Ajatko invapaikoille?
Ymmärrän, että joskus on kiire tai jalka poikki yms yms mitä ikinä, mutta ärsyttää nähdä jos invapaikalle on pysäköinyt joku, joka ei sitä välttämättä niin kriittisesti tarvitsisi. Olen itse liikuntavammainen, pyörätuolia jokapäivittäisessä elämässä tarvitseva mies. Tänäänkin invapaikoilla oli joku teinijoukko, kaikilla kännykät kädessä. Voi olla, etteivät he itse ymmärtäneet pysäköineensä invapaikalle, en tiedä. Helpottaisi vain elämää huomattavasti, jos ihmiset ajattelisivat vähän enemmän muita ja tajuaisivat, että ne paikat ovat siellä ihan syystä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä he ymmärsivät, että olivat väärässä paikassa! Huono käytös ja kasvatus syy eivätkä he olleet missään tapauksessa "uhreja" tai tietämättömiä. Leveät hameetkaan ei ole tekosyytä.
Leveät hameet eivät ole kunnon syitä, mutta tekosyitä voivat olla. Sorry niuhotus, mutta näin se menee.
What?
Vierailija kirjoitti:
Ajan aina invapaikoille, ei se ole kiellettyä. Et sinäkään, ap, voi tietää oliko niillä teineillä joku vamma. Ni
Invapaikat on ihan laissa sallittu vain invapysäköintiluvan omaaville. Itse ajan aina perheparkkiin, se ei ole lailla säädeltyä. Ainut lapsi 19-v. muutti äskettäin pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajan aina invapaikoille, ei se ole kiellettyä. Et sinäkään, ap, voi tietää oliko niillä teineillä joku vamma. Ni
Invapaikat on ihan laissa sallittu vain invapysäköintiluvan omaaville. Itse ajan aina perheparkkiin, se ei ole lailla säädeltyä. Ainut lapsi 19-v. muutti äskettäin pois kotoa.
Mutta miksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi..
Hänen tuli aika itsenäistyä.
Leveät hameet eivät ole kunnon syitä, mutta tekosyitä voivat olla. Sorry niuhotus, mutta näin se menee.