Miksi täältä poistettiin aloitus kun kysyin että tuleeko nyt avoimeksi esim. toimistotöitä kun sairaanhoitajat eroaa?
Mikähän siinäkin nyt sitten oli väärin. Oliko väärin kyselty työn perään.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin vaatia niistä samoista hommista joita ne hoitsut on tehnyt, jos on kuitenkin oman alan hommia muuten samaa liksaa. Eli sellaisista toisen alan töistä joita hoitsut on omineet. Monissa maksetaan paljon huonommin yleensä.
Kuule, voit olla helvetin varma, että hoitajat eivät ole omineet mitään toimistohommia.
Ne heille langenneet, kun osastosihteereitä on johtjajat vähentäneet, ja vähennetty siksi, että saadaan säästöä.
Hoitajilla on taatusti tarpeeksi töitä tietokoneilla jo pelkästään hoitoon kuuluvissa erilaisissa kirjauksissa, joita on mieletön määrä.
Mitään lisätöitä hoitajat eivät itse ole itselleen ole haalineet.
Nuo määräykset ja käskyt ja töiden muutokset ja lisäykset tulevat ylemmältä taholta, johtoportaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin vaatia niistä samoista hommista joita ne hoitsut on tehnyt, jos on kuitenkin oman alan hommia muuten samaa liksaa. Eli sellaisista toisen alan töistä joita hoitsut on omineet. Monissa maksetaan paljon huonommin yleensä.
Kuule, voit olla helvetin varma, että hoitajat eivät ole omineet mitään toimistohommia.
Ne heille langenneet, kun osastosihteereitä on johtjajat vähentäneet, ja vähennetty siksi, että saadaan säästöä.
Hoitajilla on taatusti tarpeeksi töitä tietokoneilla jo pelkästään hoitoon kuuluvissa erilaisissa kirjauksissa, joita on mieletön määrä.
Nuo määräykset ja käskyt ja töiden muutokset ja lisäykset tulevat ylemmältä taholta, johtoportaasta.
Mä olen ainakin nähnyt että hoitajat tekee toimistotyöt terveysasemilla ja hoitaa asiakaspalvelun. Siellä tiskin takana konetta näpyttää hoitajat. Kyllä ne ajanvaraukset ja laskutukset hoituu muiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo määräykset ja käskyt ja töiden muutokset ja lisäykset tulevat ylemmältä taholta, johtoportaasta.Mä olen ainakin nähnyt että hoitajat tekee toimistotyöt terveysasemilla ja hoitaa asiakaspalvelun. Siellä tiskin takana konetta näpyttää hoitajat. Kyllä ne ajanvaraukset ja laskutukset hoituu muiltakin.
Mistä tiedät, että ovat hoitajia. Myös osastonsihteerit käyttävät sairaanhoitajan vaatteita sekä toimistotöissä työkokeilussa olevat työttömät.
Heh, siis miten se nyt oli. Tekee vai ei tee toimistotöitä?