Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikan miehet ei suostu saunaan minun kanssa?

Vierailija
27.04.2022 |

Siis työpaikan riennoissa? Tiedän että pitävät minua viehättävänä eli missä vika?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tykkää enemmän naisista?

Vierailija
2/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heitä nuorempi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tulisi. Olen naimisissa, ja vaimoni saattaisi pahoittaa tuosta mielensä.

Vierailija
4/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään tulisi. Olen naimisissa, ja vaimoni saattaisi pahoittaa tuosta mielensä.

Jos uikkarit päällä saunotaan niin eikai siinä mitään pahaa ole? Mun bikinikuvia kuitenkin tykkäilevät instassa.

Vierailija
5/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut itseäni kohdeltavan toisin
Vanhempi rouva

Vierailija
6/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

metoo-riski

Vierailija
7/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kyllä itsekään uskaltaisi. Työpaikka menisi, ura menisi, vaimo lähtisi jne kun siitä sitten tulisi joku tekaistu syytös. 

Vierailija
8/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uikkarit päällä saunotaan niin eikai siinä mitään pahaa ole? Mun bikinikuvia kuitenkin tykkäilevät instassa.

Ei kai siinä mitään pahaa olekkaan. Eikä minua kiinnostaisi sinne sinua tai muita missejä tulla tiirailemaan. Saunassa saunotaan, eikä kattella tissejä. Ilmeisesti haluat seuraa nimenomaan tissejä tuijottamaan. Itsellä se ainakin aiheuttaisi lähinnä huvitusta, ja vaivaannusta. Ja vaimolle taas en halua aiheuttaa mitään mielipahaa. Saunon kotona sitten hänen kanssaan.

Vierailija
9/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä toivoisit itse siltä saunomiselta? Jos pelkkä sauna, niin voithan saunoa vaikka uimahallissa. Jos juttuseura, niin eibtartte mennä saunaan. Eli jotain muuta? pientä sekstailua?

Vierailija
10/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nolostelee seisokkia

Vierailija
11/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nolostelee seisokkia

Tätä olen epäillyt. Niin innokkaasti tuntuvat keksivän muuta tekemistä jos tulee puhettakaan. Meillä on paljon illanistujaisia ja saunailtoja.

Vierailija
12/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa?

Vierailija
13/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne nolostelee seisokkia

Tätä olen epäillyt. Niin innokkaasti tuntuvat keksivän muuta tekemistä jos tulee puhettakaan. Meillä on paljon illanistujaisia ja saunailtoja.

Tuonko halusit kuulla

Vierailija
14/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tykkää missi tyypeistä.

Vierailija
15/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt selkeästi kalasteltiin kehuja ja huomiota aloittajan itse upeaksi kokemaansa vartaloon. Ja juurikin siihen seikkaan että varmasti miehet olisivat vähintään kuola valuen peitellen seisokkejaan.
Jos aloittaja haluaa vartalolleen huomiota niin suosittelen ihan yleistä sekasaunaa etsimään ja mennä sinne sitten tyrkylle, niin eiköhän joku innostu näkemästään.
Hyväksyt vain ettei työkaverisi halua erityisesti nähdä sinua alasti.

Vierailija
16/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä 'saunaanpääsy miestenvuorolla' -fetissi sulle?

vai oletko vain muuten 'vähän(se.likkaporukan)erikoinentapaus'-tyyppinen ihminen? *poikkeava.yliherkkä.androgyyni*

ei se mitään.

..kaikki ei pääse siihe 'kyytiin asemalla kun se juna jo meni' *tiäksä* niiku. elämässä?

Vierailija
17/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat haluta keikistelemään...ja nautit kun miehet katsoo . mikäs siinä, mutta aika nasisti olet, ja itsekäskin. Kai tajuat ettei se ehkä ole jopa miestenkään ielestä ihna ok, saati vaimoista.

Vierailija
18/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olet ns. erikoinen tapaus. Tai sitten vain miespuolinen palstatrolli (todennäköisempää).

Vierailija
19/19 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat haluta keikistelemään...ja nautit kun miehet katsoo . mikäs siinä, mutta aika nasisti olet, ja itsekäskin. Kai tajuat ettei se ehkä ole jopa miestenkään ielestä ihna ok, saati vaimoista.

Nyt korkki kiinni Anneli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme