, pirstoutuneita unelmia, rikottuja lupauksia..petosta, valhetta, hetkittäisiä piinaavan rakkauden tunnetta (sinun puoleltasi)..kauniita merkityksettömiä sanoja..
jos haluat todella kiduttaa itseäsi, niin suhde hänen kanssaan on takuuvarma keino. musta vain tuntuu ettet usko minua, et mitään mitä olen kirjoittanut. sinä haluat suhteen tuon miehen kanssa ja luulet että mies muuttuu, kohtelee sinua toisin ja tässä on elämäsi suurin rakkaustarina..
sinä yönä, kun itket tuon miehen takia, etkä pysty nukkumaan kun paha olo riivaa sisintäsi, pettymys velloo sisälläsi etkä tiedä missä miehesi jälleen on, muista minut ja tämä viesti.
Vierailija:
rasittavaa ja ahdistavaa. Tiedän, etten voi vaatia häneltä mitään, enkä halua häntä ahdistella, mutta.. kun ne tunteet!Lisää kokemuksia tällaisista miehistä? ap
hänessä on hellätkin puolensa, mutta tiedän ja yritän muistaa, ymmärtää realiteetit. hyvä kun joku puhuu järkeä.. pakko vaan yrittää unohtaa koko mies. :(
ap
Minä olen yhden rentun kans ollut monta vuotta, joka kyllä rakasti minua ja olin hänelle tärkeä.
Silti sitä ei kyllä käytöksestä huomannu. Kaikkea tuota, mitä yksi kirjoittaja pitkästi kirjoitti, koin myös minä.
Eli sanoisin että hullua on, se on itselle niin pirun rankkaa..
On hullua, älä tee sitä virhettä. Itse tuhrasin 6 vuotta parhaasta nuoruudestani rentun narsistin kanssa ihan hukkaan. Niistä on vielä niin niin pirun vaikea päätä eroon, mäkin tein lähtöä viimeiset 4 vuotta. Onneksi viimein onnistuin kiskaisemaan itseni irti hänestä.
mies oli renttu kun tavattiin, molemmilla suhde just kariutunut ja ei haluttanut sitoutua. Oltiin panokavereita joka sopikin molemmille hetken... kunnes mä rakastuin mieheen.
Mies ei halunnut rakkaudesta tai sitoutumisesta kuulla sanaakaan ja mä olin onneton koska olisin halunnut oikeasti seurustella.
Kielsin kuitenkin itseltäni nämä tunteet ja jatkettiin vanhaan malliin. Kummallakaan ei kuitenkaan ollut muita.
Miehellä oli vielä jonkin asteinen huume ongelma joka mietitytti...
Pari vuotta mentiin niin että pantiin ja hengailtiin... mies teki selväksi ettei halunnut mitään muuta.
Sitten, jostain syystä mies sanoi että nyt loppui pelleileminen ja mä muutan sun luo. Hän oli valmis sitoutumaan ja huumeetkin oli jo jääneet taakse. Siitä ollaan nyt oltu 5 vuotta naimisissa ja yhden lapsen onnelliset vanhemmat.
Kun jälkeenpäin on juteltu niin kävi ilmi että mies oli niin katkera erostaan ja ei uskaltanut sitoutua ennenkuin oli minusta aivan varma.
Halusi olla " vapaa" vaikka piti minusta paljon.
Nyt siis kaikki on hyvin. Eli voi renttukin siitä muuttua, mutta en väitä että jokaisen kohdalla näin olisi. Mulla kävi hyvin!
Itse olin ihanaan renttumieheen aivan hirveän rakastunut nuorena. Hän oli upea rakastaja, hellä, osasi puhua kauniita, oli todella syvällinen ja tunteellinen. Veti jalat altani joka kerta kun näin hänet.
Sattumusten summien kautta tiemme erkanivat, mutta tunsin häneen rakkautta vuosikausia samalla kun seurustelin muiden kanssakin. Tunne oli molemminpuolinen, ilmassa oli aina valtavasti sähköä, kun tapasimme. Tunsin raastavaa rakkauta häntä kohtaan.
Tapasin hänet kesällä, pitkästä aikaa. Kuuntelin hänen puheitaan, elämästään ja ajatuksistaan. Ihana, herkkä mies mutta niin ketku! Oli pettänyt kai melkein jokaista tyttöystäväänsä, hirveitä mustasukkaisuusdraamoja jne. Ja sen vihdoin tajusin: ONNEKSI en jäänyt hänen kelkkaansa! En olisi ikinä voinut olla hänen kanssaan niin onnellinen kuin olen nyt. Vaikka se ihana rakkaus renttua kohtaan on riipaisevan ihanaa, se ei mitenkään korvaa turvallisuutta ja vakautta, mikä noista suhteista usein puuttuu.
Ajattele tulevaisuuttasi eteenpäin. Luottamus, vakaa suhde ja turvallisuuden tunne on hirveän tärkeää jos ajattelee pidemmälle elämää. Älä syökse itseäsi hirveään sydänsuruun ja ongelmiin.
Katkaise suhde ja ala kiikaroida sellaisia miehiä, jotka sinusta oikeasti välittävät ja arvostavat ja ovat luottamuksesi arvoisia. Irtautuminen tuollaisesta suhtesta on hirveän vaikeaa, mutta tee se!!
On silkkaa itsepetosta kuvitella että itse ois jotain muuta tälle kuin pelkkä hyötyesine. Vika ei ole sinussa vaan hänessä.
Kannatta aina katsoa miehessä hänen taustaansa jos haluaa siis onnellisen parisuhteen. Rentun kanssa se harvemmin onnistuu. Kannattaa tutkailla itseään, kuinka hyvänä sinä pidät itseäsi, miten sinä arvostat itseäsi?!
Hyvä tasapainoinen mies tulee yleensä tasapainoisesta perheestä ja hänellä ei ole taustallaan rivi exiä muutenkaan epäonnistuneita suhteita, joista hänellä on vaan pahaa sanottavaa ja hän kunnioittaa kaikkia ihmisiä tasapuolisesti.
Minulla on hiukan samanlainen tarina, minun renttuni muuttui. Mutta ymmärrän, että se on äärimmäisen harvinaista ja minulla oli mahtava tuuri!
Nyt oikein hirvittää ajatella taaksepäin, mitä jos hän ei olisikaan muuttunut? Olisin aikamoisessa kiipelissä tällä hetkellä. Toista kertaa en sellaista riskiä uskaltaisi ottaa.
on tämä niin tyhmää ja rasittavaa, mutta kuitenkaan en voi olla ajattelematta, että entä jos.. :(
ap
Itse tuhlasin parhaat vuoteni renttuun. Kadun sitä koko elämäni.
Kemia ja himo voi olla tosi voimakkaita ja niitä voi olla vaikea vastustaa, mutta todellinen rakkaus edellytttää kuitenkin jonkinasteista kunnioitusta ja todelllista yhteistä tulevaisuutta.
Tiedän itse, että minun on vaikea erottaa noita toisinaan.
vuosien terapiaa koota itsetuntoni sirpaleita äärimmäisen ristiriitaisen suhteen jälkeen.
Älä sekaannu tuollaiseen mieheen, pelkkää harmia ja murhetta siitä vain on.
Toista ei voi muuttaa ja jossain vaiheessa saatkin maksaa karvaasti.