Minkä ikäisenä sinulle alettiin sanoa, että olet kaunis?
Kommentit (50)
3v naapurin setä kutsui kauniiksi ja tarjosi nahkatikkaria
Ekan kerran ehkä 13 vuotiaana. Jotkut vanhemmat miehet sanoivat.
Minulle hoettiin sitä lapsesta asti. Olinkin tosi kaunis lapsi.
Olin noin 13 vuotias. Eli niihin aikoihin, kun aloin meikkaamaan. Eli varmaan ilman meikkiä en sitten ole kovin huomioita herättävä.
Olin 48v, eronnut ja tapasin uuden miehen. Hän kehui minua kauniiksi, ei vitsit miten taivaissa olin! Tuo suhde kesti vuoden ja tästä on jo viitisen vuotta aikaa, mutta vieläkin hyvä mieli 😊
Nuorena, kun meikkasin todella runsaasti. Silloin sain kuulla jatkuvasti olevani kaunis. Koin sen feikiksi, kun käytin niin paljon meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran ehkä 13 vuotiaana. Jotkut vanhemmat miehet sanoivat.
Minä olin monien mielestä ruma lapsi. Kiusattiinkin. Mummokin aina kehui minun älyäni. Ulkomuodosta ei sanonut mitään. Kun löysin meikit, niin tämä muuttui.
Minuakin on kehuttu ihan pienestä lapsesta asti kauniiksi.
Ei koskaan. On kyllä kerran kysytty nuorempana olenko ajatellut hakeutua missikisoihin. Mutta muuten olen saanut kuulla olevani ei nätti ja ruma. Ihmisiä on loukannut suunnattomasti jos olen osoittanut jotain tyytyväisyyttä omaan ulkonäkööni, joten tyytyväinen on sitten pitänyt olla muiden puolesta ja kehua itse itseäni.
15 v. Loppui 48 v, sen jälkeen kukaan ei ole sanonut.
Ei ole vielä alettu sanoa (ei siis edes lapsena, että oletpas söötti ym) ja vahvasti epäilen, ettei kyllä ikinä aletakaan. Sen verran alkaa jo peilikuvasta näkyä se, ettei enää olla ihan nuoruuden hehkussa.
N45
Varmaan 25-vuotiaana kun erosin pitkästä parisuhteesta jossa sain pelkkiä haukkuja ja solvauksia. Eron jälkeen huomasin, että saan paljon miesten huomiota ja kehuja.
Ei ikinä, rumaksi on kutsuttu sitten senkin edestä.
Ei ainakaan nyt ekaan 46 vuoteen ole kukaan sanonut kauniiksi.
on mulle aina vähän sanottu mutta enemmän ihmiset alkoivat kehumaan 19-vuotiaana kun naama alkoi olla sopusuhtinen ja laihduin
Kun olin 17 ja aknelääkkeet parantaneet ihoni.
Olin 14-vuotias.
Heikki 48, Espoo.
ei vielä 65 vuoteen, odotan edelleen