Autotonna Espoossa
Kommentit (24)
Pois pakoon on hankala päästä, mutta pääkaupunkiseudun alueella pystyy kyllä touhuamaan kun vaan riittää kärsivällisyytä säätää julkisten kanssa. Polkupyörä toimii myös monesti hyvin jos pysyy Espoon sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Pois pakoon on hankala päästä, mutta pääkaupunkiseudun alueella pystyy kyllä touhuamaan kun vaan riittää kärsivällisyytä säätää julkisten kanssa. Polkupyörä toimii myös monesti hyvin jos pysyy Espoon sisällä.
Paremmat fillarointireitit kyllä löytyy jos suuntaa pois Espoosta. Kirkkonummea, Vihdin suuntaan tai kohti pohjoista.
Minä en halua käyttää julkisia, ja minulla ei ole pyörää.
Mitä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Lakkaako se polkupyörä sitten toimimasta, Espoon ulkopuolella? Mikä vika siihen tulee?
Autottomuus olisi minulle tosi turvaton tila, kun ei voisi elää vapaata elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi tehdä.
Olla sielä Espoossa sitten.Onhan sieläkin jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi tehdä.Olla sielä Espoossa sitten.Onhan sieläkin jotain...
Joo ei auta, pitää pysyä täällä. Kävelet. Tai se potkulauta. Alepa -fillari.
Pysy kotona ja vauvafoorumilla, Espoossa toimii woltit ja muut ja odat ja ne tuo kaiken kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Autottomuus olisi minulle tosi turvaton tila, kun ei voisi elää vapaata elämää.
Meinaatko autolla ajaa vankilasta pois.
Minä olen elänyt Espoossa autottomana 39 vuotta. Hyvin olen tullut toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mitä. Julkisilla pääsee moneen paikkaan ja riippuen omasta sijainnista niin kävelläkin voi tai mennä fillarilla.
Julkiset ja Espoo, joopajoo. Oliko sulla muita hyviä vitsejä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi tehdä.
No nyt kyllä minua kiinnostaisi tietää, miten olet itse ajatellut selviäväsi. Ei a as autoa, ei pyörää, julkiset eivät ole optio sinulla on katolla helikopterikenttä?
Kerro ihmeessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaako se polkupyörä sitten toimimasta, Espoon ulkopuolella? Mikä vika siihen tulee?
Espoossa ei selviä ilman autoa koska matkat on niin pitkiä ja lisäksi kaupungin status teknologiapainotteinen.
Voit kävellä, hölkätä, juosta, uida, lautailla, luistella, syödä, juoda, nukkua, katsella maisemia, pelata pallopelejä, pelata tietokonetta, käydä kaupassa, kerätä roskia, kalastaa, lennättää leijaa, paistaa makkaraa, soittaa selvänäkijälle, muksauttaa haikaraa käkättimeen, kiljua torilla, asua biojäte roskiksessa, työntää hodarin sieraimeen.
Muita juttuja varten on mentävä Vantaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi tehdä.No nyt kyllä minua kiinnostaisi tietää, miten olet itse ajatellut selviäväsi. Ei a as autoa, ei pyörää, julkiset eivät ole optio sinulla on katolla helikopterikenttä?
Kerro ihmeessä!
No kun vappukin tulee ja humalaisia kadulla ja metrossa. :(
Miten voi pärjätä.
Keskuspuistoon pyöräilemään tai lenkille!
iCorrectedThem kirjoitti:
Voit kävellä, hölkätä, juosta, uida, lautailla, luistella, syödä, juoda, nukkua, katsella maisemia, pelata pallopelejä, pelata tietokonetta, käydä kaupassa, kerätä roskia, kalastaa, lennättää leijaa, paistaa makkaraa, soittaa selvänäkijälle, muksauttaa haikaraa käkättimeen, kiljua torilla, asua biojäte roskiksessa, työntää hodarin sieraimeen.
Muita juttuja varten on mentävä Vantaalle.
What happens in Vantaa, stays in Vantaa.
Olen yrittänyt, ei kauan jaksanut. Mutta onnistuu varmaan paremmin, jos asuu Leppävaarassa tai Tapiolassa.
Vaikka mitä. Julkisilla pääsee moneen paikkaan ja riippuen omasta sijainnista niin kävelläkin voi tai mennä fillarilla.